Деловодна информация
56
ОХ-11-39 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/02/2019 (дд/мм/гггг)
56-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли-Кмет 000903939
пл.Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Георги Китов +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-speczializirano-oborudvane-i-obzavezhdane-za-sporten-kompleks-%E2%80%9Exebros%E2%80%9C-gr.xarmanli-s-dve-obosobeni-poziczii/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли-Кмет 000903939
ул. Петко Каравелов №4 - Информационен център
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на специализирано оборудване и обзавеждане за спортен комплекс „Хеброс“ - гр.Харманли с две обособени позиции
31000000      
Доставки

Доставка на специализирано оборудване и обзавеждане за спортен комплекс „Хеброс“ - гр.Харманли с две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка на специализирано оборудване по част „ОВК“ и
Обособена позиция № 2 „Доставка на обзавеждане“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  2

II.2) Описание 1

Доставка на специализирано оборудване по част „ОВК“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31000000      
39200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

спортен комплекс „Хеброс“ гр. Харманли.

Предметът обхваща доставка на специализирано оборудване и обзавеждане по Обособена позиция №1: „Доставка на специализирано оборудване по част „ОВК“, както следва:
1.ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОТОПЛИТЕЛНО ТЯЛО ВЛАГОЗАЩИТЕНО - 4бр.;
2.ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОТОПЛИТЕЛНО ТЯЛО 400W - 2бр.;
3.ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОТОПЛИТЕЛНО ТЯЛО 1200W - 6бр.;
4.ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОТОПЛИТЕЛНО ТЯЛО 1700W - 8бр.;
5.ЕЛЕКТРИЧЕСКО ОТОПЛИТЕЛНО ТЯЛО 2000W - 18бр.;
6.ЛЪЧИСТ НАГРЕВАТЕЛ ЗА БАНЯ - 4бр.;
7.Въздушно охлаждаема термопомпа с термодинамичен рекуператор и е с вграден ел. нагревател 24kW-2бр.;
8.Шумозаглушител кулисен - 2бр.;
9.Укрепваща конструкция Горещо поцинковани елементи - 2 к-та.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение /СИ/    30
Гаранционен срок /ГС/    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
480000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на обзавеждане 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31000000      
39130000      
39711310      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

спортен комплекс „Хеброс“ гр. Харманли

Предметът по Обособена позиция №2: „Доставка на обзавеждане“ обхваща:
1.Шкафчета за съблекални - 68бр.;
2.Скамейки за съблекални - 16бр.;
3.Офис столове - 16бр.;
4.Бюра офис - 16бр.;
5.Сгъваеми посетителски столове - 40бр.;
6.Маса за пресконференции- 1 к-т;
7.Маса-плот за информация - 1бр.;
8.Кухненско обзавеждане за Кафе клуб - 1 к-т;
9. Спортно оборудване -Баскетболни преместваеми кошове-сгъваеми - 1 к-т.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение /СИ/    30
Гаранционен срок /ГС/    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В настоящата обществена поръчка Възложителят не предвижда изисквания към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност към участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата дейност с предмет и обем аналогична и/или сходна с предмета на поръчката.

1.1.За обособена позиция №1/дейност с предмет и обем аналогична и/или сходна с предмета на поръчката/: „Доставка на специализирано оборудване по част „ОВК“ най-малко една доставка, включваща доставка на различно специализирано оборудване по част „ОВК“ на стойност не по-ниска от 240 000.00 лв. без ДДС.
1.2. За обособена позиция №2/дейност с предмет и обем аналогична и/или сходна с предмета на поръчката/: „Доставка на обзавеждане“ - най-малко една доставка, включваща доставка на различно обзавеждане на стойност не по-ниска от 110 000.00 лв. без ДДС.
ДОКАЗВАНЕ:
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на доставката и получателите.
* При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него доказателства за извършената доставка, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.
2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка пряко и/или косвено, участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС освен когато не са налице условията по чл.4 от същия закон.
3. Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Посоченото основание не се прилага за подизпълнителите и третите лица, които участникът предвижда да ползва.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Харманли, пл.Възраждане № 1, в сградата на общинасkа администрация, в Конферентната зала, етаж 4

Получените оферти се отварят на пубично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 и определените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 от ЗОП, както следва:
1) Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194-217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
2) Когато участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по предходната точка в държава членка или трета страна (чл. 54, ал. 1, т. 2 от ЗОП);
3) Когато участникът има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила (чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП);
4) Когато е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП (чл. 54, ал. 1, т. 4 от ЗОП);
5) Когато е установено, че (чл. 54, ал. 1, т. 5 от ЗОП):
а) участникът е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) участникът не е представил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.
6) Когато участникът е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП)..
7) Когато е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен (чл. 54, ал. 1, т. 7 от ЗОП).
8) Когато участникът е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен (чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
9) Когато участникът e опитал да (чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП):
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Комуникацията между Възложител и участници ще се осъществява посредством следните електронни пощи:
1. obshtina@harmanli.bg;
2. g.kitov@harmanli.bg

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1,т.1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100,ал.3 от ЗОП -срещу решението за откриване на процедурата и /или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва