III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – „Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване в община Самоков”: 1. ГОДНОСТ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА ДЕЙНОСТ, включително изисквания във връзка с вписването в професионални и търговски регистри Участникът следва да притежава валидна регистрация за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издадена съгласно чл. 35, ал. 3 от Закона за управление на отпадъците, по реда на Глава V, Раздел II, или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП, като предостави следната информация: номер, дата на издаване и издател на регистрационния документ, сайт за достъп до публичен регистър на документа (ако е приложимо) или номер в аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранният участник е установен или посочва номер, дата, орган-издател на съответното разрешение или членство в определена организация, когато за осъществяване на дейността се изисква разрешение или членство в определена организация. КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – „Зимно поддържане и снегопочистване общинската пътна мрежа на Община Самоков и уличната мрежа на населените места /град Самоков, к.к. Боровец и селата/ в община Самоков”: 1. Участникът следва да е изпълнил дейност с предмет, индентичен или сходен, с този на настоящата обособена позиция № 2 за последните 3 /три/ години от датата на подаване на офертата. Под дейност с предмет, индентичен или сходен с този на настоящата обособена позиция, следва да се разбира дейност по зимно поддържане и снегопочистване. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойност, дата и получател на дейност с предмет, индентичен или сходен с този на настоящата обособена позиция № 2. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
За обособена позиция 1: 2.1. ОБОРОТ В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 4 500 000 лева (четири милиона и петстотин хиляди лева) без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 2 500 000 лева (два милиона и петстотин хиляди лева) без ДДС. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира – услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критерият за подбор се прилага към обединението – участник, а не към всяко от лицата, включени в него. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. Информацията следва да включва извършените услуги от конкретния вид, изпълнени през последните три години услуги, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датата/датите на изпълнение и получателите. За обособена позиция 2: 2.1. ОБОРОТ В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион лева) без ДДС. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира – услуги по зимно поддържане и снегопочистване. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критерият за подбор се прилага към обединението – участник, а не към всяко от лицата, включени в него. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. Информацията следва да включва извършените услуги от конкретния вид, изпълнени през последните три години услуги, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датата/датите на изпълнение и получателите.
За обособена позиция 1: 2.1. ОБОРОТ В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 4 500 000 лева (четири милиона и петстотин хиляди лева) без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 2 500 000 лева (два милиона и петстотин хиляди лева) без ДДС. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира – услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на териториите за обществено ползване. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критерият за подбор се прилага към обединението – участник, а не към всяко от лицата, включени в него. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. Информацията следва да включва извършените услуги от конкретния вид, изпълнени през последните три години услуги, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датата/датите на изпълнение и получателите. За обособена позиция 2: 2.1. ОБОРОТ В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот не по-малко от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион лева) без ДДС. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира – услуги по зимно поддържане и снегопочистване. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критерият за подбор се прилага към обединението – участник, а не към всяко от лицата, включени в него. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. Информацията следва да включва извършените услуги от конкретния вид, изпълнени през последните три години услуги, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датата/датите на изпълнение и получателите.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
За обособена позиция 1: 2.2.1.Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а именно: 2.2.1.1. За сметосъбиране и сметоизвозване: специализирани сметоизвозни автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и кофи – не по-малко от 6 броя; специализиран автомобил за измиване и дезинфекция на съдове за ТБО тип „Бобър” и тип кофа - не по-малко от 1 брой; самосвали или бордови товарни автомобили за отпадъци - не по-малко от 2 броя. 2.2.1.2. За поддържане чистотата на териториите за обществено ползване: специализиран автомобил за машинно метене на улици - не по-малко от 1 брой; специализирани автомобили за машинно миене на улици - не по-малко от 2 броя; самосвали или бордови товарни автомобили за отпадъци от почистването - не по-малко от 2 броя. 2.2.1.3. За ликвидиране на микросметища: булдозер верижен - не по-малко от 1 броя; колесен многофункционален челен товарач - не по-малко от 1 брой; багер - не по-малко от 1 брой; самосвали - не по-малко от 2 броя; специализирана платформа (лодка) – минимум 1 брой. 2.2.2. Участникът следва да разполага със складова и ремонтна база (собствена или наета) на територията на Община Самоков, предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк, използван за изпълнението на поръчката. ДОКАЗВАНЕ: Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, като посочва технически параметри на разполагаемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, техническите спецификации за специализираните автомобили/, както и правното основание, по силата на което участникът разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а за материално - техническата база – адрес, местонахождение, идентификатор № /при наличност/, правно основание за ползването на имота. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т.9 в ЕЕДОП или графа Инструменти, съоръжения или техническо оборудване в еЕЕДОП. * При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП. За обосбена позиция 2: 2.2.1.Участникът следва да разполага минимум със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а именно: специализиран автомобил снегорин с гребло, комбиниран с пясъкоразпръсквач – до 10 броя; самосвали или бордови товарни автомобили – не по-малко от 2 броя; колесен многофункционален челен товарач – минимум 1 брой; роторен снегорин с минимум 110 конски сили – не по-малко от 2 броя; булдозер – 7,5 тона – минимум 1 брой; колесен трактор с гребло или друга еквивалентна специализирана техника – не по-малко от 15 броя. 2.2.2. Участникът следва да разполага със складова и ремонтна база (собствена или наета) на територията на Община Самоков, предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния парк, използван за изпълнението на поръчката. ДОКАЗВАНЕ: Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, като посочва технически параметри на разполагаемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, техническите спецификации за специализираните автомобили/, както и правното основание, по силата на което участникът разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а за материално - техническата база – адрес, местонахождение, идентификатор № /при наличност/, правно основание за ползването на имота. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т.9 в ЕЕДОП или графа Инструменти, съоръжения или техническо оборудване в еЕЕДОП. * При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
За обособени позиции 1 и 2: 3. Участникът следва да разполага с международен стандарт за качество ISO 9001. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. 4. Участникът следва да разполага със сертификат за управление по отношение на околната среда - ISO 14001:2015. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. 5. Участникът следва да разполага със сертификат OHSAS 18001 за управление на безопасността и здравето при работа. ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на Част IV от ЕЕДОП. За обособена позиция 2: 2.2.3. Участникът следва да разполага със складова и ремонтна база (собствена или наета) на територията на Община Самоков, предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния парк, използван за изпълнението на поръчката. ДОКАЗВАНЕ: Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, като посочва технически параметри на разполагаемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, техническите спецификации за специализираните автомобили/, както и правното основание, по силата на което участникът разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, а за материално - техническата база – адрес, местонахождение, идентификатор № /при наличност/, правно основание за ползването на имота. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т.9 в ЕЕДОП или графа Инструменти, съоръжения или техническо оборудване в еЕЕДОП. * При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|