Деловодна информация
00339
2801-02920 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/02/2019 (дд/мм/гггг)
00339-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул. Г. С. Раковски № 7
Ямбол BG343 8600 България
Мариана Петрова +359 46681423
mpetrova@yambol.bg +359 46662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/226


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/226
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ПОЧИСТВАНЕ, ПОДДЪРЖАНЕ НА ЧИСТОТАТА И ОЗЕЛЕНЕНИТЕ ТЕРИТОРИИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ НА ГР. ЯМБОЛ
90611000      
Услуги

ПОЧИСТВАНЕ, ПОДДЪРЖАНЕ НА ЧИСТОТАТА И ОЗЕЛЕНЕНИТЕ ТЕРИТОРИИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ НА ГР. ЯМБОЛ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
77300000      
90611000      
90612000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол

ПОЧИСТВАНЕ, ПОДДЪРЖАНЕ НА ЧИСТОТАТА И ОЗЕЛЕНЕНИТЕ ТЕРИТОРИИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ НА ГР. ЯМБОЛ
Предвижда се изпълнение на следните услуги:1. Създаване на нови тревни площи /затревяване и презатревяване/.2. Косене на тревни площи и събиране на окосената трева.3. Извозване на окосената трева.4. Грапене на тревни площи и извозване.5. Засаждане и резитба на храсти.5.1 Засаждане на иглолистни храсти от вида: Juniperus horizontalis 'Wiltonii', Juniperus media 'Mint Julep', Juniperus media 'Old Gold', Juniperus squamata 'Blue Star', Juniperus squamata 'Meyeri', Juniperus conferta 'Blue Pacific' .5.2 Засаждане на вечно зелени храсти от вида: Aucuba japonica 'Variegata', Cotoneaster dammeri, Euonymus fortunei 'Emerald&Gold', Pachysandra terminalis, Photinia fraseri 'Little Red Robin', Prunus laurocerassus, Viburnum tinus, Hypericum calycinum.5.3 Засаждане на цъфтящи храсти с минимум три разклонения от вида: Berberis thunbergii 'Atropurpurea', Cornus alba 'Elegantissima', Exohorda marantha 'The Bride', Hydrangea macrophylla 'Bela', Hydrangea macrophylla 'Selma', Physocarphus opulifolius 'Dart's Gold', Physocarphus opulifolius 'Diablo' , Salvia officinalis 'Purpurescens', Santolina chamaecyparissus, Spiraea japonica 'Antony Waterer, Spiraea japonica 'Antony Waterer, Viburnum opulus 'Roseum, Weigela florida 'Purpurea Nana'.6. Засаждане и резитба на жив плет.6.1 Засаждане на жив плет от иглолистни храсти от вида: Chamaecyparis lawsoniana 'Ellwoodii'/Лъжекипарис/, Thuja occidentalis “Danica” /Кълбовидна туя/. 6.2 Засаждане на жив плет от вечно зелени храсти от вида: Photinia fraseri “Red Robin” /фотиния/, Euonymus japonicus /Японски чашкудрян/, Euonymus fortnunei 'Emerald Gaiety, Euonymus fortunei 'Emerald&Gold' , Pyracantha Coccinea /Пираканта/, Prunus laurocerassus 'Marble White', Lonicera nitida. 6.3 Засаждане на жив плет от цъфтящи храсти с минимум три разклонения от вида: Spiraea japonica 'Antony Waterer /Спирея/, Viburnum opulus 'Roseum , Weigela florida 'Purpurea Nana', Salvia officinalis 'Purpurescens', Physocarphus opulifolius 'Diablo' , Physocarphus opulifolius 'Dart's Gold' , Exohorda marantha 'The Bride'.7. Засаждане и поддръжка на рози.8. Засаждане на дървесна растителност.8.1 Засаждане на декоративни иглолистни дървета от вида: Abies nordmanniana /Кавказка ела/, Abies pinsapo /Испанска ела/, Abies concolor /Сребриста ела/, Cedrus atlantica “Glauca” /Атласки кедър/, Cedrus deodara /Хималайски кедър/, Cupressus sempervirens “Totem” /Кипарис/, Pinus strobus /Веймутов бор/. 8.2 Засаждане на декоративни широколистни дървета от вида: Prunus serrulata „Royal Burgundy“, /Японска вишна/, Liriodendron tulipifera /Лиродендрон/,Magnolia soulangeana /Магнолия/, Acer plat.Crimson Sentry/Колоновиден шестил/, Prunus cerasifera "Nigra" /Червенолистна слива/,Robinia pseudoacacia umbraculifera /Кълбовидна акация/, Magnolia grandiflora /Вечнозелена магнолия/, Acer platanoides “Royal Red”/Червенолистен шестил/,Carpinus betulus “Fastigiata” /Колоновиден габър/, Quercus rubra /Червен дъб/, Fraxinus Americana /Американски ясен/, Malus Rudolph /Японска ябълка/.9.Резитба за оформяне короните на дърветата.10. Отстраняване на опасни и паднали дървета.11. Засаждане на цветя.12. Събиране и извозване на шума от тревни площи.13. Ръчно метене на тротоари, улични платна, алеи, спирки на градския транспорт, детски площадки и др.14.Почистване на регули от кал и наноси с мин. ширина 100см.,вкл. обрязване на бордюри от трева.15.Автометене с машина на пътното платно от натрупани отпадъци.16.Автометене на тротоари.17.Събиране и извозване на отпадъци от локални замърсявания.18.Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки на градския транспорт, алеи и други места за общ.ползване.19.Извозване на отпадъци от поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за общ. ползване.
->Подробно описание на естеството и количеството на услугите от настоящата общ. поръчка се съдържа в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Начини за подобряване качеството на околната среда    50
П2 - Срок за реакция    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
8400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за възлагане е „оптимално съотношение качество/цена“ (чл. 70, ал. 2, т. 3 от ЗОП)
Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата:
КО = П1 х 50% + П2 х 10% + П3 х 40%
П1 - Начини за подобряване качеството на околната среда
П2 - Срок за реакция
П3 - Ценови критерий
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден регистрационен документ по чл. 35 от ЗУО или еквивалентен, за дейностите по транспортиране на отпадъци, издаден по реда на чл. 78 от ЗУО, с включени кодове на отпадъци: 20 02 01 - биоразградими отпадъци; 20 03 02 – отпадъци от пазари; 20 03 03 – отпадъци от почистване на улици и 20 03 07 – обемни отпадъци.
В случай, че изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се отнася за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, съобразно разпределението, предвидено в договора за обединение.
При подаване на оферта съответствието с този критерий за подбор се декларира чрез попълване на еЕЕДОП, Част ІV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот, за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 6 000 000.00 (шест милиона) лева без ДДС.
2. Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 3 000 000.00 (три милиона) лева без ДДС.
*Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – оборот от дейности и/или услуги по почистване и поддържане на чистота на територии за обществено ползване и озеленяване и поддържане на озеленени територии за обществено ползване.
За съответствие с изискванията по т. 1 и 2 на III.1.2) от обявлението за финансовото и икономическото състояние на участниците: Участникът попълва раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от електронния еЕЕДОП. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, когато публикуването им се изисква или справка за общия оборот. В случаите, когато съответните документи са публикувани в Търговски регистър на Агенция по вписванията, представянето на документите не се изисква.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1.Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот, за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 6 000 000.00 (шест милиона) лева без ДДС.
2. Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 3 000 000.00 (три милиона) лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 услуга, с предмет и обем, идентичен или сходен* с този на предмета на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата, Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от електронния еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга;
2.Участникът следва да разполага с техническо оборудване:
При подаване на офертата, Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.При условията на чл. 67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,участникът следва да представи декларация за инструментите, съоръженията и техн. оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
При подаване на офертата, Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът следва да представи списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
4.Участниците трябва да прилагат системи за управление на качеството и упр.на околната среда:
4.1. Участниците трябва да имат внедрена система за упр. на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен, чийто обхват включва събиране и транспортиране на неопасни отпадъци, почистване на площи, услуги по озеленяване.
4.2. Участниците следва да имат внедрена система за управление на околна среда по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен, чийто обхват включва събиране и транспортиране на неопасни отпадъци, почистване на площи, услуги по озеленяване.
За удостоверяване съответствието си изискването по т. 4, 4.1 и 4.2 участниците попълват част IV, буква „Г“ в еЕЕДОП, където представят изиск. информация.
За доказване на изискв. по т.4.1. и т.4.2.,при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,участникът следва да представи:
1.Заверено копие от валиден сертификат EN ISO 9001 или еквивалент;
2.Заверено копие от валиден сертификат EN ISO 14001 или еквив.;


1.*Услуга, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на предмета на настоящата общ. поръчка, е услуга по поддържане на чистота на територии за обществено ползване и озеленяване и поддържане на територии за обществено ползване, като включва минимум следните видове дейности и обем:-косене на тревни площи – на площ от минимум 7 500 дка. за една календарна година;- ръчно метене на тротоари, улични платна, алеи, спирки на градски транспорт, детски площадки и др. места за обществено ползване–на площ от минимум 120 000 дка. за една календарна година;- автометене с машина на тротоари и пътни платна от натрупани отпадъци;-събиране и извозване на шума и тревни отпадъци от тревни площи;-миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, спирки, алеи площади и др. места за обществено ползване;-отсичане, резитби и засаждане на дървесна растителност и на храстова растителност;-засаждане на цветя.-раздробяване на клони с дробилна машина,- изкореняване и/или фрезоване на дънери;- затревяване;
Участникът следва да има опит като цяло в изпълнение на всичките описани по-горе услуги,като същите могат да са предоставени/предоставяни като част/и от една или повече услуги и/или договор/и. „Изпълнена“ е тази услуга, която е приключила в рамките на 3-годишния период от датата на подаване на офертата и резултатът от нея е надлежно приет от възложителя в този срок, независимо от датата на възлагането на услугата и/или датата на приключването на договора, по който тя е изпълнена.
2.Участникът следва да разполага със следното техн. оборудване:
• 3(три) бр. автомобили за извозване на едро габаритни отпадъци, с минимален обем 10 м3;
• 2(два)бр.челни товарачи;
• 1(един)бр.специализирана машина за улично почистване чрез машинно метене;
• 1(един)бр.спец.машина за почистване на тротоари;
• 1(един)бр.спец.автомобил тип водоноска за миене на улиците с мин. обем на резервоара за вода 6 м3;
• 1(един)бр.автовишка с работна височина мин. 18 м.;
• 1(един)бр.автовишка с работна височина мин. 25м.;
• 5(пет)бр.товарни МПС камион до 3,5 т;
• 40(четиридесет)бр. бензинови косачки /тримери/;
• 5(пет)бр.моторни косачки с кош за трева;
• 3(три)бр.трактор косачки - самоходни косачки с мин. ширина на косене 0,80 м;
• 10(десет)бр. моторни триони;
• 2(два)бр.прътова кастрачка на клони с телескопична тръба;
• 2(два)бр.техника за смилане и раздробяване на растителни отпадъци /дробилна машина/, с възможност на среден работен захват /дебелина на клона/ от минимум 200 мм;
• 2(два)бр.машина за раздробяване на дънери с минимум капацитет на раздробяване 50см. височина на дънера от земята,40 см. изрязване в дълбочина и минимална широчина–100 см.;
• 5 (пет) бр. моторни духалки за листа;
• 5 (пет) бр. моторна ножица за жив плет;
• 2 (два) бр. товарен автомобил самосвали с автокран.
3.Участникът следва да разполага с персонал с опр. проф.компетентност за изп. на поръчката, както следва:3.3.1. Ръководител екип при извършването на дейностите, свързани с изграждането и поддържането на озеленените площи,със следните квалификация и проф.опит:Проф.област(квалификация):ландшафтен архитект или инженер-озеленител,или еквивалентна специалност(ако образованието е придобито в държава,където няма посочените по-горе специалности).Опит: минимум 3 /три/ години на ръководна позиция при изп. на дейности в областта на изграждане и поддържане на озеленени площи, паркове,градини,вкл.алеи,тротоари и улици.3.3.2. Техническо лице по озеленяването при изв. на дейностите,свързани с изграждането и поддържането на озел. площи, със следните квалификация и проф. опит:ландшафтен архитект или инженер-озеленител,или еквивалентна специалност(ако образованието е придобито в държава, където няма посочените по-горе специалности);минимум 3 /три/ години професионален опит при изпълнение на дейности в областта на поддържане на озел. площи,паркове,градини,вкл.алеи,тротоари и улици. =>Продължава в Раздел VI.3) на това обявление.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Указания за предоставяне на еЕЕДОП:
Европейската електронна услуга за работа с еЕЕДОП се намира на интернет адрес https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=en
Видеоклип с указания за попълване на еЕЕДОП се намира на интернет дрес http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/images/ESPD_NEW3.htm
Методическо указания за предоставяне на еЕЕДОП се намира на интернет адрес http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/MU4_2018.pdf
Рубриката "Въпроси и отговори" относно еЕЕДОП се намира на интернет адрес http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,1660363&_dad=portal&_schema=PORTAL
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Ямбол, сградата на община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, зала 100, ет. 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от раздел III.1.3)"Изискв.мин.ниво":3.3.3. Отговорник спомагателни дейности при изв. на дейностите, свързани с поддържането на чистотата на териториите за общ. ползване, със следния проф. опит: минимум 3 /три/ години проф.опит при изпълнение на дейности в областта на почистване на териториите за общ.ползване.
4.Участниците трябва да имат внедрена система за упр. на качеството,както следва:
4.1.по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен, чийто обхват включва събиране и транспортиране на неопасни отпадъци, почистване на площи, услуги по озеленяване.
4.2. по стандарт EN ISO 14001 или еквивалентен, чийто обхват включва събиране и транспортиране на неопасни отпадъци, почистване на площи, услуги по озеленяване.
Доп:изисквания:1.Участникът,определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение (ГИ) на договора за обществена поръчка в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС.ГИ може да се предостави в една от следните форми:Парична сума;Банк.гаранция;Застраховка,която обезп. изпълнението чрез покритие на отгов. на изпълнителя;Усл. и срок. за задържане или освоб. на ГИ се уреждат в договора за об.поръчка;
В случай, че ГИ е под формата на банкова гаранция, същата следва да е с валидност най-малко 30(тридесет)дни след изпълнение на договора за обществена поръчка, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно, безусловно и неотменимо плащане при първо писмено искане на Възложителя, съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на сума по гаранцията за изпълнение.Когато ГИ е под формата на застраховка, същата следва да покрива пълната отговорност на изпълнителя за тези средства.Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.Същата е със срок на валидност равен на срока на договора, удължен с два месеца. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Текстът на застраховката се съгласува с възложителя.
2.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато:
2.1.са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1,т.1,2,3,4,5,6,7 от ЗОП
3.Възложителят може да отстрани от участие в процедурата участник, когато:
3.1.са налице обстоятелствата по чл.55,ал.1,т.1,2,3,4,5 от ЗОП
4. Други основания за отстраняване:
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
4.1. Участници, които са свързани лица по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, във връзка с § 2, т. 45 от ДР на ЗОП.
4.2.Участник, който няма право да участва в общ.поръчки на основание чл. 3,т.8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС,освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
4.3.Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ
4.4.Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
4.5.Участник, който е предложил обща цена за изпълнение на общ. поръчка в размер по-голям от определената в обявлението и документацията прогнозна (максимална) стойност за нейното изпълнение
4.6.Участник,за когото са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП.
Участниците могат да получат необх. инф. за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в Реп. Бълг.и относими към услугите, предм. на поръчката,както следва:а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП:тел. на НАП: 0700 18 700;Интернет адрес: www.nap.bg;Нац.осиг.институт (НОИ),тел. 0700 14 802,Адрес: гр. София,1303, бул.„Александър Стамболийски” № 62-64,Интернет адрес: www.noi.bg;Агенция по заетостта, интернет адрес: www.az.goverment.bg;ИА "Главна инспекция по труда", интернет адрес: www.gli.goverment.bg.;б)относно задълж.,свързани със закрила на заетостта и условията на труд:МТСП:Инт. адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2,тел: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават на основание чл.197,ал.1,т.1 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва