Деловодна информация
00110Община Тервел
122 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00110-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil_2016/PS40.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS40.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИНЖЕНЕРИНГ ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ НА АСФАЛТОВА НАСТИЛКА НА УЛ.“ХАН АСПАРУХ“ В ГР.ТЕРВЕЛ-ОСНОВНО ТРАСЕ
45233142      
Строителство

В обхвата на поръчката са включени за изпълнение следните дейности: А)Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Технически» за обект “ОСНОВЕН РЕМОНТ НА АСФАЛТОВА НАСТИЛКА НА УЛИЦА „ХАН АСПАРУХ“ В ГР.ТЕРВЕЛ“ с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; Б)Обект на строителството след издаване на Разрешение за строеж е основен ремонт на улица „Хан Аспарух“ в гр.Тервел.Улицата е с приблизителна площ на директното трасе 15 650 кв. м. и със зауствания и паркинги с приблизителна площ от 1500 кв.м.Трябва да се предвиди и повдигане на съществуващите ревизионни и дъждопреливни шахти. В)Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта съгласно разпоредбите и изискванията на чл.162 от ЗУТ.Дейностите ще бъдат изпълнявани върху основното трасе на улицата , покрито с асфалтова настилка, без да се засяга пешеходната част.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
640000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел, ул.Хан Аспарух

В обхвата на поръчката са включени за изпълнение следните дейности: А)Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Технически» за обект “ОСНОВЕН РЕМОНТ НА АСФАЛТОВА НАСТИЛКА НА УЛИЦА „ХАН АСПАРУХ“ В ГР.ТЕРВЕЛ“ с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; Б)Обект на строителството след издаване на Разрешение за строеж е основен ремонт на улица „Хан Аспарух“ в гр.Тервел.Улицата е с приблизителна площ на директното трасе 15 650 кв. м. и със зауствания и паркинги с приблизителна площ от 1500 кв.м.Трябва да се предвиди и повдигане на съществуващите ревизионни и дъждопреливни шахти. В)Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта съгласно разпоредбите и изискванията на чл.162 от ЗУТ.
Дейностите ще бъдат изпълнявани върху основното трасе на улицата , покрито с асфалтова настилка, без да се засяга пешеходната част, покрита с настилка от естествен камък (гнайс).Увредите на сфалтовата настилка се дължат на три фактора:изпълнена реконструкция на транзитен водопровод в трасето на улицата, множество аварии на водопровода преди неговата реконструкция и износване (разрушаване) в следствие на дългогодишна употреба и големи температурни амплитуди.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
640000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлож. отстранява от участие:а) уч-к, к. не отговаря на критериите за подбор или не изпълни др. усл-е, посочено в обявл-то за ОП или в докум-ята;б) Уч-к, к. е предст. оферта, к. не отговаря на:-предв. обявените условия на поръчката;-правила и изисквания, св. с опазване на ОС, социалното и трудовото право;в) уч-к,който не е изп.изискванията по чл. 72 от ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий № 1:Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за II-ра група „Строежи от транспортната инфраструктура“, минимум IV - та категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител (и когато е чуждестранно лице) представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 1, както следва: Удостоверение/я за вписване в ЦПРС и талон/и за валидност към него. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни http://register.ksb.bg.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на конкретната дейност от поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий № 2: 1.Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна. 2.Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка, както и Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий № 3: През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум :Един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, а именно "инженеринг на обект "изграждане или реконструкция или основен ремонт на пътна инфраструктура " или една дейност по "проектиране на пътна инфраструктура ", изпълнена през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата и един успешно приключен обект /въведен в експлоатация/ за строителство по изграждане или реконструкция или основен ремонт на пътна инфраструктура ", изпълнен през последните 5 години. Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочените периоди, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите и в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Критерий № 4:Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на обществената поръчка (пътно строителство), издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието .
Критерий № 5:За изпълнение на поръчката участникът трябва да има на разположение Проектант по част: Пътна , който да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/ по част Пътна за съответната година на изработване на проекта, респ.призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица, и опит като проектант за част „Пътна“ за най-малко един обект от пътната инфраструктура (пътища, улици).


За Критерий 3:За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката (строителство по изграждане или реконструкция или основен ремонт на пътна инфраструктура), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
-списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (проектиране на пътна инфраструктура), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга;
Критерий № 4:Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по критерия за подбор, както следва: Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. За Критерий № 5:Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по критерия за подбор, както следва: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, които ще изпълняват проектирането по част „Пътна“ на проекта.
компетентност на лицата, които ще изпълняват проектирането по част „Пътна“ на проекта.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на конкретната дейност от поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е 3 %. Срок на валидност - минимум 30 календарни дни след изтичане на договорения срок за изпълнение.Плащане - по 10 % авансово за всяка от дейностите проектиране, строителство (без непредвидените) и авторски надзор и окончателно плащане за всяка от дейностите.
Възложителят ще отстрани от участие в общ.поръчка, участник за който:1.Са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП;2.е налице конфликт на интереси по смисъла на т. 21, от параграф 2 от допълнителната разпоредба на ЗОП;3.е налице обстоятелство по чл. 3, т. 8 във вр. с чл.5,ал.1, т.3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;4. е налице обстоятелство по чл.69 от ЗПКОНПИ;5.е налице обстоятелство по чл.101 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Тервел, Общинска администрация Тервел, стая 201

Лица по чл.54,ал.2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Чл. 197, ал.1 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 –срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва