Деловодна информация
01254
РВР19-ДИ05- 01/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/03/2019 (дд/мм/гггг)
01254-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СО район Връбница 0006963270667
бул.Хан Кубрат, бл.328, вх.Б
София BG411 1229 България
Магдалена Каменарова - гл. експерт +359 024957770
info@vrabnitsa.bg +359 029346654

Интернет адрес/и

www.vrabnitsa.bg

www.vrabnitsa.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане на зелените площи в междублоковите пространства на територията на район "Връбница"
77300000      
Услуги

„Поддържане на зелените площи в междублоковите пространства на територията на район "Връбница"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
462000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район „Връбница“ - ж.к. „Връбница“-1, ж.к. „Връбница“-2, ж.к. „Обеля“-1, ж.к. „Обеля“-2, кв. „Модерно предградие“, кв. „Република“-2, кв. „Толева махала“, с.Волуяк и с.Мрамор

Поддържане на зелените площи в междублоковите пространства на територията на район "Връбница
Критериите по-долу
 
ДА Технология за изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката”    60т
Цена
40т
II.2.6) Прогнозна стойност
462000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Регулярно след изчерпване на средствата или изтичане срока на договора
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят трябва да притежава регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
Деклариране: Участниците попълват ЕЕДОП част IV„Критерии за подбор“ А:Годност- като посочва информация за наличието на регистрационен документ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО (номер, дата на регистрация, срок на валидност)
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на регистрационен документ или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнител, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката които ще изпълняват.
При сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка участниците, определени за изпълнители, трябва да притежават и да представят валиден регистрационен документ, за извършване на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години /2016г., 2017г., 2018г./ в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 900 000,00 лв. (деветстотин хиляди лева) без ДДС, от които 800 000,00 лв. (осемстотин хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.


Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години /2016г., 2017г., 2018г./ в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 900 000,00 лв. (деветстотин хиляди лева) без ДДС, от които 800 000,00 лв. (осемстотин хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум една дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по поддържане на градини и/или паркове и/или зелени площи.Трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- Един квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 години.Специалист/експерт (трите имена, позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка), професионална квалификация и образователна степен(номер на диплома)Трябва да разполага с техническо оборудване, за изпълнение на поръчката, което включва минимум:
• Косачки: мин. 8 бр.
• Моторни резачки: мин. 3 бр.
• Автовишка: мин. 1 бр.
• Дробилна машина: мин. 1 бр.
• Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 2 бр.Участникът следва да прилага:
• система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


Трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум една дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по поддържане на градини и/или паркове и/или зелени площи.Трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- Един квалифициран специалист (инж. озеленител или ландшафтен архитект), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 години.Специалист/експерт (трите имена, позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка), професионална квалификация и образователна степен(номер на диплома)Трябва да разполага с техническо оборудване, за изпълнение на поръчката, което включва минимум:
• Косачки: мин. 8 бр.
• Моторни резачки: мин. 3 бр.
• Автовишка: мин. 1 бр.
• Дробилна машина: мин. 1 бр.
• Товарно МПС камион до 3,5т.: мин 2 бр.Участникът следва да прилага:
• система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, включващ дейности предмет на поръчката и/или еквивалентен документ.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните са подробно описани в документацията за участие и проекта на договор, неразделна част от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София, бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б, ет.4, зала 403

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 , ал.1, т.2 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.З от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва