Деловодна информация
01254
РВР19-ДИ05- 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/02/2019 (дд/мм/гггг)
01254-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СО район Връбница 0006963270667
бул.Хан Кубрат, бл.328, вх.Б
София BG411 1229 България
Павлина Атанасова - гл. юрисконсулт +359 024957715
info@vrabnitsa.bg +359 029346654

Интернет адрес/и

www.vrabnitsa.bg

www.vrabnitsa.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vrabnitsa.bg/profil-na-kupuvacha---zop.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за общинските детски градини
15000000      
Доставки

ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА – РАЙОН „ВРЪБНИЦА”, по обособени позиции, както следват:Доставка на месо, месни продукти и риба, доставка на пресни плодове и зеленчуци, зеленчукови плодови консерви, бакалски и пакетирани хранителни продукти и подправки, доставка на хляб и хлебни изделия, доставка на мляко и млечни хранителни продукти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1406392.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
4

II.2) Описание 1

Месо и местни продукти и риба 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ДГ № 5 „Надежда“ – ж.к.Връбница – 1, бл.510,ДГ № 82 „Джани Родари“ – ж.к. Обеля – 2, ул. „Дико Илиев“, ДГ № 138 „Приятели“ - кв.Обеля, ул.”3 - та”, № 11 А;
ДГ № 176 „Зорница“ – с.Волуяк

Доставка на храни - месо и местни хранителни продукти и риба
Критериите по-долу
 
ДА Технически критерий-управление на критичните точки    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
325811.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Пресни плодове и зеленчуци, зеленчукови и плодови консерви, бакалски и пакетирани хранителни продукти и подправки 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ДГ № 5 „Надежда“ – ж.к.Връбница – 1, бл.510,ДГ № 82 „Джани Родари“ – ж.к. Обеля – 2, ул. „Дико Илиев“, № 7,ДГ № 138 „Приятели“ - кв.Обеля, ;ДГ № 176 „Зорница“ – с.Волуяк, 198 ДГ "Косе Босе"

Доставка на плодове, зеленчуци, плодови, зеленчукови консерви, бакалски стоки, пакетирани стоки и подправки.
Критериите по-долу
 
ДА Технически -управление на критичните точки    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
526920      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ДГ № 5 „Надежда“ – ж.к.Връбница – 1, бл.510,ДГ № 82 „Джани Родари“ – ж.к. Обеля – 2, ул. „Дико Илиев“, № 7,ДГ № 138 „Приятели“ - кв.Обеля, ;ДГ № 176 „Зорница“ – с.Волуяк, 198 ДГ "Косе Босе"

Доставка на хляб и хлебни изделия
Критериите по-долу
 
ДА Технически-управление на критичните точки    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
60140.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ДГ № 5 „Надежда“ – ж.к.Връбница – 1, бл.510,ДГ № 82 „Джани Родари“ – ж.к. Обеля – 2, ул. „Дико Илиев“, № 7,ДГ № 138 „Приятели“ - кв.Обеля, ;ДГ № 176 „Зорница“ – с.Волуяк, 198 ДГ "Косе Босе"

Доставка на мляко и млечни хранителни продукти
Критериите по-долу
 
ДА Технически-управление на критичните точки    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
493521.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една доставка с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. 2.Участникът следва да разполага с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК), съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалент и въведена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните (СУБХ), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалент с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката с посочване на географското местоположение на площадката/ите, на които се извършва дейността на участника. 3.Участникът следва да разполага със собствен, нает или ползван на друго основание транспорт. Транспортни средства трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 от Закона за веретринармомедицинската дейност за превоз на продукти от животински произход.Транспортните средства трябва да осигурява съответните температурни параметри и условия за превоз на различните групи храни, включени в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка. 4. Участникът следва да разполагат с минимум един обект за търговия на едро с всички хранителни продукти, обект на настоящата обществена поръчка Обектът следва да бъде регистриран съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните.
Забележка: Под доставка, „идентична или сходна” с предмета на настоящата обществена поръчка ще се считат извършени доставки на хранителни продукти.


1. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една доставка с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. За доказване на това обстоятелство участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 1Б: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП с посочване на информация за доставките с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква представянето на:- Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. - Образец № 10;2. Участникът следва да разполага с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК), съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалент и въведена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните (СУБХ), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалент с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката с посочване на географското местоположение на площадката/ите, на които се извършва дейността на участника.За доказване на това обстоятелство участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 12: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП
В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква представянето на: - Заверени от участника копия „вярно с оригинала” на сертификатите или доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и безопасността на храните.3. Участникът следва да разполага със собствен, нает или ползван на друго основание транспорт. Транспортни средства трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 от Закона за веретринармомедицинската дейност за превоз на продукти от животински произход. Транспортните средства трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различните групи храни, включени в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка. За доказване на това обстоятелство участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 9: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП, с посочване на конкретните транспортни средства, рег. №, дата и номер на удостоверението за регистрация на транспортното средство от ОДБХ.В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква представянето на: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - Образец № 11;Към декларацията се прилагат: Удостоверение за регистрация на транспортно средство от органите на БАБХ (Българска Агенция по Безопасност на Храните) или еквивалент; Заверено от Участника копие на „вярно с оригинала” на Регистрационни талони на превозните средства, договор за наем на транспортно средство или друг документ, доказващ, че участника разполага с изискваното транспортно средство.4. Участникът следва да разполагат с минимум един обект за търговия на едро с всички хранителни продукти, обект на настоящата обществена поръчка Обектът следва да бъде регистриран съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните.За доказване на това обстоятелство участникът попълва Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 9: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП, с посочване на конкретните обекти, дата и номер на удостоверението за регистрация на обекта за търговия с храни на едро от ОДБХ.В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква представянето на:Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните са подробно описани в документацията за участие и проекта на договор, неразделна част от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, бул."Хан Кубрат", бл.328, вх.Б, ет.4, зала 403

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 , ал.1, т.2 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.З от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва