Деловодна информация
00165
 
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00165-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерството на образованието и науката 000695114
бул. Княз Ал. Дондуков 2А
София BG411 1000 България
Филип Иванов +359 29217600
ph.ivanov@mon.bg +359 29217612

Интернет адрес/и

www.mon.bg

http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?YYMWeQvHpva6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?YYMWeQvHpva6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Mинистерство на образованието и науката 000695114
бул. Княз Ал. Дондуков 2А
София BG411 1000 България
Дирекция Човешки ресурси и административно обслужване, ет. 1, дежурен по деловодство +359 29217474 / +359 29217775
ph.ivanov@mon.bg +359 29217612

Интернет адрес/и

www.mon.bg

http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?YYMWeQvHpva6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и инфраструктурно оборудване, за нуждите на Министерството на образованието и науката и изпълняваните от него политики и проекти
30000000      
Доставки

С провеждането на процедурата се цели сключване на рамкови споразумения с 12 изпълнители, на които да бъдат възлагани доставката и гаранционния сервиз на компютърна и периферна техника, инфраструктурно оборудване, системи и решения за видеонаблюдение и сигурност за нуждите на Министерството на образованието и науката и изпълняваните от него политики и проекти.
Доставката на техника е разпределена в 4 обособени позиции, по всяка от които следва да се сключат рамкови споразумения с до трима изпълнители.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на инфраструктурно оборудване (сървъри и системи за съхранение на данни и виртуализация) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на България, като доставката на оборудването се извърши до склада на Възложителя, съответно до склада на посочено от Възложителя лице (детска градина, училище и т.н.)

Обособената позиция включва доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на следните продукти:
• Дискови масиви;
• Система за архивиране;
• Сървъри за приложения.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертите (оценка на техническите характеристики на предлаганите артикули)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
7500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти, финансирани по ОП НОИР, ОП Региони в растеж и от други проекти и програми, одобрени през периода на изпълнение на рамковите споразумения.

II.2) Описание 1

Доставка на настолни и преносими компютри, тънки клиенти и таблети 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на България, като доставката на оборудването се извърши до склада на Възложителя, съответно до склада на посочено от Възложителя лице (детска градина, училище и т.н.)

Обособената позиция включва доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на следните продукти:
• Работни станции (настолни);
• Преносими компютри;
• Тънки клиенти;
• Таблети.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертите (оценка на техническите характеристики на предлаганите артикули)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти, финансирани по ОП НОИР, ОП Региони в растеж и от други проекти и програми, одобрени през периода на изпълнение на рамковите споразумения.

II.2) Описание 1

Доставка на принтери, скенери и мултифункционални устройства, комплексно решение за печат 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на България, като доставката на оборудването се извърши до склада на Възложителя, съответно до склада на посочено от Възложителя лице (детска градина, училище и т.н.)

Обособената позиция включва доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на следните продукти:
• принтери;
• мултифункционални устройства;
• скенери;
• комплексно решение за печат.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертите (оценка на техническите характеристики на предлаганите артикули)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти, финансирани по ОП НОИР, ОП Региони в растеж и от други проекти и програми, одобрени през периода на изпълнение на рамковите споразумения.

II.2) Описание 1

Комуникации и сигурност 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на България, като доставката на оборудването се извърши до склада на Възложителя, съответно до склада на посочено от Възложителя лице (детска градина, училище и т.н.)

Обособената позиция включва доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз на следните продукти:
• Устройства за балансиране на трафика;
• Маршрутизатори;
• Комутатори;
• Защитни стени (NGFW);
• WiFi точки за безжичен достъп;
• WiFi контролери;
• AAA (Authentication, Authorization and Accounting) софтуер;
• SDN контролер;
• SFP+ модули;
• Дистрибуционни комутатори;
• Агрегиращ комутатор;
• IP камери;
• Мрежови видеорекордери.
• Видеоконферентна система.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертите (оценка на техническите характеристики на предлаганите артикули)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проекти, финансирани по ОП НОИР, ОП Региони в растеж и от други проекти и програми, одобрени през периода на изпълнение на рамковите споразумения.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците в процедурата
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да удостоверят съответствието си с минималните изисквания към финансовото и икономическото си състояние с представяне на следния документ:
1. Справка за оборота (за обособената/ите позиция/и, за която/които се подава оферта) в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, която да обхваща последните три приключили към момента на подаване на офертата финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта (по обособена позиция) участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ в част ІV „Критерии за подбор”.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП документите, доказващи съответствието с поставените от възложителя минимални изисквания към икономическото и финансовото състояние се представят от избраните за изпълнители преди сключване на рамковите споразумения или по време на провеждане на процедурата, при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.


Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, общо за последните три приключили към момента на подаване на офертата финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция, за която подава оферта.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, е оборот от доставка и гаранционен сервиз на артикулите, описани в предмета на съответната обособена позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да представят следните документи за доказване на техническите и професионалните им способности:
1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват вид на извършените дейности, стойностите, датите на възлагане и на приключване изпълнението на доставките и получателите заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки могат да бъдат представени под формата на:
1.1. Удостоверения/референции/препоръки за добро изпълнение, съдържащи вид на изпълнените дейности, стойност на доставката, дата, на която е приключило изпълнението на доставката. Удостоверенията трябва да съдържат дата и подпис на издателя;
и/или
1.2. Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката, от който може да се установят обстоятелствата, посочени като съдържание на удостоверенията по т. 1.1.
и/или
1.3. Други документи по преценка на участника, удостоверяващи факта на извършената доставка.
2. Заверени копия от валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с обхват, включващ доставка и гаранционното обслужване на оборудването, предмет на доставка по съответната обособена позиция.
Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
3. Списък на персонала, в който е посочена професионалната компетентност на лицата в съответствие с изискванията в т. 3.
4. Декларация, съдържаща описание на сервизите, оторизирани да извършва ремонт на предлаганата техника, с посочване на точния адрес и основанието за ползването им в съответствие с изискванията в т. 4.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), чрез попълване на раздел В и Г на част ІV „Критерии за подбор”.
? При попълване на раздел В на част ІV „Критерии за подбор” в поле „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ участниците трябва да опишат обстоятелствата по т. 1.
? При попълване на раздел В на част ІV „Критерии за подбор” в поле „Образователна и професионална квалификация“ участниците трябва да опишат обстоятелствата по т. 3, като посочат данни за сертификацията от производителя за инсталацията и/или поддръжката на доставеното оборудване. В същото поле участниците по обособена позиция №1 трябва да декларират и обстоятелството, че „Сертификацията е валидна за инсталация, конфигурация, надграждане, отстраняване на проблеми и обновяване на фърмуерните ревизии“.
? При попълване на раздел В на част ІV „Критерии за подбор” в поле „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ участниците трябва да опишат сервизите, с които разполагат, с посочване на точния адрес, основанието за ползване на всеки от сервизите, както и да посочaт индивидуализиращи данни (номер, дата, издател) на писмото от производителя, потвърждаващо че съответните сервизи са оторизирани за извършване на дейности по сервиз на предлаганите артикули.
? При попълване на раздел Г на част ІV „Критерии за подбор” участниците трябва да опишат обстоятелствата по т. 2.
В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП документите, доказващи съответствието с поставените от възложителя минимални изисквания към техническите и професионалните способности се представят от изпълнителя преди сключване на договора или по време на провеждане на процедурата, при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.


Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните минимални изисквания към техническите и професионалните им способности:
1. Опит в доставката и гаранционния сервиз на оборудването/системите/решенията, включени в обхвата на поръчката, като през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил успешно минимум 2 (две) дейности с предмет, идентичен или сходен с този по обособената позиция, по която кандидатства.
Под дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция, за която се подава оферта, следва да се разбира извършване на доставка и услуга по гаранционен/извънгаранционен сервиз на един/няколко или всички видове артикули, както видовете артикули по позицията, за която участникът кандидатства.
За извършена доставка възложителят ще приеме такава, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение.
При подаване на оферта по повече от една обособена позиция изискването се прилага за всяка една поотделно.
Забележка:
1. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 1 се прилага за обединението като цяло.
2. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 1 се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът да е въвел системи за управление на процесите в областта на предмета на съответната обособена позиция, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с обхват, включващ доставка и гаранционното обслужване на оборудването, предмет на доставка по съответната обособена позиция или да е въвел еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
3. Участниците по обособени позиции № 1, 2, 3 и 4 трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност, както следва:
3.1. Участниците по обособена позиция № 1 следва да разполагат с минимум двама сервизни инженери, сертифицирани от производителя или негов упълномощен представител, за инсталация и поддръжка на доставеното оборудване. Сертификацията трябва да е валидна за инсталация, конфигурация, надграждане, отстраняване на проблеми и обновяване на фърмуерните ревизии.
3.2. Участниците по обособени позиции № 2 и 3 трябва да разполагат с минимум един сервизен инженер, сертифициран от производителя или негов упълномощен представител, за поддръжка на доставеното оборудване по съответната обособена позиция.
3.3. Участниците по обособена позиция № 4 трябва да разполагат с минимум двама сервизни инженери, сертифицирани от производителя или негов упълномощен представител за инсталация и поддръжка на предложените комутатори.
4. Участниците по всички обособени позиции трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
4.1. За обособени позиции № 1 и 4 участниците (ако не са производители на предлаганата техника) следва да разполагат с най-малко 1 (един) сервиз, намиращ се на територията на гр. София.
4.2. За обособени позиции № 2 и 3 участниците (ако не са производители на предлаганата техника) следва да разполагат с поне по един оторизиран сервиз на територията на всеки от районите за планиране (статистически райони NUTS-2, според класификацията на териториалните единици за статистически цели) в Република България, включително поне един оторизиран сервиз на територията на гр. София.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение се дължи от изпълнителя на конкретен договор за обществена поръчка, сключен въз основа на рамково споразумение.
1 Изпълнителят предоставя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора, в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС за обособената позиция за която е избран.
2 . Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:
- парична сума, внесена по сметка IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, към БНБ;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
4. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
...продължава в поле VI.3)...
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Министерството на образованието и науката, бул. "Княз Ал. Дондуков" 2А

При отварянето може да присъстват лицата по чл. 54, ал. 2 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

...продължава от поле III.2.2)...
5. Всички разходи по гаранцията за изпълнение на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в процедурата.
6. Когато определеният за изпълнител е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за изпълнение се представят и в превод на български език.
7. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в проекта на договора, във връзка с което следва да се има предвид следната особеност, произтичаща от спецификата на поръчката:
Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция или на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, тя следва да са със следната валидност:
- половината от гаранцията за изпълнение – в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС, следва да е с валидност, надвишаваща с не по-малко от един месец срока на изпълнение на доставките.
- другата половина от гаранцията за изпълнение – в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС, следва да е с валидност, надвишаваща с не по-малко от един месец срока на валидност на гаранцията на артикула с най-дълга гаранция, подлежащ на доставка по конкретния договор.
Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, за когото са налице обстоятелствата:
1. по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП;
2. по чл. 55, ал. 1 т. 1 от ЗОП;
3. по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС;
4. по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
5. който участва в процедурата като подизпълнител на друг участник или участва като член на обединение в офертата на друг участник;
6. който не е удължил срока на валидност на офертата си при писмено искане за това от страна на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в десетдневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва