Деловодна информация
01263
274 07/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/03/2019 (дд/мм/гггг)
01263-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Люлин 0006963270652
бул. Захари Стоянов №15
София BG411 1336 България
Миглена Спасова +359 29237240
lyulin@sofia.bg +359 29250085

Интернет адрес/и

www.lyulin.bg

http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zop1.bg/organization/bid/1000431
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на физическа и техническа охрана на детските градини, находящи се на територията на район „Люлин“, за срок от 3 години“
79713000      
Услуги

Предметът на поръчката включва осигуряване на физическа и техническа охрана на детските градини, находящи се на територията на район „Люлин“, за срок от 3 години.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
960000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Детските градини на територията на Столична община - район "Люлин". Точното местонахождение е описано в документацията за участие.

Предметът на обществената поръчка включва осигуряване на физическа и техническа охрана на детските градини, находящи се на територията на район „Люлин“, за срок от 3 години.
Критериите по-долу
 
ДА „План за охрана на обектите и оценка на риска при изпълнение на охранителната услуга“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
960000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по ЗЧОД за охрана на имущество на ФЛ и ЮЛ или еквивалентен документ.
2. Участникът трябва да притежава Разрешение за противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни организационни мероприятия за осигуряване на пожарната безопасност в обекти.
3. За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV раздел А от ЕЕДОП информация за обстоятелствата по т. 11.1. и т. 11.2. от Раздел II на документацията за участие, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Преди сключване на договор за обществена поръчка за доказване на изискването по т. 11.1. от Раздел II на документацията за участие, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител копие от валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по ЗЧОД за охрана на имущество на ФЛ и ЮЛ или еквивалентен документ, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка за доказване на изискването по т. 11.2. от Раздел II на документацията за участие, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител копие от Разрешение за противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни организационни мероприятия за осигуряване на пожарната безопасност в обекти или еквивалентен документ, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 12.1. от Раздел II на документацията за участие във формата на справка за оборота от охранителни услуги, която се попълва в Част IV, раздел ,"Б", т.2а от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка за доказване на изискването по т. 12.1. от Раздел II на документацията за участие, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП.


1. Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид охранителни услуги, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка, както следва: 960 000,00 лв. (деветстотин и шестдесет хиляди лева ) без ДДС или 1 152 000,00 лв. (един милион сто петдесет и две хиляди лева) с ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелсвата по т. 13.1. от Раздел II на документацията за участие като представя списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1б) от ЕЕДОП и съдържа информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания при условията на чл. 67 ал. 5 и 6 от ЗОП.
2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП информация за обстоятелствата по 13.2.1 от Раздел II на документацията за участие.
Преди сключването на договор за обществена поръчка за доказване на изискването по т. 13.2. от Раздел II на документацията за участие възложителят изисква от участника, определен за изпълнител копие на посочените в т. 13.2.1. от Раздел II на документацията за участие сертификати, заверени „Вярно с оригинала“ и подпис на лице с представителни функции и/или еквивалентен документ.


1. Участниците следва да са изпълнили за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. *Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по предоставянето на услуги по осъществяване на охрана (физическа охрана, СОТ, видеонаблюдение и др.) и осъществяване на пропусквателен режим на публични /административни сгради.
* Под обем, идентичен или сходен с обема на поръчката следва да се разбира дейности на стойност равна или по-голяма от прогнозната стойност на настоящата процедура.
2. Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:
2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват идентичен и/или сходен с предмета на поръчката.
Сертификатите по т. 13.2.1. трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София , бул. Захари Стоянов №15

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. С цел запознаване с условията на поръчката и обектите, чиято охрана следва да бъде осигурена от Изпълнителя, Възложителят предоставя възможност за извършване на оглед от всички заинтересовани лица. Огледът на обектите е задължителен за участниците в настоящата поръчка. След извършване на огледа участниците следва да попълнят приложения към настоящата документация образец на „Декларация за запознаване с условията на обектите включени в предмета на поръчката” (Образец № 7). Огледът на обектите може да бъде извършен от 08:30 ч. до 16:00 ч. до крайната дата за получаване на офертите. Огледът се осъществява след предварителна заявка и съгласуване на датата и часа с лицето за контакт: Анита Атанасова – Гл. експерт в отдел „Образование, социални дейности, култура и спорт”, тел: 02/ 923 72 66
За осигуряването на достъп до обектите следва да бъдат представени следните документи: - Документ за самоличност; - Пълномощно, в случай че извършващото огледа лице не е законен представител на участника. В случай на консорциум/обединение, посещението на място не е задължително за всички членове на консорциума/обединението. Един член може да представлява консорциума/обединението.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или застраховката, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, или платежния документ за внесената по банков път сума за гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане следва изрично да се посочва основанието и обособената позиция, за която се представя гаранцията.В случай че изпълнителят избере да предостави гаранция под формата на парична сума, то сумата да бъде преведена по следната банкова сметка на възложителя: IBAN: BG89SOMB91303319107701, BIC: SOMBBGSF, адрес: Банка: Общинска банка, клон „Люлин”. Когато избраният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, полза на възложителя, със срок на валидност – съгласно условията в проекта на договора.Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва