Деловодна информация
00258
95-00-436 05/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00258-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министeрство на околната среда и водите 000697371
бул. Княгиня Мария Луиза № 22
София BG411 1000 България
Милена Кънчева, главен експерт, дирекция Обществени поръчи +359 29406506
mkancheva@moew.government.bg +359 29807041

Интернет адрес/и

http://www.moew.government.bg

https://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/354/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/354/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонтно-строителни дейности в административни сгради, стопанисвани и управлявани от Министерство на околната среда и водите“, с включени две обособени позиции
45212000      
Строителство

В обхвата на поръчката по двете обособени позиции се включват следните основни строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) дейности:
3.1) Вътрешни обработки;
3.2) Мазилки;
3.3) Бояджийски работи;
3.4) Гипсокартонни преградни стени и обшивки;
3.5) Керамични плочи;
3.6) Гранитогрес;
3.7) Част: Електро;
3.8) Част ОВК;
3.9) Част Водопровод и Канализация
Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
423692.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Ремонтно-строителни дейности за обект намиращ се в град София, ул. Уилям Гладстон № 67“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София, ул. Уилям Гладстон № 67

В обхвата на поръчката по Обособена позиция №1 се включват следните основни строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) дейности:
1) Вътрешни обработки;
2) Мазилки;
3) Бояджийски работи;
4) Гипсокартонни преградни стени и обшивки;
5) Керамични плочи;
6) Гранитогрес;
7) Част: Електро;
8) Част ОВК;
9) Част Водопровод и Канализация
Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.
към раздел II.2.7 Продължителност на поръчката
Договорът влиза в сила от датата на регистрирането му в деловодната система на Възложителя.
На същата дата представител на Възложителя предава на Изпълнителя екземпляр от договора.
Срокът за отстраняване на възникнали повреди в гаранционния срок е до 3 (три) календарни дни, след уведомяване на Изпълнителя.
Срокът за започване на строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) след възлагането им е 1 (един) календарен ден.
Изпълнителят се задължава да отстранява за своя сметка скритите недостатъци и появилите се в последствие дефекти в гаранционните срокове по чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
217573.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Необходимите финансови средства за изпълнението на поръчката се осигуряват по Приоритетна ос 6 „Техническа помощ“ на Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Ремонтно-строителни дейности за обект намиращ се в град София бул. Княгиня Мария Луиза № 22” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за доставка e град София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

В обхвата на поръчката по Обособена позиция №2 се включват следните основни строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) дейности:
1) Вътрешни обработки;
2) Мазилки;
3) Бояджийски работи;
4) Гипсокартонни преградни стени и обшивки;
5) Керамични плочи;
6) Гранитогрес;
7) Част: Електро;
8) Част ОВК;
9) Част Водопровод и Канализация
Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.
към раздел II.2.7 Продължителност на поръчката
Договорът влиза в сила от датата на регистрирането му в деловодната система на Възложителя.
На същата дата представител на Възложителя предава на Изпълнителя екземпляр от договора.
Срокът за отстраняване на възникнали повреди в гаранционния срок е до 3 (три) календарни дни, след уведомяване на Изпълнителя.
Срокът за започване на строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) след възлагането им е 1 (един) календарен ден.
Изпълнителят се задължава да отстранява за своя сметка скритите недостатъци и появилите се в последствие дефекти в гаранционните срокове по чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
206118.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнение на строежи минимум Първа група, трета категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на еЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За всяка от Обособените позиции:
1. Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Минималната застрахователна сума на застраховката следва да бъде съобразена с категорията на обекта/строежа по чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, който е предмет на настоящата поръчка, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004г. Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.) и в съответствие. За участник, установен/ регистриран извън Република България, застрахователна сума следва да съответства на тази посочена за категория на обекта/строежа предмет на настоящата поръчка, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.).
2. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г., 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си общо в размер на 200 000 лв (двеста хиляди лева).


За всяка от Обособените позиции
1. Участникът следва да притежава застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Минималната застрахователна сума на застраховката следва да бъде съобразена с категорията на обекта/строежа по чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, който е предмет на настоящата поръчка, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004г. Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.) и в съответствие. За участник, установен/ регистриран извън Република България, застрахователна сума следва да съответства на тази посочена за категория на обекта/строежа предмет на настоящата поръчка, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.).
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от еЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалентен документ.
2. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г., 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си общо в размер на 200 000 лв (двеста хиляди лева).
Под „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” се разбира: конкретният годишен оборот, реализиран от изпълнението на строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) свързани с ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на административни и/или други обществени сгради.
Обстоятелствата се удостоверяват в Част IV, Раздел Б, т. 2а) от еЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на документи от участниците, чрез които се доказва информацията посочена в Част IV, Раздел Б, т.2а) и т.3 в приложимите случаи от еЕЕДОП - например: удостоверения от банки, справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията и други по преценка на участника доказващи неговото икономическо и финансово състояние за случаите, когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи.
Данните от оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си.
Съгласно пар. 67 от Допълнителните разпоредби на ЗОП „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката“ е сума равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
2) За всяка от обособените позиции участникът в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка трябва да разполага инженерно-технически персонал от минимум 2 (двама) експерта, които да имат квалификация и правоспособност да изпълнява качествено в срок и по обем всички задължения на Изпълнителя описани в настоящата Техническа спецификация през целия срок на договора.


За всяка от Обособените позиции:
1. Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „строителство, идентично или сходно” с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: изпълнението на строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) по реконструкция и/или основен ремонт на минимум 1 (една) административна и/или друга обществена сграда.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от еЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. За всяка от обособените позиции участникът в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка трябва да разполага инженерно-технически персонал от минимум 2 (двама) експерта, които да имат квалификация и правоспособност да изпълнява качествено в срок и по обем всички задължения на Изпълнителя описани в настоящата Техническа спецификация през целия срок на договора.
Експертите за изпълнение на поръчката следва да отговарят на следните минимални изисквания за професионална компетентност:
1.Технически ръководител:
Образование: средно образование с професионална квалификация „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ и/или висше образование с образователно-квалификационна степен „строителен инженер” и/или „архитект”.
Професионален опит:
Опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум 2 (два) строителни обекти с обхват, сходен с предмета на поръчката, за които има издаден Констативен протокол 15, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
2. Строителен техник:
Образование: средно образование с професионална квалификация „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ и/или висше образование с образователно-квалификационна степен „строителен инженер” и/или „архитект”.
Професионален опит:
Опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум 2 (два) строителни обекти с обхват, сходен с предмета на поръчката, за които има издаден Констативен протокол 15, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Под „строителство, идентично или сходно” с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: изпълнението на строително-ремонтни (СРР)/строително-монтажни (СМР) по реконструкция и/или основен ремонт на минимум 1 (една) административна и/или друга обществена сграда.
Лицата, придобили специалността си извън пределите на Република България следва да притежават еквивалентна на изискващата се за ключовия експерт.
Не е възможно едно и също лице да заема едновременно две експертни позиции.
Не се допуска един експерт едновременно да изпълнява дейности по отделните обособени позиции.
В настоящата документация за обществена поръчка и нейните приложения пунктуационния знак „/“ следва да се чете: и/или.
Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в Част IV, Раздел В, т. 6 от еЕЕДОП, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката за двете об. поз. са указани в Технич. спецификация и документацията за обществена поръчка.
За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл.55, ал.1, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл. 112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора определения изпълнител изпълни условията на чл. 112, ал. 1 от ЗОП.
Преди сключването на договор за обществена поръчка участника, определен за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите за приложимите случаи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Когато документите са достъпни Възложитeлят ги изисква служебно.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

град София, МОСВ, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22

Процедурата по отваряне, разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършва във връзка с чл.181, ал.2 от ЗОП при условията на чл.181, ал.3 от ЗОП и по реда на чл.61 от ППЗОП.
Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.1.3 "Технически и професионални възможности"
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Допълнителни условия за приложимите случаи
1) При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
2) Когато участник е чуждестранно лице той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на критериите за подбор съгласно законода-телството на държавата, в която е установен.
3) Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионалната компетентност.
4) Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
5) Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
6) Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по т.4.
7) Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т.3 и т.4.
В приложимите случаи по т.3?т.7 се попълва част II, буква B на приложения към документацията за обществена поръчка образец – еЕЕДОП (Приложение №3).
8) Когато участника ползва подизпълнители последните трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В приложимите случаи по т.8 се попълва част II, буква Г на приложения към документацията за обществена поръчка образец – еЕЕДОП (Приложение №3).
9) Преди сключването на договор за обществена поръчка участника, определен за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с годност и поставените критерии за подбор. Документите за приложимите случаи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Участник, който не представи Техническо предложение за съответната обособена позиция, за която подава оферта или то не отговаря на обявените условия и настоящата документация ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 107, т.2, буква ”а” от ЗОП.
Участник, който не представи ценово предложение, или то не отговаря на обявените условия на поръчката, или надвишава определената прогнозна стойност за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 107, т. 2, б.”а” от ЗОП.
към раздел II.1.6 - Участник, който представи оферта/и и за двете обособени позиции, последните няма да бъдат разглеждани и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 107, т.1 от ЗОП.
към раздел IV.2.7 Условия за отваряне на офертите - Техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва