Деловодна информация
01254
РВР19-ДИ05 06/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
01254-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СО район Връбница 0006963270667
бул. Хан Кубрат, бл.328, вх.Б
София BG411 1229 България
Павлина Атанасова +359 024957715
info@vrabnitsa.bg +359 029346654

Интернет адрес/и

www.vrabnitsa.bg

www.vrabnitsa.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.vrabnitsa.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ОХРАНА НА УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СО - РАЙОН „ВРЪБНИЦА
79700000      
Услуги

ОХРАНА НА УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СО - РАЙОН „ВРЪБНИЦА
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
143500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

- 146 ОУ, 62 ОУ, 61ОУ, 74 СУ, 140 СУ, 82 Дг, 176 ДГ, 198ДГ, 5 ДГ

ОХРАНА НА УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СО - РАЙОН „ВРЪБНИЦА - охрана СОТ и жива охрана на училищата и детските градини при район "Връбница"-СО
Критериите по-долу
 
ДА технически критерий    60 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
143500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по ЗЧОД на физически или юридически лица или еквивалентен документ, съгласно чл. 60, ал. 2 от ЗОП.
Доказване:Участникът посочва информация за наличието на Валиден лиценз за извършване на охранителна дейност по ЗЧОД за охрана или еквивалентен документ и представя заверено копие на валиден лиценз при сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален документално доказан общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за предходните три приключили финансови години /2016г., 2017г. и 2018г./ в размер на не по – малко от 200 000 /двеста хиляди/ лева без ДДС – за последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти;

Участникът следва да е реализирал минимален документално доказан общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за предходните три приключили финансови години /2016г., 2017г. и 2018г./ в размер на не по – малко от 200 000 /двеста хиляди/ лева без ДДС – за последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да притежава индивидуална лицензия за изграждане и използване на далекосъобщителна подвижна мрежа на територията на обектите, предмет на поръчката, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията.
4.Участникът трябва да е изпълнил за последните три години , считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум три дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.Под сходен предмет възложителя приема – извършване на охранителни услуги.
5.Участникът следва да прилага:
- Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ
Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване:
- Наличие на минимум 5 /пет/ моторни превозни средства /МПС/-собствени или наети за реагиране по сигнали на СОТ.
- Патрулни МПС – наличие на минимум 5/пет/.
- Наличие на позволените от ЗЧОД лични предпазни и защитни помощни средства и средства за комуникация:
1. Мобилна връзка – GSM;
2. Средства за радио връзка;
3. Метал детектори;
4. Електрически фенери;
5. Полицейски свирки;
6. Бинокли;
7. Дъждобрани;
1. Палки;
2. Белезници;
3. Противогази;
4. Бронежилетки.
Участникът в процедурата трябва да разполага с GPS система за контрол
Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност”, валидна за времето на договора.
Забележка: Участникът декларира техническите си възможности, професионалната си квалификация и финансовите си възможности при подаване на офертата в ЕЕДОП.


Участникът трябва да притежава индивидуална лицензия за изграждане и използване на далекосъобщителна подвижна мрежа на територията на обектите, предмет на поръчката, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията.
4.Участникът трябва да е изпълнил за последните три години , считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум три дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.Под сходен предмет възложителя приема – извършване на охранителни услуги.
5.Участникът следва да прилага:
- Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ
Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване:
- Наличие на минимум 5 /пет/ моторни превозни средства /МПС/-собствени или наети за реагиране по сигнали на СОТ.
- Патрулни МПС – наличие на минимум 5/пет/.
- Наличие на позволените от ЗЧОД лични предпазни и защитни помощни средства и средства за комуникация:
1. Мобилна връзка – GSM;
2. Средства за радио връзка;
3. Метал детектори;
4. Електрически фенери;
5. Полицейски свирки;
6. Бинокли;
7. Дъждобрани;
1. Палки;
2. Белезници;
3. Противогази;
4. Бронежилетки.
Участникът в процедурата трябва да разполага с GPS система за контрол
Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност”, валидна за времето на договора.
Забележка: Участникът декларира техническите си възможности, професионалната си квалификация и финансовите си възможности при подаване на офертата в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б, зала 403

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведамяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП жалба може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва