Деловодна информация
00254
950 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00254-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 30699191
ob.rudozem@gmail.com +359 30699141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/dostavka-na-hranitelni-produkti-za-nujdite-na-detskite-gradini-na-teritoriyata-na-obshtina-rudozem-260.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на община Рудозем“
15800000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва периодични доствки на различни хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Рудозем. Възложителят запазва правото си да заявява доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото в Техническата спецификация към настоящата процедура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
90000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на община Рудозем, съгласно обхвата и изискванията на техническата спецификация.
Хранителните продукти, следва да бъдат доставяни на адресите на следните детски заведения на територията на Община Рудозем, обл. Смолян: 1. Гр. Рудозем, Община Рудозем, ул. „Стефан Стамболов” №10 - ДГ ”Снежанка”, Февзие Дерменджиева; Тел.0306/53137 и 0892232989; 2. с.Чепинци, Община Рудозем, ул. „Демокрация” № 30 - ДГ ”Елица”, Румяна Куцева; Тел. 03056/2027 и 0892215019; 3. с. Елховец, Община Рудозем - ДГ “Дъга” , Филиз Гаджалова; Тел.03055/2563 и 0879087791; 4. с. Пловдивци, Община Рудозем - ДГ „Мечо пух”; Сeлвие Топчиева; Тел.0899184301.
Посоченото количество на артикулите в Техническата спецификация е приблизително, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество хранителни продукти или да не се доставя до размера на посоченото. Доставката се осъществява по предварителна заявка, с транспорт на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
90000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


м.януари 2020
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняването на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчкта.
- по т.1 -Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от eЕЕДОП, Част: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, с посочване на вида на техническото оборудване, т.9, вкл. регистрационен номер, основание за ползване – собствено или наето, номер и дата на документите за собственост и/или документи удостоверяващи основането за ползване от участника, № и дата на удостоверението за регистрация на транспортното средство, вписано в списъка на превоз на хранителни продукти.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат изполвани за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП.
-по т.2 -Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от eЕЕДОП, Част: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.9 с посочване на номер и дата на Удостоверението за регистрация на обект, орган на издаване, наименование и адрес на обекта, наименование на юридическото или физическото лице на когото е издадено удостоверението, обхват на удостоверението, като се посочат групите храни
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат изполвани за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП.


1. Участникът да разполага с минимум два броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти, удостоверени с разрешително за превоз на хранителни продукти.
2.Участникът да разполага с поне един обект (собствен и/или нает) за производство, съхранение и/или търговия с храни, притежаващ валидно удостоверение за регистрация на обекта съгласно чл. 12 от Закона за храните, издаден от съответния компетентен орган. Обхватът на удостоверението за регистрация трябва да е съобразен вида продукти, предмет на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора за всяка обособена позиция, без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка.
При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметката на Възложителя (Община Рудозем):
Банка: ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем
IBAN: BG67IORT80193378364303
BIC: IORTBGSF
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Рудозем, бул. България №15, Заседателната зала на Община Рудозем, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец януари 2020

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва