Деловодна информация
00833
ВСС-2704 25/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00833-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Висш съдебен съвет 121513231
ул. Екзарх Йосиф №12
София BG411 1000 България
Евгения Кънева; Светлана Карамешева +359 29151932
vssop@vss.justice.bg +359 29151930

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190221yWbK3107593


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190221yWbK3107593
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, преустройство и промяна на предназначението на почивна база, находяща се в к.к. "Св.Св. Константин и Елена", гр. Варна в национален учебен център за органите на съдебната власт“.
45000000      
Строителство

Извършване на проектиране, преустройство и промяна на предназначението на почивна база, находяща се в к.к. "Св.Св. Константин и Елена", гр. Варна в национален учебен център за органите на съдебната власт.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

град Варна, к.к. Св. Св. Константин и Елена

Поръчката се разработва в два основни етапа: първи етап - разработване на инвестиционен проект и втори етап - изпълнение на строителството и авторски надзор.
Етап 1: Разработване и съгласуване на инвестиционен проект, приемане на проекта, получаване на Разрешение за строеж.
Изпълнителят на тази поръчка следва да изготви инвестиционен проект във фаза:
- Идеен проект
- Технически проект – разработен по всички части, съгласно изискванията на Възложителя.
Етап 2: Изпълнение на строителството и авторски надзор
Застроени площи на съществуващите сгради :
1. Основна четириетажна сграда с идентификатор 10135.2570.26.10:
- Приземен етаж - 1593.0 кв.м
- Първи етаж - 1286.6 кв.м
- Втори етаж - 1241.1 кв.м
- Трети етаж - 898.6 кв.м
- Четвърти етаж - 898.6 кв.м
Разгъната застроена площ – 4 324.90 кв.м.
Брутна ЗП 5917.9 кв.м
Застроена площ – 1593 кв.м
2. Сграда с идентификатор 10135.2570.26.6, със застроена площ 178 кв. м, представляваща перално помещение, конструкция: масивна, на един етаж;
3. Сграда с идентификатор 10135.2570.26.7, със застроена площ 86 кв. м, представляваща трафопост, конструкция: масивна, на един етаж;
4. Сграда с идентификатор 10135.2570.26.8, със застроена площ 27 кв. м, представляваща кино кабина (лятно кино), конструкция: масивна, на един етаж;
5. Сграда с идентификатор 10135.2570.26.9, със застроена площ 11 кв. м, представляваща бункер за битови отпадъци, конструкция: масивна, на един етаж;
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
310

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя и да притежават валидно удостоверение за вписване в посочения регистър за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности за обекти ПЪРВА група, ЧЕТВЪРТА категория или по-висока, съгласно ЗУТ, а за чуждестранните лица, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария – да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за посочения обхват на дейности (ако е приложимо).
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). На съответното място участникът посочва данни за номер, дата и издател на документа за регистрация/вписване, както и данни за каква група и категория дейност е регистриран/вписан. Чуждестранните лица посочват данни за документ, удостоверяващ правото им да извършват съответната дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени, или се позовават на нормативния акт и съответното правно основание, по силата на което имат право да извършва дейността.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор e:
Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката. За чуждестранните лица, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюзили, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария – валиден еквивалентен документ, доказващ вписването на участника в съответен регистър на тази държава или правото му да извършва съответната дейност съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
В случаите на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор e:
- Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката. В случай че участникът е чуждестранно лице, което има право да извършва такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюзили, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, той представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката или в случаите на чл.25а от Закон за камарата на строителите (ЗКС) - документа по чл. 25а, ал.4 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/чл.171а от ЗУТ, с минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез чрез попълване на: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП, като предоставя информация относно: документа (номера, датата на издаване и издателя на застрахователната полица); предмет на застраховката (застрахователно покритие); срок на валидност на застраховката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор e:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ) с изискуемото покритие – копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, попадаща в обхвата на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез чрез попълване на: Част IV: критерии за подбор, Раздел Б: икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор e:
Документът, с който се доказва изискването е справка за оборота, попадаща в обхвата на поръчката, годишен финансов отчет или техни съставни части, когото публикуването им се изисква. Когато по основателни причини участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, които възложителя приеме за подходящ.
Под „сфера, попадаща в обхвата на поръчката“ да се разбира оборот от изпълнение на инженеринг и/или изпълнение на проектантски услуги и/или строителство.


1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ, с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството:
- проектиране за строежи четвърта категория – 50 000 лева;
- строителство за строежи четвърта категория – 100 000 лева.
2. Участниците следва да са реализирали минимален оборот от 2 500 000,00 лв. (два милиона и петстотин хиляди лева) без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. .....
Членовете на проектантския екип е необходимо да притежават пълна проектантска правоспособност от КИИП, съгласно изискванията на чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
Всеки проектант от екипа за проектиране следва да притежава професионален опит като проектант по съответната проектна част в изработването на минимум един завършен сходен проект с предмета на поръчката.
Под завършен сходен проект с предмета на поръчката, следва да се разбира изработване на инвестиционен проект или инженеринг (в частта за инвестиционното проектиране) за изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на минимум: една сграда по чл.8, ал.2, т.7 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и/или една сграда за обществено обслужване по т. 1 и т. 2 буква „а“ от Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г., четвърта категория или по-висока, съгласно чл.137, ал.1, т.4, от ЗУТ, с РЗП не по-малко от 4 500 кв.м и/или с „капацитет от 100 до 200 места за посетители“.
Под „изпълнено проектиране“ се разбира такова, за което е влязло в сила Разрешение за строеж в посочения по-горе период.
Към проектант по част „План за управление на отпадъците“ – да притежава Сертификат за завършен курс на обучение по прилагане на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали, а за участници чуждестранни лица - еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Към проектант по част „Геодезия“ – да е вписан в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастър, геодезия и картография (съгласно чл.12, т. 8 от ЗКИР).
Продължава в раздел VI.3
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с опит за изпълнение на поръчката, изразяващ се в изпълнена дейност/и с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години за проектиране и пет години за строителство, считано от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В „Тех. и проф. способности“ от ЕЕДОП, като предоставя информация относно: дейности по проектиране, които са изпълнени от него и които са идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, с посочване на описание на изпълненото проектиране, съдържащо вида и обема, стойностите, датите и получателите, лице за контакт, телефон, ел. поща, дали последното е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, № и дата на Разрешение за строеж. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор e: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В „Тех. и проф. способности“ от ЕЕДОП, като предоставя информация относно: строителни дейности, които са изпълнени от него и които са идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, с посочване на стойност на изпълненото строителство, дата, на която е приключило изпълнението,, място, вид и обем на строителството, дали последното е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, получател, лице за контакт, телефон, ел. поща. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор e: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, получател, лице за контакт, телефон, ел. поща. 2. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на: част IV, раздел ,,В“ „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. На съответното място участникът посочва експертния персонал, ангжиран за изпълнение на поръчката, с попълнена информация относно професианалната квалификация на всеки експерт – образование и професионален опит съобразно горепосочените минимални изисквания. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор е: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф. компетентност–образование и опит.
3. Участникът следва да има внедрени системи за управление на качеството и за опазване на околната среда в областта на строителството, съгласно посоченото по-долу. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. На съответното място участникът посочва данни за номер, дата и издател на сертификата, стандарта, предмета (обхвата) на сертификация и срока на валидност. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документи за доказване на съответствието с поставените критерии за подбор са: Копия на валидни сертификати, съгласно чл. 64, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП или други документи за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съответно за опазване на околната среда, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор.


1.1. Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, дейност по проектиране с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката:
Под проектиране с предмет и обем, „сходен“ с предмета на поръчката следва да се разбира услуги по изработване на инвестиционен проект или инженеринг (в частта за инвестиционното проектиране) за изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на минимум: една сграда по чл.8, ал.2, т.7 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и/или една сграда за обществено обслужване по т. 1 и т. 2 буква „а“ от Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г., четвърта категория или по-висока, съгласно чл.137, ал.1, т.4, от ЗУТ, с РЗП не по-малко от 4 500 кв.м и/или с „капацитет от 100 до 200 места за посетители“.
Под „изпълнено проектиране“ се разбира такова, за което е влязло в сила Разрешение за строеж в посочения по-горе период.
1.2 Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, дейност по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката: Под строителство с предмет и обем, „сходен“ с предмета на обществената поръчка се разбира изпълнение на строителство или инженеринг (в частта на строителството) – изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на минимум една сграда по чл. 8, ал. 2, т. 7 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и/или една сграда за обществено обслужване по т. 1 и т. 2, буква „а“ от Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, четвърта категория или по-висока, съгласно чл.137, ал.1, т.4, от ЗУТ, с РЗП не по-малко от 4 500 кв.м и/или с „капацитет от 100 до 200 места за посетители“.
Под „изпълнено строителство“ се разбира такова, за което има съставен констативен акт обр. 15 за установявене годността за приемане на строежа, в посочения по-горе период.
2. Минимални изисквания към екип от експерти, които ще отговарят за извършването на строителството със следната професионална компетентност:
Експерт № 1 Технически ръководител по чл. 163а от ЗУТ – 1бр.:
Техническият ръководител трябва да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация "Строителен инженер" със специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“, „Архитект" или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности), отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ.
Техническият ръководител следва да притежава професионален опит като технически ръководител при изпълнение на минимум един завършен сходен обект.
Експерт № 2 „Контрол по качеството“ – 1бр.
Специалистът/Отговорникът по „Контрол на качеството“ да е с професионална квалификация: висше образование; правоспособност (валидно удостоверение) за "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност" или еквивалент.
Специалистът/Отговорникът по „Контрол на качеството“ следва да притежава професионален опит като специалист/Отговорник по „Контрол на качеството“ при изпълнение на минимум един завършен сходен обект.
Експерт № 3 „Здравословни и безопасни условия на труд“ – 1бр.
Отговорникът (лицето) по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) и Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ следва да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „отговорник (лице) по ЗБУТ“.
Отговорникът (лицето) по здравословни и безопасни условия на труд следва да притежава професионален опит като Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд при изпълнение на минимум един завършен сходен обект.
Продължава в раздела по-горе и в раздел VI.3).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата у-к когато: 1. са налице осн. по чл.54, ал.1, т.1-7 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обст. по чл.55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та; 2. за когото е приложима забраната по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и не са приложими изключенията съгласно чл. 4 от закона; 3. за когото е налице забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; 4. за когото е налице несъответствие с чл.101, ал.9-11 и в случаите на чл.107 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Екзарх Йосиф 12, административна сграда на ВСС

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Липсата на основанията за отстраняване се декларира в ЕЕДОП. Участниците могат да се възползват от възможността по чл.56 от ЗОП, като представят мерки за надеждност.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя при подписването на договора гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор на участника в една от следните форми: Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по банкова сметка на Възложителя, под формата на банкова гаранция - издадена в полза на възложителя, под формата на застраховка; Банковата гаранция/застраховката: - е валидна за срок от датата на подписване на договора до минимум 30 календарни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите – за размер, равняващ се на 60 % от цялата гаранция за изпълнение; - е валидна за срок от минимум 30 календарни дни след изтичане на гаранционния срок на изпълнените СМР – за размер, равняващ се на 40% от цялата гаранция за изпълнение. При изпълнение на договора, изпълнителят има право на авансово плащане в размер на до 20 % от стойността на договора с ДДС (без 10 % непредвидени разходи), срещу представяне на гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства, покриваща 100% размера на тези средства. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя в една от предвидените от закона форми. ...
Под строителство на един завършен сходен обект с предмета на обществената поръчка се разбира изпълнение на строителство или инженеринг (в частта на строителството) – изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на минимум една сграда по чл. 8, ал. 2, т. 7 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи и/или една сграда за обществено обслужване по т. 1 и т. 2, буква „а“ от Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, четвърта категория или по-висока, съгласно чл.137, ал.1, т.4, от ЗУТ, с РЗП не по-малко от 4 500 кв.м и/или с „капацитет от 100 до 200 места за посетители“.
Минималните изискванията към проектантите, които ще изпълняват проектирането и авторски надзор в екипа, са:
Ръководител на екип по изпълнението на поръчката – 1 бр.
Ръководителят трябва да има завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ с професионална квалификация „инженер“, „архитект“ или еквивалентна.
Ръководителят да притежава професионален опит като ръководител на екип при проектиране на минимум един завършен сходен обект с предмета на поръчката и минимум 3 (три) години професионален опит;
Участникът следва да разполага със следните проектанти, които ще изпълняват проектирането и авторски надзор по следните части:
1.Част„Архитектура“ –1бр.;
2.Част„Конструктивна“ –1бр.
3.Част„Електрическа“ –1бр.;
4.Част„ОВК“ –1бр.;
5.Част„ВиК“ –1бр.;
6.Част„Пожарна и аварийна безопасност“ –1бр.;
7.Част„Енергийна ефективност” – 1бр.;
8.Част„Геодезия” – 1бр.;
9.Част„План по безопасност и здраве” –1бр.;
10.Част„План за управление на строителни отпадъци” –1бр.;
11.Част„План за организация и изпълнение на строителството” –1бр.;
12.Част„Паркоустрояване и благоустрояване –1бр.; .... Продължава в разедел III.1.2 ...
Участникът следва да притежава сертификация в областта на строителството по стандарти:
- за качество - по БДС EN ISO 9001:2008/2015 - система за управление на качеството или еквивалент на стандарта или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват: строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради.
- за опазване на околната среда - БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент на стандарта или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват: строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва