III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът да има право да извършва дейностите, предмет на поръчката, за което е необходима валидна регистрация за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, раздел II от ЗУО, или еквивалентна регистрация, издадена от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство. Документи за доказване: При подаване на офертата съответствието с поставения критерий се декларира чрез ЕЕДОП – попълва се изискуемата информация в Част ІV, Раздел А като се описват посочените обстоятелства и документи: номер, дата на издаване и издател на регистрационния документ, сайт за достъп до публичен регистър на издателя на документа (ако е приложимо) или номер в аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранният участник е установен. За доказване изпълнението на поставеното изискване се представя заверено копие на съответния документ, удостоверяващ регистрацията, когато информацияга не е налична в публичен регистър. Документи за доказване се предоставят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката. Чуждестранните лица могат да докажат съответствието си с изискванията за годност с еквивалентни документи, издадени от държавата, в която са установени, но преди сключване на договор са длъжни да извършат всички необходими регистрации в Република България. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Оборота следва да бъде изчислен на база годишните обороти и да е реализиран най-много през последните три приключили финансови години (2016, 2017, 2018) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от извършени услуги, свързани с дейности по управление на отпадъците по смисъла на ЗУО.
Изисквано минимално ниво: Размера на реализирания общ оборот да е не по-малко от 46 733 570.33 лв. Размера на реализирания общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, да е не по-малко от 28 040 142.19 лв. Документи за доказване: При подаване на офертата съответствието с поставения критерий се декларира чрез ЕЕДОП (попълва се изискуемата информация в Част ІV, Раздел Б). За доказване изпълнението на поставеното изискване се представят един или повече от документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. Документи за доказване се предоставят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Документи за доказване: При подаване на офертата съответствието с поставения критерий се декларира чрез ЕЕДОП – в Част ІV, Раздел В се попълва информация, достатъчна за удостоверяване на съответствието с изискванията на възложителя. За доказване изпълнението на поставеното изискване се представя списък на услугите и доказателства съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, от които да е видна информация, достатъчна за удостоверяване на съответствието с изискванията на възложителя. Документи за доказване се предоставят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката. 2. Участникът да разполага със съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Документи за доказване: При подаване на офертата съответствието с поставените критерии се декларира чрез ЕЕДОП – в Част ІV, Раздел В, поле 9 се представя се попълва информация, достатъчна за удостоверяване на съответствието с изискванията на възложителя, включително: технически параметри, екологична категория, № и дата на регистрация в регистъра на транспортните средства /за които такова се изисква/ за превозване на СЖП и продукти, получени от тях, трета категория, както и информация за правното основание, по силата на което участникът разполага с оборудването; местонахождение, идентификатор № /при наличност/, № , дата и издател на разрешително по чл.35 от ЗУО за всяка площадка; За доказване изпълнението на поставеното изискване се представят списъци по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, в които се посочва информация, достатъчна за удостоверяване на съответствието с изискванията на възложителя. Документите се предоставят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката, в случай, че списъците от ЕЕДОП не са актуални към този момент. 3. Участникът да прилага системи за управление на качеството и за опазване на околната среда. Документи за доказване: При подаване на офертата съответствието с поставените критерии се декларира чрез ЕЕДОП – в Част ІV, Раздел Г се попълва информация, достатъчна за удостоверяване на съответствието с изискванията на възложителя. За доказване изпълнението на поставеното изискване се представят копия на съответните сертификати и/или други удостоверителни документи в съответствие с чл. 64, ал. 5 – 8 от ЗОП. Документи за доказване се предоставят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП т.е. при необходимост за законосъобразното провеждане на процедурата или преди сключване на договор за възлагане на поръчката.
1. За услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, се приемат: дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване. Под сходен обем на поръчката следва да се разбира извършване на дейности: - по събиране и транспортиране на битови отпадъци от контейнери до съоръжение за третиране, с обем общо за последните три години, не по-малък от 100000 тона годишно. - по почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване в градска среда. 2.1. Наличие на минимум следните машини, разпределени по видове и брой както следва: 2.1.1. Сметосъбирачни машини за сметосъбиране и компактиране на битови отпадъци с варио- или ротопреса, съответстващи на екологична категория ЕВРО 6 или еквивалент – 22 основни, от които: 4 с обем на бункера от 17 до 23 куб. метра; 15 с обем на бункера от 14 до 16 куб. метра; 3 с обем на бункера от 5 до 8 куб. метра; 2.1.2. Сметосъбирачни машини за сметосъбиране и компактиране на битови отпадъци, съответстващи на екологична категория ЕВРО 5 или еквивалент – 12 резервни, от които 4 с обем на бункера от 5 до 8 куб. метра за разделно събрани биоразградими отпадъци от кухни и заведения за обществено хранене, регистрирани за превозване на странични животински продукти и продукти, получени от тях, трета категория. 2.1.3. Специализирани автомобили с устройство за товарене на съдове тип „Лодка” /контейнеровоз/, съответстващи на екологична категория ЕВРО 5 или еквивалент, снабдени с телескопична повдигателна уредба с товароподемност над 7 500 кг. и възможност за товарене/разтоварване на контейнери с обем 4 – 10 куб. метра – общо 9, от които: 6 основни и 3 резервни. 2.1.4. Самосвали, съответстващи на екологична категория ЕВРО 5 или еквивалент – 11 основни, от които: 3 с обем 14-16 куб. метра; 4 с обем 8 - 10 куб.метра, 2 с обем 8 - 10 куб.метра и с краново устройство за товарене на съдове тип „Бобър”; 2 с обем 3 – 5 куб.метра; 2.1.5. Специализирани автомобили за машинно миене – 10 основни, оборудвани и с маркуч за ръчно миене, съответстващи на екологична категория ЕВРО 5 или еквивалент. 2.1.6. Специализирани автомобили мотометачни машини – общо 11, от които: 7 основни, съответстващи на екологична категория ЕВРО 6 или еквивалент; 4 резервни, съответстващи на екологична категория ЕВРО 5 или еквивалент. 2.1.7. Специализирани автомобили за миене и дезинфекция на съдове оборудвани с пароструйка – 2 основни; 2.1.8. Специализирани автомобили за зимно поддържане – 65 основни, от които: 20 мултифункционални автомобили за зимно почистване, съответстващи на екологична категория ЕВРО 5 или еквивалент, с възможност да бъдат оборудвани с повдигащо се гребло и устройства за разпръскване на противообледенителни материали. (Допустимо е мултифункционалните автомобили за зимно почистване да бъдат от тези предложени в т. 2.1.4 и т. 2.1.5, в случай, че същите могат да бъдат преоборудвани с повдигащо се гребло и устройства за разпръскване на противообледенителни материали.); 40 снегорини; 5 челни товарачи; 2.1.9. Челни товарачи – 7 основни, с обем на кофата 0,5 - 1,5 куб.метра. 2.2. Наличие на минимум 5 площадки за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата (чл.19, ал.3, т.11 от ЗУО) на територията на община Пловдив – по една във всеки район: Източен, Западен, Северен, Централен и Тракия. Площадките следва да отговарят на изискванията на Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците, Закона за устройството на територията и подзаконовите нормативни актове по прилагането им. Площадките следва да отговарят на изискванията на Наредба за управление на отпадъците на територията на община Пловдив. Площадките следва да бъдат достъпни за граждани и автомобили. За всяка площадка трябва да има Разрешително по чл.35 от ЗУО за приемане и временно съхраняване минимум на следните отпадъци:... (изискванията продължават в Раздел VІ.3)
|