Деловодна информация
02709ТП Държавно горско стопанство Оряхово
198 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
02709-2019-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СЗДП ТП Държавно горско стопанство Оряхово 2016174760142
ул. Коста Лулчев №5
Оряхово BG313 3300 България
Снежана Петкова Гарданска +359 091712419
dgs_oriahovo@abv.bg +359 91712487

Интернет адрес/и

http://www.szdp.bg/

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190218oWOY10579768


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190218oWOY10579768
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горските територии- държавна собственост

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово, по обособени позиции“
30192000      
Доставки

Обект на поръчката са периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спецификация. Поръчката е обособена в две позиции:Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово“, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Техническата спецификация от Документацията и Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово“, за доставка на стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово“, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22600000      
22830000      
22851000      
30141000      
30191130      
30192100      
30192121      
30192125      
30192130      
30192160      
30192910      
30197100      
30197300      
30197600      
30197620      
30197630      
30197640      
30199712      
30192800      
30234600      
30234300      
30234500      
30237410      
30237460      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Стоките, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от Изпълнителя в административната сграда на ДГС Оряхово на адрес: гр. Оряхово, ул. “Коста Лулчев” № 5, общ. Оряхово.

Обект на поръчката са периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спецификация за обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово“, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП: Копирна хартия А4, Копирна хартия А3, Копирна хартия цветна A4,Хартия каре А4, Фолио за ламиниране 65/95мм, Папка 2 в 1 - клипборд с 2 машинки и капак, Папка с прозрачно лице – PVC- формат А4, Папки джоб А4 кристал ,Папка прозрачна РР с копче- формат А4, Касови терморолки 57мм ф 55, Касови терморолки 57мм ф 40, Паус А4, Телбод машинка – от 20 - 25 листа, среден, р-р 24/6, Антителбод, Телчета за телбод (24/6), Пинчета за коркова дъска, Перфоратор – метален, Ножица закалена стомана – от 15 -20 см., Органайзер за бюро, Тиксо – безцветно, размер 19/33 ,Лепило – течно с тампон , Лепило – сухо, Коректор – лента, Тампонно мастило- зелено, Тампон за печати № 2 цвят безцветен, Хоризонтални поставки (тави) за документи – пластмасови, Пластмасова линия 30 см., Гума – от естествен каучук, комбинирана за молив и химикал, Гума – от естествен каучук, Химикал, еднократен- син, Химикал, еднократен- черен, Химикал, еднократен- червен, Химикал, еднократен- зелен, Автоматичен молив, НВ молив,Миниграфит, размер 0,7 мм, НВ, Текст маркер, Перманентен тънкописец, черен, размер S, Перманентен тънкописец, черен, размер F, Перманентен тънкописец, черен, размер M, Перманентен маркер- черен, Картонен разделител,формат А4, Калкулатор, Протоколна тетрадка 25/35 см, Протоколна тетрадка 21/29 см, Дневник за ЕДСД вх./изх. /2000 записа /- А3, Класьор PVC - гръб 8 см., А4, Класьор PVC - гръб 5 см., А4, Пощенски пликове, формат С 5 бели , Пощенски пликове, формат С 4 бели, Пощенски пликове, формат С6, Самозалепващи се листчета, различни цветове, размер 75 мм х 75 мм, , PVC самозалепващи се индекси, размер 50 мм х 12,USB Flash памет, 8 GB, USB Flash памет, 16 GB, USB Flash памет, 32 GB, CD-R 700 MB, Външен хард диск 2.5" USB 3.0/съвместим с USB 2.0/ 1 TB, 750-1000 GB, Безжична оптична мишка, Клавиатура, Почистващи кърпички за клавиатури и екрани, Тонер за копирна машина Canon IR2318 L оригинален консуматив, Тонер касета за мултифункционално устройство CANON I-Sensys MF229DM ориг. Консуматив, Тонер касета за лазерен принтер НР LJ P3015 оригинален консуматив, Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 3015 оригинален консуматив, Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 1320 оригинален консуматив, Тонер касета за лазерен принтер НР LJ 1300 оригинален консуматив, Тонер касета за лазерен принтер BROTHER HL - L2300D оригинален консуматив, Тонер касета за мултифункционално устройство BROTHER MFC- L5700N ориг. Консуматив, Зареждане на тонер касети.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за подбора е еднакъв и за двете позиции, поради което се допуска подаване на едно заявление за участие /чл.47, ал.10 от ППЗОП/

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово“, за доставка на стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
22813000      
35821000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Стоките, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от Изпълнителя в административната сграда на ДГС Оряхово на адрес: гр. Оряхово, ул. “Коста Лулчев” № 5, общ. Оряхово.

Обект на поръчката са периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спецификация, за Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Оряхово“, за доставка на стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП: Касова книга, химизирана, прошнурована, Пътен лист универсален, Книга за дневни финансови отчети-А5, Заповед за командировка със сметка- А5, Картонена папка с метална машинка- А4, Папка "Дело" с връзки, Знаме на България шито от три цвята плат по БДС и знаме на Европейски съюз с размер 90/150см за външни условия /комплект/.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
950.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за подбор е еднакъв и за двете позиции, поради което се допуска подаване на едно заявление за участие /чл.47, ал.10 от ППЗОП/
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изискват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерият за подбор, за който Възложителя поставя изискване, се отнася до техническите и професионалните способности на участниците /важи и за двете обособени позиции/ и е следният:
Участникът следва да разполагат с необходимия брой технически лица, най-малко 1 (един) брой, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството – чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП, което се доказва при сключване на договора от избрания участник със Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството – чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП.


Участникът следва да разполагат с необходимия брой технически лица, най-малко 1 (един) брой, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на всяка доставка е до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката. Заявките се изпращат по електронна поща. Доставката по конкретната заявка се доставя в рамките на работното време на ТП ДГС Оряхово от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 12.30 ч. до 16.30 ч, като се предава на определено от Възложителя отговорно лице.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП Държавно горско стопанство Оряхово: гр.Оряхово, п.к. 3300, ул. „Коста Лулчев” № 5

При отваряне на офертите могат да присъстват представители на участниците или лица с нотариално заверено пълномощно, както и други лица по ЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прилага се правото и възможността на чл.55, ал.4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва