Деловодна информация
00072
 
да
да
15/02/2019 (дд/мм/гггг)
00072-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-5318-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-5318-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги по поддържане на чистотата, зимно почистване за нуждите на Община Карлово и поддържка, експлоатация и мониторинг на регионално депо за твърди битови отпадъци на Община Карлово.
90510000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва избор на изпълнител за извършване на следните дейности:
Сметосъбиране, сметоизвозване, зимно поддържане, машинно метене и миене, почистване на нерегламентирани сметища, разделно сметосъбиране, предварително третиране на ТБО, експлоатация на инсталация за разделно събран зелен и/или биоразградим отпадък, поддръжка, експлоатация и мониторинг на регионално депо за ТБО.
Услугата ще обхваща 27-те населени места на територията на община Карлово.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90510000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

Предметът на обществената поръчка включва избор на изпълнител за извършване на следните дейности:
Сметосъбиране, сметоизвозване, зимно поддържане, машинно метене и миене, почистване на нерегламентирани сметища, разделно сметосъбиране, предварително третиране на ТБО, експлоатация на инсталация за разделно събран зелен и/или биоразградим отпадък, поддръжка, експлоатация и мониторинг на регионално депо за ТБО.
Услугата ще обхваща 27-те населени места на територията на община Карлово.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валидна регистрация за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издадена съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, раздел II от ЗУО, или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство.
При подаване на оферта съответствието с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: За наличие на упражняване на професионална дейност участникът попълва съответната част от ЕЕДОП: част IV, раздел А „Годност“, в който описва посочените обстоятелства и документи: посочва номер, дата на издаване и издател на регистрационния документ, сайт за достъп до публичен регистър на издателя на документа (ако е приложимо) или номер в аналогичен регистър в държавата, в която чуждестранният участник е установен или посочва номер, дата, орган-издател на съответното разрешение или членство в определена организация, когато за осъществяване на дейността се изисква разрешение или членство в определена организация.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва със заверено от участника копие от валиден документ за изпълнение на дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издадена съгласно чл. 35, ал. 3 от ЗУО по реда на Глава пета, раздел II от ЗУО или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз или на друга държава-страна по споразумение за Европейско икономическо пространство.
При сключването на договора избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо (виж чл.112, ал. 1, т. 4 от ЗОП). Копие на документа се прилага в случай, че същият не може да бъде видян в публично достъпен регистър. За чуждестранни участници следва да се представи аналогичен документ, чрез който се доказва обстоятелството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци. Изискването се прилага и по отношение на подизпълнителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискаване.

Няма изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има изпълнени минимум 3 (три) услуги през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка. Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги, свързани с дейности по управление на отпадъци по смисъла на ЗУО, включващи сметоизвозване на отпадъци. Дейност с обем, идентичен или сходен с обема на обществената поръчка е дейност по сметоизвозване на отпадъци с общ обем не по-малък от 10 000 (десет хиляди) тона.
2. Участникът следва да разполага и докаже наличието на минимум следната специализирана техника и машини, която ще използва при изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката, както следва:
Специализирани сметоизвозни автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” 1,1м3 и кофи тип Мева 0,11м3 - 8 броя; Специализирани сметоизвозни автомобили /за съдове тип лодка контейнер 4м3/ - 3 броя;
Специализирани комбинирани автомобили тип снегорин с гребло и пясъкоразпръсквач - 5 броя; Специализирани комбинирани автомобили /метене, миене, дезинфекция/- 2 броя; Специализирани автомобили Мултилифт /за контейнери до 30м3/ - 1 брой;
Комбиниран багер-товарач- 1 брой; Комбиниран багер-товарач (верижен) - 1 брой; Челен товарач - 1 брой; Мотокар - 1 брой;
Компактор с оперативно тегло мин. 28 тона - 1 брой; Товарен автомобил /самосвал/ - 1 брой; Булдозер- 1 брой;
Товарен автомобил /с кран/ - 1 брой; Сепарираща инсталация с минимум 6 работни места- 1 брой;
Метален контейнер /с обем не по малко от 20м3/ - 2 брой.
На основание чл. 107, т. 1 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на критериите за подбор.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участникът трябва да има изпълнени минимум 3 (три) услуги през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка. Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги, свързани с дейности по управление на отпадъци по смисъла на ЗУО, включващи сметоизвозване на отпадъци. Дейност с обем, идентичен или сходен с обема на обществената поръчка е дейност по сметоизвозване на отпадъци с общ обем не по-малък от 10 000 (десет хиляди) тона.
Удостоверяване: При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: – Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с доказателства за извършената услуга, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага и докаже наличието на минимум следната специализирана техника и машини, която ще използва при изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката, както следва:
Специализирани сметоизвозни автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” 1,1м3 и кофи тип Мева 0,11м3 - 8 броя; Специализирани сметоизвозни автомобили /за съдове тип лодка контейнер 4м3/ - 3 броя; Специализирани комбинирани автомобили тип снегорин с гребло и пясъкоразпръсквач - 5 броя; Специализирани комбинирани автомобили /метене, миене, дезинфекция/- 2 броя; Специализирани автомобили Мултилифт /за контейнери до 30м3/ - 1 брой; Комбиниран багер-товарач- 1 брой; Комбиниран багер-товарач (верижен) - 1 брой; Челен товарач - 1 брой; Мотокар - 1 брой; Компактор с оперативно тегло мин. 28 тона - 1 брой; Товарен автомобил /самосвал/ - 1 брой; Булдозер- 1 брой; Товарен автомобил /с кран/ - 1 брой; Сепарираща инсталация с минимум 6 работни места- 1 брой; Метален контейнер /с обем не по малко от 20м3/ - 2 брой.
Удостоверяване: При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на техниката, с която ще изпълнява поръчката.
Важно: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът може да се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, за да докаже съответствието си с критериите за технически и професионални способности. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказване на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. На основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на ЕС или предоставени от ЕС на българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице.
2. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, възникнали преди или по време на процедурата. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от него.
3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 % от прогнозната стойността на обществената поръчка. По отношение Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: - парична сума, преведена по банкова сметка на Община Карлово. Банковата сметка ще бъде предоставена на участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка. Или - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора; или - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя, чийто срок на валидност изтича не по-късно от 30 дни след изтичане срока на договора.
4. Разплащането ще се извършва на отчетен период от един месец, считано от началната дата на договора, чрез банков превод по банкова сметка, допълнително посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащанията се извършват на база представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ протоколи за извършена работа, в които са описани извършените видове дейности и количества през отчетния период

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва