Деловодна информация
00339
2801-03746 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00339-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Свилен Раднев +359 046681439/+359 046681113
radnev@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/229


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/229
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на улична и общинска пътна мрежа и изграждане на кръстовища и места за паркиране, по единадесет обособени позиции”
45000000      
Строителство

„Ново строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на улична и общинска пътна мрежа и изграждане на кръстовища и места за паркиране, по единадесет обособени позиции”
На основание и при спазване на нормативните ограничения на чл. 21, ал. 6 от ЗОП във връзка с чл. 7 от ППЗОП, част от поръчката, а именно Обос. позиции от №6 до №11 вкл. се възлагат по реда валиден за индивид. стойност на всяка от тях–по реда на Част V, Глава 26 от ЗОП чрез събиране на оферти с обява и/или по реда на чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП чрез директно възлагане.
Мотиви стойността на тези об. позиции е в размер общо на 396 991.66 лв. без ДДС,която стойност не надвишава заложения в чл. 21,ал.6 праг от 1 000000,00 лв. за строителство и общо не надхвърлят 20 % от общата стойност на поръчката, възлизаща на 4 537241.65 лв. без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4140249.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

“Основен ремонт на обект на централна градска част 2" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45212100      
45223300      
45233252      
45233330      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

територията на Община Ямбол, гр. Ямбол - уличната и общинската пътна мрежа, площадни пространства, тротоари, алеи и настилки, конкретно посочено за всяка обособена позиция

I етап:
3.1. Част от улица „Кара Кольо“, ведно с тротоари, ограничена от ул.„Преслав“ и ул. „Богомил“;
Запазва се габарита на улицата от 6,00 м и на тротоарите в двата участъка на улицата. Променя се конфигурацията на паркинга при втория участък, като достъпа до него е в двата края, а не в средата, както е в момента. Ще се разшири малко площта за паркиране за сметка на тревната площ, но без да се засяга високата растителност.
3.2. Част от улица „Стефан Караджа“, ведно с тротоари, ограничена от ул.“Търговска“ и ул. „Г.С.Раковски“;
Тук също се запазва съществуващият габарит с пътно платно от 6,00 м. Края на участъка е с тупик, съгласно ПРЗ, без да излиза на пешеходната зона.
3.3. Част от улица „Стефан Стамболов“, ведно с тротоари, ограничена от ул.„Стефан Караджа“ и ул.“Богомил“;
Предвидения по ПРЗ габарит на пътното платно от 5,00 м не може да се реализира. От север има сграда на 30 см от бордюра, която се запазва и не позволява разширение в тази посока. От юг тротоара е малък (1,90 м) и ако се разшири с 1,00 м няма да остане място за разполагане на намиращите се под него кабели ниско и високо напрежение.
Улицата ще се разшири до 4,50 м в южна посока.
II етап:
3.4. Част от ул. „Търговска“ ведно с тротоари и зелени площи ограничена от ул.“Богомил“,ул. „Срем“ и ул. „Граф Игнатиев“
Улицата ще бъде с две еднакви платна за движение по 7,00 м. Между тях се запазва средната разделителна ивица.
Кръстовището с ул. „Богомил“ и ул. „Срем“ е развито като кръгово кръстовище с малък кръг (R=5,75 м). За осигуряване възможност за преминаване на товарни автомобили и по-големи автобуси в кръга се вгражда ивица за застъпване с широчина 2,50 м. тя ще е повдигната с 5 см и настлана с гранитни павета за да се подчертае функцията й.
Платното за движение в кръга е с широчина 8,00 м.
Бордюрната крива от ул. „Срем“ към ул. „Търговска“ е оформена с кошова крива в съотношение 2:1:3 и R0=14 м. Този вид крива осигурява удобно завиване на автобусите от градския транспорт при малкият ъгъл на пресичане на двете улици. Останалите бордюрни криви са с радиусите определени от действащия ПРЗ.
Кръстовището с ул. „Граф Игнатиев“ не се променя. Границата на реконструкцията е до ръба на настилката на ул. „Граф Игнатиев“ и ул. „Ген. Заимов“.
В средната разделителна ивица ще се развие и трасето на велоалеята, която идва от пешеходната зона. За да се запазят максимално дърветата, трасето на алеята няма да бъде в права линия, а ще ги заобикаля. Велоалеята ще бъде двупосочна с широчина на настилката от 2,50 м – 2, 00 м асфалтова настилка и две водещи ивици по 25 см.
Автобусните спирки са в джобове оразмерени за спиране на съчленен автобус.
Ще се изградят и четири паркинга, като единият ще бъде само за таксиметрови автомобили. Паркирането е под ъгъл 90 без надвес над тротоара.
Извън кръстовищата има още две пешеходни пресичания
4. Достъпа до строителната площадка се ограничава и осъществява при използване на съществуващата градска пътна мрежа. Основните видове строително-монтажни работи при извършване на земни и пътни работи ще се осъществява съгласно конкретните условия на строителния обект.
*Забележка: Подробно описание на видовете дейности/ работи, които ще се изпълняват, е направено в съответното приложение „Количествена сметка“ и Техническа спецификация към съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на СМР    20
Мерки за предотвратяване замърсяване на околната среда/оценка на влиянието върху околната среда    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2134400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Ремонт рехабилитация и изграждане на велоалея и паркинги на ул. Милин Камък от о.т. 79 до о.т. 336 по плана на град Ямбол - Аврен. Етапно строителство" - III-ти етап“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45212100      
45223300      
45233252      
45233330      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

територията на Община Ямбол, гр. Ямбол - уличната и общинската пътна мрежа, площадни пространства, тротоари, алеи и настилки, конкретно посочено за всяка обособена позиция

Целта на настоящия проект е да се обнови една от важните междуквартални транспортни връзки на гр.Ямбол
С реконструкцията ще се осигури:
? възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на пътната настилка;
? изграждане на зони за паркиране на автомобили;
? обособяване на двупосочна велоалея;
? осигуряване на условия за безопасност на движението;
? благоустрояване на тротоарни площи;
? подмяна на съществуващите бордюри;
? изграждане на зелени площи с цел облагородяване на околната среда;
? осигуряване на достъпна среда.
*Забележка: Подробно описание на видовете дейности/ работи, които ще се изпълняват, е направено в съответното приложение „Количествена сметка“ и Техническа спецификация към съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на СМР    20
Мерки за предотвратяване замърсяване на околната среда/оценка на влиянието върху околната среда    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

“Изграждане „Пътна връзка и обслужващ път с уширение за изчакване за завод "Баумит" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45212100      
45223300      
45233252      
45233330      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

територията на Община Ямбол, гр. Ямбол - уличната и общинската пътна мрежа, площадни пространства, тротоари, алеи и настилки, конкретно посочено за всяка обособена позиция

Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на строителство, както следва:
1. Строителство на път за достъп и площадка за изчакване, паркинг и тротоар;
2. Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти.
3. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.
4. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка
В предмета на поръчката са включени дейности по доставка и монтаж на пътни знаци и направа на пътна маркировка.
*Забележка: Подробно описание на видовете дейности/ работи, които ще се изпълняват, е направено в съответното приложение „Количествена сметка“ и Техническа спецификация към съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на СМР    20
Мерки за предотвратяване замърсяване на околната среда/оценка на влиянието върху околната среда    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
551683.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Благоустрояване и паркинги в кв.14 по ПУП – ПРЗ на ЦГЧ гр. Ямбол между улици "Спарток", "Преслав" и "Страхил" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45212100      
45223300      
45233252      
45233330      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

територията на Община Ямбол, гр. Ямбол - уличната и общинската пътна мрежа, площадни пространства, тротоари, алеи и настилки, конкретно посочено за всяка обособена позиция

Целта на обществената поръчка е да се извърши благоустрояване и паркинг в кв. 14 по ПУП-ПРЗ на ЦГЧ гр. Ямбол между улиците „Спарток“, „Преслав“ и „Страхил“ като по този начин ще се осигури:
? подобряване и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката;
? изграждане и възстановяване на зони за паркинг на автомобили;
? осигуряване на условия за безопасност на движението;
? благоустрояване на тротоарни площи;
? подмяна на съществуващите бордюри;
? изграждане на зелени площи с цел облагородяване на околната среда;
? осигуряване на достъпна среда.
Подробно описание на видовете работи.
1 Демонтаж бетонови бордюри - вкл. натоварване, превоз, разтоварване на отпадъците на сметище и всички свързани с това разходи.
2 Демонтаж тротоарна настилка - вкл. натоварване, превоз, разтоварване на отпадъците на сметище и всички свързани с това разходи.
3 Разваляне асфалтобетонова настилка - вкл. натоварване, превоз, разтоварване на отпадъците на сметище и всички свързани с това разходи.
4 Изкоп земни почви машинно
5 Изкоп земни почви ръчно
6 Основа от НТК
7 Първи битумен разлив
8 Доставка и полагане неплътен асфалтобетон
9 Втори битумен разлив
10 Доставка и полагане плътен асфалтобетон
11 Превоз асфалтови смеси
12 Фрезоване асфалтова настилка
13 Превоз фрезован материал
14 Направа насип трошляк
15 "Направа настилка от перфорирани
бетонови елементи 40/60/10 "
16 "Направа настилка от бет. елементи / унипаваж/
деб. 6 см. сиви "
17 Полагане червени ивици за паркоместа
18 Доставка и монтаж бетонови бордюри 18/30/50
19 Доставка земни маси за зелени площи
20 Доставка и монтаж градински бордюри 8/16/50
21 Направа канализация PVC Ф200
22 Ремонт съществуваща РШ
23 Направа нов УО
24 Направа нова РШ до 2 м
25 Направа линейна отводнителна решетка 2.4 м
26 Доставка и монтаж тръбна стойка за пътен знак
27 Доставка и монтаж стандартни пътни знаци
*Забележка: Подробно описание на видовете дейности/ работи, които ще се изпълняват, е направено в съответното приложение „Количествена сметка“ и Техническа спецификация към съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на СМР    20
Мерки за предотвратяване замърсяване на околната среда/оценка на влиянието върху околната среда    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
412500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Рехабилитация, реконструкция на улици, изграждане на нови места за паркиране и кът за отдих" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45212100      
45223300      
45233252      
45233330      
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

територията на Община Ямбол, гр. Ямбол - уличната и общинската пътна мрежа, площадни пространства, тротоари, алеи и настилки, конкретно посочено за всяка обособена позиция

"Рехабилитация, реконструкция на улици, изграждане на нови места за паркиране и кът за отдих: Между ул. "Генерал В. Заимов", ул. "Георги С. Раковски", ул. "Независима България" и ул. "Жельо Войвода"; кв. 33 - ЦГЧ; Между кв. 32 - ЦГЧ от о.т. 77 - о.т. 83 - о.т. 82 - о.т. 81 - о.т. 80 - о.т. 79; В УПИ - V, кв. 40 по плана на гр. Ямбол - ЦГЧ"
Целта на поръчката е изграждане и възстановяване на зони за паркинг на автомобили, рехабилитация и реконструкция на пътната настилка и тротоарите, създаване на достъпна среда, включително подобряване на достъпа за хора с увреждания, изграждане на обособени зони за отдих и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и облагородяване на околната среда в градски условия.
Изпълнението на обществената поръчка е поетапно и включва дейностите, както следва:
1. Подобряване и възстановяване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на пътната настилка;
2. Изграждане и възстановяване на зони за паркинг на автомобили;
3. Осигуряване на условия за безопасност на движението;
4. Благоустрояване на тротоарни площи;
5. Подмяна на съществуващи бордюри;
6. Изграждане на зелени площи с цел облагородяване на околната среда;
7. Осигуряване на достъпна среда, включително подобряване на достъпа на хора с увреждания;
8. Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти.
9. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.
10. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка
В предмета на поръчката са включени дейности по организация и регулиране на движението като пътна маркировка, маркировка на паркоместата и доставка и монтаж на пътни знаци.
*Забележка: Подробно описание на видовете дейности/ работи, които ще се изпълняват, е направено в съответното приложение „Количествена сметка“ и Техническа спецификация към съответната обособена позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    20
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на СМР    20
Мерки за предотвратяване замърсяване на околната среда/оценка на влиянието върху околната среда    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
641666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП, Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от групата и категорията, в която попадат обектите на поръчката за съответната обособена позиция, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Съгласно Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя и Закона за устройство на територията, групата и категорията на строежите, в която попадат обектите на поръчката за съответната обособена позиция, са както следва:
- За обособена позиция № 1: строежи втора група, трета категория
- За обособена позиция № 2: строежи втора група, четвърта категория
- За обособена позиция № 3: строежи втора група, втора категория
- За обособена позиция № 4: строежи втора група, трета категория
- За обособена позиция № 5: строежи втора група, трета категория
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се прави точно позоваване на документа в това число – номер, дата и обхват или се посочат публичните регистри, в които се съдържа информацията /попълва се част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност от ЕЕДОП(Обр.2.1.)/еЕЕДОП.
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията, в която попадат обектите на поръчката за съответната обособена позиция или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документа по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
Изискването важи за всички обособени позиции.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида и категорията строеж съгласно т. III.1.1) на това обявление от съответната обособена позиция, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на еЕЕДОП/ЕЕДОП (образец 2.1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи доказателства за валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица, наети по договори, различни от трудовоправни отношения, които ще изпълняват строителството, доказателства относно застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране следва да се представи за всеки един от проектантите по отделно, а по отношение застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност строителство се представя от участникът.


Участникът следва да притежава Застраховка за проф. отг. на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ,покриваща миним. застрахователна сума за вида и категорията строеж строеж съгласно т. III.1.1) на това обявление от съответната обособена позиция, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването важи за всички обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.*Под строителство с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката, се разбира:
За Обособена позиция 1: ново строителство и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улици,тротоари и паркинги, с минимална площ 10 000 кв. м.
За Обособена позиция 2: ново строителство и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улици и тротоари, с минимална площ 5 000 кв. м.
За Обособена позиция 3: ново строителство и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улици и тротоари, с минимална площ 10 000 кв. м.
За Обособена позиция 4: ново строителство и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на паркинги и тротоари, с минимална площ 2 500 кв. м.
За Обособена позиция 5: ново строителство и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улици,тротоари и паркинги, с минимална площ 3 000 кв. м.
Забележка: изискването се доказва с един изпълнен от участника обект, който отговаря на поставените от Възложителя изисквания по съответната обособена позиция! При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на еЕЕДОП/ЕЕДОП(обр. 2.1), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2.За изпълнение на строителството, по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с техническо/-и лице/-а, включени или не в структурата на участника, както и с лица, които отговарят за контрола на качеството, с определена професионална компетентност, както следва:
2.1.Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна.
2.2 Експерт Контрол по качеството,който да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
2.3 Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. или еквивалентен документ.
2.4. Инженер Геодезист: Изисквания за проф. компетентност:Висше образование в областта на геодезията, картографията и фотограметрията или еквивалент.Експертът следва да притежава удостоверение от АГКК за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. от Наредба 3/16.02.2001 г. или еквивалентен документ
ВАЖНО: По отношение на техн. лица не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти със съотв. проф.компетентност.
При подаване на офертата,на основание чл.67, ал.1 ЗОП,участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на еЕЕДОП/ЕЕДОП (образец 2.1), попълнен в съответната част,а именно: част IV Критерии за подбор,раздел В – Техн. и проф. способности;
За доказване на поставеното изискване участникът,избран за изпълнител следва да представи:Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника,вкл. тези,които ще отговарят за контрола на качеството.
Предложените от участника техн. лица и др. трябва да отговаря на подробно описаните изисквания към експерти.
Продължава в раздел VI.3)"Допълн. информация"


1.Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно *строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Изискването важи за всички обособени позиции.
2.За изпълнение на строителството, по съответната обособена позиция, участникът следва да разполага с техническо/-и лице/-а, включени или не в структурата на участника, както и с лица, които отговарят за контрола на качеството, с определена професионална компетентност.
Изискването важи за всички обособени позиции.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
Изискването важи за всички обособени позиции.
*При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението – участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът,опред. за изпълнител,представя гаранция за изпълнение (ГИ) на договора за общ. поръчка в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.ГИ може да се предостави в една от следните форми:Парична сума;Банк.гаранция;Застраховка,която обезп. изпълн. чрез покритие на отгов. на изпълнителя;Усл. и срок. за задържане или освоб. на ГИ се уреждат в договора за об.поръчка;
В случай, че ГИ е под формата на банк. гаранция,същата следва да е с валидност най-малко 1 месец след изпълнение на договора за обществена поръчка, както и следва да съдържа наимен. на процедурата и задължение на банката-гарант да извърши безусловно и неотменимо плащане.Когато ГИ е под формата на застраховка, същата следва да покрива пълната отговорност на изпълнителя за тези средства. Същата е със срок на валидност равен на срока на договора,удължен с 60 дни.
Гаранциите,които обезп. аванс. плащания по договора могат да са във някоя от формите по смисъла на чл.111,ал.5,вр.чл.111,ал.3 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, зала 100, ет. 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от раздел III.1.3)"Списък и кр.опис.на крит.за подбор":Всяка промяна в персонала от експерти или в ръководителите се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изп. на общ. поръчка.
3.При подаване на офертата,на основание чл.67,ал.1 ЗОП,участникът декларира съотв. с посочения крит.за подбор чрез представяне на еЕЕДОП/ЕЕДОП(обр. 2.1),попълнен в съответната част,а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г;
За доказване на поставеното изискване участникът,избран за изпълнител следва да представи:заверено копие или оригинал на сертификат за упр.на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
Доп:изисквания:1.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник,когато:
1.1.са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1,т.1,2,3,4,5,6,7 от ЗОП
2.Възложителят може да отстрани от участие в процедурата участник,когато:
2.1.са налице обстоятелствата по чл.55,ал.1,т.1,2,3,4,5 от ЗОП
3. Други основания за отстраняване:
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
3.1. Участници,които са свързани лица по чл. 101,ал.11 от ЗОП, във връзка с §2, т.45 от ДР на ЗОП и във връзка с чл. 101, ал. 13 от ЗОП и са подали оферта за настоящата поръчка.
3.2.Участник,който няма право да участва в общ.поръчки на основание чл. 3,т.8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС,освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона
3.3.Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ
3.4.Участник,който след покана от Възложителя и в опред. в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
3.5.Участник,който е предложил обща цена за изпълнение на общ. поръчка в размер по-голям от определената в обявлението и документацията прогнозна(максимална)стойност за нейното изпълнение
3.6.Участник,за когото са налице обстоят. по чл.107 от ЗОП.
Участниците могат да получат необх. инф. за задълженията,свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в Реп. Бълг.и относими към услугите,предм. на поръчката,както следва:а)относно задълженията,свързани с данъци и осигуровки:НАП:тел. на НАП: 0700 18 700;Интернет адрес: www.nap.bg;Нац.осиг.институт(НОИ),тел.070014802,Адрес: гр. София,1303, бул.Ал.Стамболийски № 62-64,Интернет адрес: www.noi.bg;Агенция по заетостта,интернет адрес: www.az.goverment.bg;ИА "ГИТ",интернет адрес: www.gli.goverment.bg.;б)относно задълж.,свързани със закрила на заетостта и усл. на труд:МТСП:Инт.адрес:http://www.mlsp.government.bg,София 1051,ул.Триадица № 2,тел: 028119443
4.На основ. чл. 114 от ЗОП,възложителят посочва,че при откриване на процед. не е осигурено финансиране за Об.позиция № 1, 2, 4 и 5,поради к. предвижда в проекта на договор клауза за отложено изпълнение.В този случай всяка от страните може да поиска прекрат. на догов. без предизв. след изтичане на 3м. срок от сключв. му.
5.Участниците,к.използв. 3ти лица/подизп следва да спазват изискв. на чл.65,66 от ЗОП; при скл. на дог.да се спази чл.67ал.6 във вр. с чл.58 от ЗОП
6.Навсякъде в документацията думата "ЕЕДОП" да се разбира като ЕЕДОП(Обр.№2.1.) или еЕЕДОП.
7.Обособ.позиции(ОП),к.ще се възлагат самост.по реда на Част V,Гл. 26 от ЗОП:
7.1.ОП№6:"Реконстр. на кр-ще на ж.к.Зл.рог и ул.Д.Благоев."–прогн. ст-ст 55833.33 лв. без ДДС
7.2.ОП№7:"Пътна връзка на паркинг пред гробищен паркинг-гр. Ямбол с път III -5304 (Ямбол-Кукорево) при км 1+295 ляво"-прогн. ст-ст 29166.66 лв. без ДДС
7.3.ОП№8: Изграждане на "Паркинг и благоустр.в кв. 61 по ПУП - ПРЗ на ПРЗ на ЦГЧ гр. Ямбол–междубл. пространство на север от ул.Каранова–прогн. ст-ст 125 000 лв. без ДДС
7.4.ОП№9: „Благоустр. пространството между жил. блокове № 7,8,9,и11 в жк „В.Левски“,гр. Ямбол“-прогн. ст-ст 49100 лв. без ДДС
7.5.ОП№10:"Изграждане на нови кр-ща както следва: I-етап-кр-ще от ул.Бакаджик и ул.Търговска;II-етап-кръстовище на ул.Граф Игнатиев и ул.Кр.Марко-прогн.ст-ст 54166.67лв.без ДДС
7.6.ОП№11:Изгражд. на нови кръстовища:I-етап-кр-ще от ул.Търговска и ул.Гоце Делчев;II-етап-кр-ще на ул.Силиврия и ул.Гр. Игнатиев-прогн. ст-ст 83725 лв.без ДДС

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва