Деловодна информация
00165
 
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00165-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на образованието и науката 000695114
бул. Княз Александър Дондуков № 2А
София BG411 1000 България
Ивелина Иванова - главен експерт в дирекция Държавна собственост и обществени поръчки +359 029217604
i.yordanova@mon.bg +359 029217612

Интернет адрес/и

http://www.mon.bg/

http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?h9F+htiLaXO6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?h9F+htiLaXO6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Министерство на образованието и науката 000695114
бул. Княз Александър Дондуков № 2А
София BG411 1000 България
Дирекция Човешки ресурси и административно обслужване, ет. 1, дежурен по деловодство +359 29217775
i.yordanova@mon.bg +359 029217612

Интернет адрес/и

http://www.mon.bg/

http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?h9F+htiLaXO6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на МОН, проекти и програми
79341000      
Услуги

Министерството на образованието и науката обявява открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“.
Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири.
Количеството и обемът на изработеното и доставките ще се определят в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от рекламно-информационни материали и сувенири.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1088970      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Рекламно-информационните материали и сувенирите с рекламно-информационен характер се доставят на адреса на възложителя или на друг/и адрес/и в рамките на страната, посочен/и в конкретния договор.

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълняване на дейности, свързани с изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири. Прогнозните количества рекламно-информационни материали и сувенири и изискванията към тях са подробно описани в Таблица № 1 от техническата спецификация към документацията за поръчката. Количеството и обемът на изработеното и доставките ще се определят в зависимост от възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности от рекламно-информационни материали и сувенири.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка - ТП    50
Цена
Финансова оценка-50
II.2.6) Прогнозна стойност
1088970      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането ще се осигурява чрез средства от държавния бюджет, средства от ЕК, ЕСФ и ЕФРР и проекти по оперативни програми, по които МОН е бенефициент /ОПРЧР; ОПРР; ОП НОИР; ОПДУ/

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да удостоверят съответствието си с минималните изисквания към икономическото и финансовото състояние с представяне на един или няколко от следните документи:
- годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква. Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет на участника, когато той е достъпен чрез публичен безплатен регистър;
- справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, общо за последните три приключили финансови години /2016 г., 2017 г. и 2018 г./.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП документите, доказващи съответствието с поставените от възложителя минимални изисквания към икономическото и финансовото състояние се представят от избраните за изпълнители преди сключване на рамковото споразумение или по време на провеждане на процедурата, при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, общо за последните три приключили финансови години /2016 г., 2017 г. и 2018 г./, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 2 000 000 /два милиона/ лева без ДДС.
Забележка: Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, се разбира оборот от дейности, свързани с изработване и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с поставените минимални изисквания към икономическото и финансово състояние чрез попълване на Част IV, буква Б от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да удостоверят съответствието си с минималните изисквания към техническите и професионалните способности с представяне на следните документи:
1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват вид и обем на извършените дейности, стойностите, датите на възлагане и на приключване изпълнението на услугите и получателите заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателствата за извършените услуги могат да бъдат представени под формата на:
1.1. Удостоверения/референции/препоръки за добро изпълнение, съдържащи вид на дейностите, обем и/или количество на поръчката, стойност на услугата, дата, на която е приключило изпълнението. Удостоверенията трябва да съдържат дата и подпис на издателя;
и/или
1.2. Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, от който може да се установят обстоятелствата, посочени като съдържание на удостоверенията по т. 1.1.;
и/или
1.3. Други документи по преценка на участника, чрез които се удостоверява факта на извършената услуга.
2. Списък на техническите лица и на персонала, ангажиран за изпълнение на поръчката, в който са посочени образованието и професионалната компетентност на лицата съгласно изискванията на възложителя от документацията за участие.
3. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника (собственост, наем, заем за послужване, друга правна връзка, осигуряваща техниката за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника).
4. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
В съответствие с чл. 64, ал. 6 от ЗОП възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП документите, доказващи съответствието с поставените от възложителя минимални изисквания към техническите и професионалните способности се представят от избраните за изпълнители преди сключване на рамковото споразумение или по време на провеждане на процедурата, при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.


Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните минимални изисквания към техническите и професионалните им способности:
1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил минимум две дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката.
Забележка: Под дейност, която е идентична или сходна с предмета на поръчката, се разбират дейности /услуги/ по изработване и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири.
„Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение.
При подаване на офертата участниците посочват информацията относно притежавания опит в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“ и Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.
2. Участникът следва да има на разположение за срока на изпълнение на рамковото споразумение екип от ключови експерти – ръководител, експерт дизайн и изработка /два броя/ и специалист предпечат, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата.
Ключовите експерти трябва да отговарят на следните минимални изисквания за образование и професионален опит:
2.1. Ключов експерт - Ръководител екип /един брой/ - отговаря за организацията, контрола и цялостното изпълнение на всеки конкретен договор, сключен в резултат на рамково споразумение.
Образование – висше, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ в едно от следните професионални направления: Графичен дизайн“, „Изобразително изкуство“, „Мениджмънт“, „Маркетинг и реклама“, „Администрация и управление“, „Обществени комуникации и информационни науки“, „Филология“, „Информатика и компютърни науки“, „Технически науки“ или еквивалентно.
Общ професионален опит – минимум 3 /три/ години опит на ръководна позиция и/или опит в областта на управление и координиране работата на екипи.
Специфичен професионален опит – участие като ръководител в минимум два изпълнени проекта, договора или други дейности, свързани с дизайна, предпечата и/или печата на рекламно-информационни материали и сувенири.
2.2. Ключов експерт – дизайн и изработка /два броя/
Образование – висше, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ в едно от следните професионални направления:„Графичен дизайн“, „Изобразително изкуство“, „Администрация и управление“, „Обществени комуникации и информационни науки“, „Филология“, „Информатика и компютърни науки“, „Технически науки“ или еквивалентно.
Професионален опит - минимум 3 /три/ години опит в областта на рекламата, дизайна, графичния дизайн, изработката и/или печата на рекламно-информационни материали и сувенири.
2.3. Ключов експерт – специалист „Предпечат“ /един брой/
Образование – висше, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ в областта на предпечатната подготовка или еквивалентно.
Професионален опит – минимум 2 /две/ години опит в изпълнението на дизайнерски задачи за предпечатна подготовка.
При подаване на офертата участниците посочват информацията относно лицата, които са на разположение за изпълнение на поръчката, в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, раздел В.
3. Участникът следва да разполага с техника, позволяваща извършването на следните операции: печат, широкоформатен печат, рязане, ситопечат, тампонен печат, трансферен печат, щанцоване, лак и ламинат, топъл печат, биговане, лепене (термо лепене, лепене за твърда подвързия), перфорация, книговез, шиене, сгъване, вакуумиране, ВШМ, дизайн и предпечат.
При подаване на офертата участниците посочват информацията относно разполагаемите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В .
Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация ....
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

административната сграда на Министерството на образованието и науката, находяща се в гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 2А

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Упълномощените представители представят документ, удостоверяващ представителната им власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

...Продължение от поле III.1.3) Технически и професионални възможности:
4.Участникът следва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
При подаване на офертата участниците посочват информацията относно притежавания сертификат в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г.
Класирането на офертите се извършва съгласно комплексната оценка на всяка от тях, получена по следната формула:
КО = ТП х 50% + ОЦ х 50%, където:
КО е комплексна оценка с максимален брой точки 100; ТП е показател техническа оценка с относителна тежест в крайната оценка 50%; ОЦ е показател финансова оценка с относителна тежест в крайната оценка 50%. При техническата оценка се оценява Дизайн и оформление на рекламно-информационните материали и сувенири с точки от 10 до 100.
Финансовата оценка ОЦ се изчислява по следната формула:
ОЦ = (ОЦ1 х 0.80 + ОЦ2 х 0.20), където:
Подпоказател ОЦ1 е общата стойност без ДДС на цената на всички рекламно-информационни материали и сувенири, посочени в Таблица № 2 от Ценовото предложение, а Подпоказател ОЦ2 е общата стойност без ДДС на цената на всички рекламно-информационни материали и сувенири, посочени в Таблица № 3 от Ценовото предложение.
ОЦ1 = (Amin/Ai) x 100, където:
Ai е цената за всички бройки рекламно-информационни материали и сувенири, за които има посочени прогнозни количества /поле „Сумарна обща цена“ от Таблица № 2 от Ценовото предложение/, предложена от съответния участник;
Amin – е най-ниската стойност на Ai, предложена от участник в процедурата.
ОЦ2 = (Бmin/Бi) x 100, където:
Бi - е цената за всички бройки рекламно-информационни материали и сувенири, за които няма посочени прогнозни количества /поле „Сумарна цена“ от Таблица № 3 от Ценовото предложение/, предложена от съответния участник;
Бmin - е най-ниската стойност на Бi, предложена от участник в процедурата.
Възложителят не изисква внасяне на гаранция за изпълнение по рамковото споразумение. При подписване на конкретен договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността му без ДДС.
При провеждане на вътрешен конкурентен избор класирането на офертите ще се извършва съгласно комплексната оценка на всяка от тях, получена по формулата:
КО = ТП х 50% + ОЦ х 50%, където:
КО е комплексна оценка с максимален брой точки 100;
ТП е показател техническа оценка с относителна тежест в крайната оценка 50%.
ОЦ е показател финансова оценка с относителна тежест в крайната оценка 50%.
При техническата оценка се оценява Дизайн и оформление на рекламно-информационните материали и сувенири с точки от 10 до 100. Финансовата оценка се изчислява на база предложените от участниците цени за изпълнение, по следната формула:
ОЦ = (Цmin/Цi) x 100, където:
Цi е сумарната обща цена от единичните цени на конкретните артикули, умножени по техните количества, предложена от съответния участник;
Цmin – е най-ниската стойност на Цi, предложена от участник в процедурата по вътрешния конкурентен избор.
Оценките се представят в числово изражение с точност до втория знак след десетичната запетая.
Класирането на изпълнителите се извършва във възходящ ред, като на първо място се класира участникът, с най-висок брой точки.
Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, за когото са налице обстоятелствата:
1. по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП;
2. по чл. 55, ал. 1 т. 1 и т. 5 от ЗОП;
3. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 с.з.;
4. по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
5. участникът е свързано лице с друг участник;
6. който участва в процедурата като подизпълнител на друг участник или участва като член на обединение в офертата на друг участник;
7. който не е удължил срока на валидност на офертата си.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - десетдневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва