Деловодна информация
00803
УД-02-17-195 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00803-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кубрат 000505846
ул. Княз Борис I №1
Кубрат BG324 7300 България
С. Любенова - ст. експерт „Управление на проекти и обществени поръчки” +359 08487-2020
kubrattown@abv.bg +359 08487-3205

Интернет адрес/и

www.kubrat.bg

http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_zop2016.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_zop2016_043.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг за реконструкция на тротоарни площи и благоустрояване по четири обособени позиции
45000000      
Строителство

За Об.позиция №1:Извършване на реконструкция на тротоарните площи на 3 улици в гр. Кубрат - ул. „Цар Иван Асен II“ от ОК 268 до ОК 259, с площ за рек-ция 970 м2; ул.„Екзарх Йосиф“ от ОК473 до ОК475, с реконстр.площ 480 м2;ул.„Климент Охридски“ от ОК166 до ОК162, с реконстр. площ 370 м2. За Об.позиция №2: Извършване на мероприятия по благоустрояване на междублоковото пространство м/у бл.„Малина“ и зад бл.„Хан Кубрат“, предст. УПИ- XX „За жилищно строителство“,кв.50 по ПУП на гр. Кубрат и с площ около 1000м2. За Об.позиция №3: Извършване на мероприятия по благоустрояване на пространството м/у улиците „Оборище“, „Люлин“ и „Ю. Гагарин“ в гр.Кубрат. Имотът е разположен м/у кв. № 50,49 и 72 по ПУП на гр.Кубрат и е с площ около 500м2. За Об. позиция №4: Извършване на мероприятия по благоустрояване на пространството м/у улиците „Н.Й. Вапцаров“, „Ал. Стамболийски“ и „Л.Каравелов“,в близост до детска ясла „ Мир“ в гр.Кубрат. Имотът е разположен в кв. № 51 по ПУП на гр.Кубрат и е с площ 2849м2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
279000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция на тротоарни площи по ул. „Цар Иван Асен II“, ул. „Екзарх Йосиф“ и ул. „Климент Охридски“ в гр. Кубрат” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

град Кубрат

Предмет на тази обособена позиция е извършване на реконструкция на тротоарните площи на три улици в гр. Кубрат, чиято съществуваща тротоарна настилка е силно разрушена от продължителна експлоатация и от корените на липите. Бордюрите са пропаднали, като на места са с обрушена видима част. Конкретните улици, предмет на интервенция са:
-ул. „Цар Иван Асен II“ от ОК 268 до ОК 259, като дължината на предвижданата площ за реконструкция е приблизително 970 м2;
-ул. „Екзарх Йосиф“ от ОК 473 до ОК 475, като дължината на реконструираната площ е приблизително 480 м2;
-ул. „Климент Охридски“ от ОК 166 до ОК 162, като дължината на реконструираната площ е приблизително 370 м2.
В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, както следва:(i) Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ за обектите от обособената позиция;(ii) Авторски надзор и (iii) Изпълнение на строително-монтажните работи /СМР/. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация - Приложение № 1.1.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
112375.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Представянето на оферта, съдържаща в Техническото предложение или в друг документ на участника общ срок за изпълнение, който е по-дълъг от определения от Възложителя (общо не повече от 90 (деветдесет) календарни дни), е основание за отстраняване на този участник поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявеното от Възложителя условие.

II.2) Описание 1

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Благоустрояване на междублоково пространство – бл. „Хан Кубрат“, гр. Кубрат” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112711      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

град Кубрат

Предмет на тази обособена позиция е извършване на мероприятия по благоустрояване на междублоковото пространство, разположено между блок „Малина“ и зад блок „Хан Кубрат“, представляващо УПИ- XX „За жилищно строителство“, кв. 50, по ПУП на гр. Кубрат и е с приблизителна площ около 1000м2.
В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, както следва:(i) Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ за обектите от обособената позиция;(ii) Авторски надзор и (iii) Изпълнение на строително-монтажните работи /СМР/. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация - Приложение № 1.2.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
62000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Представянето на оферта, съдържаща в Техническото предложение или в друг документ на участника общ срок за изпълнение, който е по-дълъг от определения от Възложителя (общо не повече от 90 (деветдесет) календарни дни), е основание за отстраняване на този участник поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявеното от Възложителя условие.

II.2) Описание 1

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Благоустрояване на имот 40422.504.305 в гр. Кубрат, отреден за зелени площи и широко обществено ползване” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112711      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

град Кубрат

Предмет на тази обособена позиция е извършване на мероприятия по благоустрояване на пространството между улиците „Оборище“, „Люлин“ и „Ю. Гагарин“ в гр. Кубрат. Имотът е разположен между квартали № 50, 49 и 72 по ПУП на гр. Кубрат и е площ около 500 м2. В него има неподдържани тревни площи и дървета. В имота е била изградена детска площадка с детски съоръжения, тревни площи и дървета, които са неподдържани и тя не може да се използва по предназначение. Достъпът за хора с увреждания в тази зона е затруднен.
В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, както следва:(i) Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ за обектите от обособената позиция;(ii) Авторски надзор и (iii) Изпълнение на строително-монтажните работи /СМР/. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация - Приложение № 1.3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
31000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Представянето на оферта, съдържаща в Техническото предложение или в друг документ на участника общ срок за изпълнение, който е по-дълъг от определения от Възложителя (общо не повече от 90 (деветдесет) календарни дни), е основание за отстраняване на този участник поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявеното от Възложителя условие.

II.2) Описание 1

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Благоустрояване на имот 40422.505.1954 в гр. Кубрат, отреден за зелени площи и широко обществено ползване” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112711      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

град Кубрат

Предмет на тази обособена позиция е извършване на мероприятия по благоустрояване на пространството между улиците „Н. Й. Вапцаров“, „Ал. Стамболийски“ и „Л. Каравелов“, в близост до детска ясла „ Мир“ в гр. Кубрат. Имотът е разположен в квартал № 51 по ПУП на гр. Кубрат и е с площ 2849 м2. Обектът е с неподдържани тревни площи и дървета. В имота е била изградена детска площадка с детски съоръжения, тревни площи и дървета, които са неподдържани и тя не може да се използва по предназначение. Достъпът за хора с увреждания в тази зона е затруднен.
В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, както следва:(i) Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ за обектите от обособената позиция;(ii) Авторски надзор и (iii) Изпълнение на строително-монтажните работи /СМР/. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация - Приложение № 1.4.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
73625.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Представянето на оферта, съдържаща в Техническото предложение или в друг документ на участника общ срок за изпълнение, който е по-дълъг от определения от Възложителя (общо не повече от 90 (деветдесет) календарни дни), е основание за отстраняване на този участник поради представяне на оферта, неотговаряща на предварително обявеното от Възложителя условие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ) за изпълнение на строежи минимум четвърта група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – да е вписано в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която е установено или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Обектите по четирите обособени позиции представляват строежи от четвърта група, четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а” и б. „г” от ЗУТ във вр. с чл. 8, ал. 1, т. 2 и ал. 4 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи. Изискването е еднакво за четирите обособени позиции.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с критерия за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП, като посочва данните за вписване в регистъра по чл. 16 от Закона за камарата на строителите /ЗКС/. Чуждестранните участници представят информация относно вписването им в аналогичен регистър в държава- членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария, в която са установени. Информацията за вписването следва да посочва: уеб адрес; орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа; обхвата на регистрацията и периода на валидност.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от посочените по-долу документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи валидно към датата на сключване на договора Удостоверение за вписване съгласно чл. 19, ал. 2 от ЗКС, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случаите, когато за изпълнител на поръчката е определено чуждестранно лице или обединения на чуждестранни юридически и/или физически лица, при сключване на договора следва да представи документ (удостоверение), с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Изискването се поставя в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за дейностите проектиране и строителство съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като в активираното поле „Издаден/о от:“ посочва данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят посочения по-долу документ, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за дейностите проектиране и строителство с минимални застрахователни суми на застрахователната/-те полица/-и, съответстващи на категорията строеж на обекта от поръчката, съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Обектите от четирите обособени позиции представляват строежи четвърта категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискването е еднакво за четирите обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години следва да е изпълнил строителни дейности съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле на раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV: Критерии за подбор на еЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с минимален технически екип за изпълнение на поръчката съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ с посочване на относимата информация за отделните експерти, като за различните категории данни се посочва следното:
- професионалната квалификация на предложените експерти - учебно заведение, където е придобито образованието, специалност и квалификация, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование и квалификация. За пълната проектантска правоспособност – номер на удостоверението, валидност и проектна част/и, за които е издадено удостоверението;
- квалификация/преминато обучение (когато се изисква) - посочва се организацията, провела обучението; номер на документа, пълното наименование на проведеното обучение и валидност на документа;
- професионалния опит (когато се изисква) - посочва се местоработата, заемана длъжност, период на заемане заедно с описание на неговите функции или изпълнявани обекти на съответната позиция, чрез индивидуализиране на обекта, изпълнител на обекта, възложител на обекта, период на изпълнение и изпълнявани функции.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, с посочване на професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.
Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо/.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, както следва:
За обособена позиция № 1 - под „строителни дейности с предмет, идентичeн или сходeн с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности, свързани с изграждане или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или поддръжка и/или възстановяване на тротоари и/или на улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, като строителните работи независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. Възложителят не поставя изискване за обем.
За обособени позиции № 2, № 3 и № 4 - под „строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени публични пространства или пешеходни зони или вътрешно квартални пространства или паркове, като строителните работи трябва да са свързани с благоустрояване и/или паркоустрояване и/или озеленяване на посочените терени, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. Възложителят не поставя изискване за обем.
2. Участникът следва да разполага с минимален технически екип за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. За Обособена позиция № 1:
А) Проектантски екип за изготвяне на технически инвестиционен проект
Участникът следва да разполага със следния минимален екип от проектанти с пълна проектантска правоспособност за изготвяне на посочените основни части на инвестиционния проект: „Паркоустройство и благоустройство“, „Геодезия и вертикална планировка“, „Временна организация и безопасност на движението /ВОБД/“, „Пожарна безопасност“, „ПБЗ“, „ПУСО“ и „ПСД“.
Всеки от горизбр. проектанти трябва да притежава валидно у-ние за ППП по частта, съотв. на проф. му кв-ция съгл. ЗКАИИП, а за чужд. лица екв. документ, съгл. закон-то на държавата, в която са установени. Проектните части, за които в Техн. спецификация - Прил. № 1.1. е посочено, че се изготвят при необходимост, за тях участниците следва да осигурят в случай на нужда проектанти с ППП по съотв. част, но същите не са включени в критерия за подбор, предвид вероятността тези части на проекта да не се изготвят. Б) Технически екип за изпълнение на строително-монтажните работи: 1. Технически ръководител - Образ. и кв-ция: висше образование с кв-ция „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чужд. лица – екв. образ. и кв-ция, когато са придобити в чужбина; Общ проф. опит: мин. 3г. проф. опит като технически ръководител; 2. Специалист „Контрол на качеството“ -Кв-ция: наличие на валидно у-ние/серт. за завършено обучение в обл. на контрола в/у к-вото на изпълнение в строителството и контрола на съотв. на стр. продукти със съществ. изисквания по ЗУТ или екв.; 3. Специалист „Зравословни и безопасни условия на труд“ -Кв-ция: наличие на валидно у-ние/серт. за завършено обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или екв.
2.2. За Обособени позиции №2, №3 и №4 - Изискванията са еднакви за обособени позиции
А) Проектантски екип за изготвяне на технически инвестиционен проект
Участникът следва да разполага със следния мин. екип от проектанти с ППП за изготвяне на посочените основни части на инв. проект: „Паркоустройство и благоустройство“, „Геодезия и вертикална планировка“, „Електрическа“, „Пожарна безопасност“, „ПБЗ“, „ПУСО“ и „ПСД“.Всеки от горизбр. проектанти трябва да притежава валидно у-ние за ППП по частта, съотв. на проф. му кв-ция съгл. ЗЩАИИП, а за чужд. лица екв.документ, съгл. закон-то на държавата, в която са установени. Продължава в т. 1 на р-л VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе под формата на парична сума по банкова сметка, посочена в документацията за общ. поръчка или безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност-съгласно условията в документацията и проекта на договор, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя - съгласно условията в документацията и проекта на договор. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с проекта на договор за обществена поръчка. Допълнителна информация - в раздел 8 от документацията по обществената поръчка.
2. Условията за извършване на плащанията са подробно разписани в Проекта на договор към документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Община Кубрат, гр. Кубрат, ул. „Княз Борис I“ № 1

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Прод. на т. 2.2. от р-л III.1.3.Проектните части, за които в Техн. спецификации - Приложения № 1.2., №1.3 и №1.4 е посочено, че се изготвят при необходимост, за тях участниците следва да осигурят в случай на нужда проектанти с ППП по съотв. част, но същите не са включени в критерия за подбор, предвид вероятността тези части на проекта да не се изготвят. Б)Технически екип за изпълнение на СМР: 1. Техн. ръководител: Образ. и кв-ция: висше образ. с кв-ция „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригод. курс на обучение и придобита проф. кв-ция в обл.„Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чужд. лица – екв. образ. и кв-ция, когато са придобити в чужбина; Общ проф. опит: мин. 3г. проф. опит като техн. р-л; 2. Специалист „Контрол на качеството“: Кв-ция: наличие на валидно у-ние/серт. за зав. обучение в обл. на контрола в/у к-вото на изпълнение в стр-вото и контрола на съотв- на стр. продукти със същ. изисквания по ЗУТ или екв.;3. Специалист „ЗБУТ“:Кв-ция: наличие на валидно у-ние/серт. за зав. обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или екв. 1) По отн. на проект. екип уч-ците могат да предлагат 1 проектант за повече от 1 проектна част при съобр. с поставените изисквания за наличие на ППП по съотв. част. 2) По отн. на техн. екип за изп. на СМР уч-ците могат да предл. едно и също лице при спазване на мин. поставените изисквания за съотв. позиция.3) В случаите, когато уч-ник подава оферта за повече от една об. позиция, възложителят не поставя изискване за предл. на различни проектантски и технически екипи за отделните об. позиции, за които кандидатства, доколкото изискванията към експертите по позициите се припокриват напълно.
2.Изискв. към личното състояние: За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП. Основанието за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП се отнася до правоспособните физически лица – проектанти и до лицето, извършващо строителство (строител), които не трябва да са лишени от правото да упражняват проектантска, респ. строителна дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.
Др. спец. нац. основания за отстраняване са:- осъждания за престъпления по 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е НК; - нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от КТ; - нарушения по чл.13,ал.1 от ЗТМТМ; наличие на свързаност по см. на § 2,т. 44 от ДР на ЗОП м/у участници в конкретната процедура;- обстоятелства по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; - обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.
4. Когато участник подава оферта за повече от една об. позиция, в запечатаната непр. опаковка се представят поотделно за всяка об. позиция комплектовани – еЕЕДОП в ел. вид, тех-ско предложение и отделни запечатани непр. пликове с надпис „Предлагани ценови параметри“ с посочване на позицията, за която се отнасят. В случаите,когато за кандидатстваните об. позиции изискванията, касаещи критериите за подбор са напълно еднакви се допуска уч-ците да представят един еЕЕДОП в ел. вид за кандидатстваните об.позиции и отделни тех-ски предложения,както и отделни запечатани непр. пликове с надпис „Предлагани ценови параметри".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва