Деловодна информация
00212
92-00-627 22/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00212-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Петрич 000024916
ул.Цар Борис III № 24
Петрич BG413 2850 България
инж. Костадин Стойков +359 74569112
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=6045


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=6045
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущо поддържане и осигуряване на безопасност на уличната и пътна мрежа на Община Петрич по обособени позиции:Обособена позиция 1 – Ремонт на единични разрушения и деформации в р.VI.3
45233142      
Строителство

„Текущо поддържане и осигуряване на безопасност на ул. и пътна мрежа на Общ. Петрич по об. позиции:Об.поз. 1– Ремонт на един. разрушения и деформации по текущото поддържане на ул. и пътна мрежа на Общ. Петрич;Об. поз. 2 - Възстановяване, опресняване, изтриване на стара и полагане на нова хор. пътна маркировка на територията на общ. Петрич“.Предвижда се изпълнение на дейности, ремонт на един. разрушения и деформации по текущото поддържане на ул. и пътна мрежа на Общ. Петрич и възстановяване на стари и полагане на нови маркировки от разл. вид по ул. и пътната мрежа на територията на общ. Петрич, а също така и вс. видове съпътстващи дейности свързани с полагане на хориз. маркировка.Предвидена квадратура по Об. позиция №1-8 100 кв.м., по Об. позиция №2-5 600 кв.м. Стойност на поръчката по об. поз. № 2-50000 лева без ДДС. На осн. чл. 21, ал. 6 ЗОП във вр. с чл. 7 ППЗОП, Възлож. ще възложи изпълнението на поръчката по об. позиция №2 по реда на индив. и стойност по чл. 20, ал. 4, т. 1 ЗОП
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

територията на Община Петричч

При изпълнение на поръчката следва да се извърши ремонт на единични разрушения и деформации по текущото поддържане на уличната и пътна мрежа на Община Петрич. Предвидена квадратура по Обособена позиция №1-8 100 кв.м. Същата е ориентировъчна. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са описани в Техническата специификация.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение започва да тече от получаване от Изпълнителя на възлагателно писмо, изпратено от Възложителя и приключва с подписването на окончателен приемо-предавателен протокол.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – II група, IV категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Валидната застраховката Професионална отговорност в строителството и проектирането”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ следва да покрива минималната застрахователна сума за проектант и строител за категорията строеж минимум втора група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Валидната застраховката Професионална отговорност в строителството и проектирането”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ следва да покрива минималната застрахователна сума за проектант и строител за категорията строеж минимум втора група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1 Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета на поръчката строителство през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: СМР по извършване на основен ремонт и/или реконструкция и/или строителство на улици в населени места и/или републикански и/или общински пътища втора група, четвърта категория или по-висока категория в същата група. Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага с технич. лица, вкл. такива отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на общ. поръчка.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техническите лица включени в състава на участника. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката. Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
5. Участникът следва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентна или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат за управление на околната среда с предметен обхват в областта на строителството, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка;2. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка:1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; 2. Експерт „Контрол по качеството” – висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да притежава минимум 1 година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно; 3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.Посочените от участника експерти не могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството;3. Участникът по Обособена позиция № 1 следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:- челен товарач;Багер;автосамосвали – 2 бр. за асфалт и 1 бр. за инертни материали;автоцистерна;пътна фреза;фугорез за асфалтови и бетонови повърхности;компресор за сгъстен въздух;ръчен къртач;асфалтополагаща машина;гудронатор;двубандажен вибрационен валяк 1,5т ;самоходен пневматичен валяк 4,5т; ръчна трамбовка;подгревателно съоръжение – за битумна емулсия;4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството;5. Участникът следва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентна или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за общ. поръчка. Участникът сам определя формата и следва да представи гаранциите съгласно чл.111,ал.5 от ЗОП. При представяне на на банк. гаранция, същата следва да е безусловна и неотмен. и издадена в полза на възложителя за конкретния д-вор и да са със срок на валидност поне 30 кал. дни след изтичане срока на д-вора. Гаранция като парична сума се внася по сметка в “ОБЩ. БАНКА“ АД, банк. сметка BG74SOMB91303329728501, банк. код BIC – SOMBBGSF. При избрана форма на застраховка, застрах. сума следва да е в равна на размера на дълж. гаранция и да е в полза на конкр. възложител, като застрах. премия следва да е заплатена към момента на предоставяне на застраховката.2. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсон. обединение на физ. и/или юрид. лица, възложителят няма изискване за създаване на юрид. лице, следва да се изпълни чл. 70 от ППЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул."Цар Борис III" № 24, община Петрич, заседателна зала

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.От р.II.1.1. по текущото поддържане на уличната и пътна мрежа на Община Петрич;Обособена позиция 2 - Възстановяване, опресняване, изтриване на стара и полагане на нова хоризонтална пътна маркировка на територията на община Петрич“; 2. Изисквания към личното състояние на участниците - от участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице, което и да е от обстоятелствата по чл. 54,ал.1, т.1 - т.7 от ЗОП. За участникът не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите - част от Документацията за поръчката. Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54,ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специф. основания за изключване с попълване на ЕЕДОП, в приложимите полета. 3. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите, 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/; Относно задълженията, за закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443.
4. На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП във вр. с чл. 7 от ППЗОП, Възложителят ще възложи изпълнението на поръчката по обособена позиция №2 – Възстановяване, опресняване, изтриване на стара и полагане на нова хоризонтална пътна маркировка на територията на община Петрич по реда на индивидуалната й стойност по чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП. Отделянето на обособената позиция е извършено при наличието на изискваните условия, съгласно разпоредбите на чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на поръчката по ОбП №2 е 50000 лв. без ДДС.При изпълнение на поръчката следва да се извърши възстановяване, опресняване, изтриване на стара и полагане на нова хоризонтална пътна маркировка на територията на община Петрич, а именно:възстановяване на стари и полагане на нови маркировки от различен вид по уличната и пътната мрежа на територията на община Петрич, а също така и всички видове съпътстващи дейности свързани с полагане на хоризонтална маркировка.
КОЛИЧЕСТВО И ОБЕМ: Ориентировъчните средни количества на извършените дейности за една година по предходен договор са следните: Хоризонтална маркировка:еднопластово /със светлоотразителни перли/ прекъснати и непрекъснати линии и паркоместа - 3300.00 кв.м.;еднопластово /със светлоотразителни перли/ STOP, линии, стрелки, пешеходни пътеки, надписи и неравности /гърбици/ - 2300.00 кв.м.; Паркоместа, сини с надпис "Инвалид"- 40 броя; Забележка: Посочените дейности са осреднени и са изготвени на база изпълнени идентични дейности през последната година. В тази връзка предоставените данни са ориентировъчни и по никакъв начин не обвързват община Петрич с осигуряването им.
Възложителят ще представи информация за тази част от поръчката след възлагането й на електронния сайт на Общинска администрация в Профила на купувача, на адреса посочен в раздел I.1.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва