Деловодна информация
00072
 
не
00072-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://karlovo.bg/currentNews-5348-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://karlovo.bg/currentNews-5348-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на улици в населени места на Община Карлово, по обособени позиции”
45233252      
Строителство

В обхвата на поръчката е предвидено текущ ремонт улици със съществуващите бетонови настилки и такива с пътни ивици, бордюри /където е необходимо/, както и всички съпътстващи дейности към тях. Приблизителната площ на разрушените настилки, подлежащи на възстановяване, установени към момента на изготвяне на заданието е около 3077 кв м. за всяка една от обособените позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
320833.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на улици в селата – Богдан, Войнягово, Дъбене, Домлян, Климент, Каравелово, Московец и кв. Сушица на гр. Карлово, община Карлово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово, селата – Богдан, Войнягово, Дъбене, Домлян, Климент, Каравелово, Московец и кв. Сушица на гр. Карлово.

В обхвата е предвидено текущ ремонт улици със съществуващите бетонови настилки и такива с пътни ивици, бордюри /където е необходимо/, както и всички съпътстващи дейности към тях.Предвид съществуващите силно амортизирани настилки по улиците в населените места на територията на община Карлово като цяло и динамичното атмосферно влияние, точния обем на реализирания текущ ремонт ще бъде констатиран и отчетен след приключване на строителните дейности по възстановяването на настилките по конкретното възлагане от страна на Възложителя. Приблизителната площ на разрушените настилки, подлежащи на възстановяване, установени към момента на изготвяне на заданието е около 3077 кв м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и начин на изпълнение на строителството    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
154166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на улици в гр. Клисура и селата – Иганово, Кърнаре, Певците, Столетово, Слатина и Христо Даново, община Карлово“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово, в гр. Клисура и селата – Иганово, Кърнаре, Певците, Столетово, Слатина и Христо Даново.

В обхвата е предвидено текущ ремонт улици със съществуващите бетонови настилки и такива с пътни ивици, бордюри /където е необходимо/, както и всички съпътстващи дейности към тях. Приблизителната площ на разрушените настилки, подлежащи на възстановяване, установени към момента на изготвяне на заданието е около 3077 кв м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и начин на изпълнение на строителството    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ВАЖИ ЗА ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ № 1 И № 2:
Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) за ІІ група или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема изграждане/реконструкция/ремонт/и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обем: - за обособена позиция № 1 – 2000 кв. м.; - за обособена позиция № 2 – 2000 кв. м.
2. Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
Обособена позиция 1: - Багер – 1 бр.; - Самосвал – 2 бр.; - Фугорез – 1 бр.; - Ръчна, механизирана трамбовка – 1бр.; - Вибрационен валяк – 1бр.; - Товарен автомобил за материали – 1 бр. Обособена позиция 2: - Багер – 1 бр.; - Самосвал – 2 бр.; - Ръчна, механизирана трамбовка – 1бр.; -Вибрационен валяк – 1бр.; - Товарен автомобил за материали – 1 бр.
3. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: - За обособена позиция № 1: a)1 бр. – Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в областта на строителството или строителен техник, съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалент. Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; b)1 бр. – Отговорник по контрол на качеството: да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката;
- За обособена позиция № 2: а)1 бр. – Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в областта на строителството или строителен техник, съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалент. Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; б)1 бр. Отговорник по контрол на качеството: да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката.ЗАБЕЛЕЖКА: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности, като това се отнася както за отделните обособени позиции, така и за поръчката като цяло.Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност и опит на лицата.


1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема изграждане/реконструкция/ремонт/и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обем: - за обособена позиция № 1 – 2000 кв.м.; - за обособена позиция № 2 – 2000 кв.м.
При подаване на оферта, съответствието с изискването декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойност, дата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
Обособена позиция 1: - Багер – 1 бр.; - Самосвал – 2 бр.;- Фугорез – 1 бр.;- Ръчна, механизирана трамбовка – 1бр.;- Вибрационен валяк – 1бр.;- Товарен автомобил за материали – 1 бр. Обособена позиция 2: - Багер – 1 бр.;- Самосвал – 2 бр.;- Ръчна, механизирана трамбовка – 1бр.; - Вибрационен валяк – 1бр.; - Товарен автомобил за материали – 1 бр. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.ЗАБЕЛЕЖКА: При условие, че един и същи участник кандидатства и по двете обособени позиции, то той следва да удостовери наличието на изискуемата техника за двете обособени позиции по отделно.Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение с: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
За обособена позиция № 1: 1 бр. – Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в областта на строителството или строителен техник, съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалент. Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; 1 бр. – Отговорник по контрол на качеството: да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката;
- За обособена позиция № 2: 1 бр. – Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в областта на строителството или строителен техник, съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалент. Професионален опит: минимум 5 години трудов стаж в областта на строителството; 1 бр. – Отговорник по контрол на качеството: да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката. При подаване на оферта, съответствието с изискването декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Община Карлово, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. За изпълнените и приети дейности ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: 1. Авансово до 20 % от прогнозната стойност на обособената позиция в 30-дневен срок след представяне на фактура в счетоводството на Общината;2. Окончателно плащане до 30-работни дни подписване на двустранен протокол за приемане на действително извършените СРР без забележки и фактура от Изпълнителя по банкова сметка
II. За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от прогнозната стойността на обособената позиция. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция. в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III. От участие в настоящата обществена поръчка ще бъдат отстранени участници, за които бъде установено, че са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и едно или повече от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1 от ЗОП. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в електронен вариант. еЕЕДОП се попълва в съответствие с чл. 67 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва