Деловодна информация
00189
ДД-1-Г-01.7 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00189-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Севлиево 000215889
пл. Свобода № 1
Севлиево BG322 5400 България
инж. М. Митев +359 675396141
sevlievo@sevlievo.bg +359 32773

Интернет адрес/и

www.sevlievo.bg

http://www.sevlievo.bg/bg/article/3426/ulichno-osvetlenie.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sevlievo.bg/bg/article/3426/ulichno-osvetlenie.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт и поддържане на мрежите и съоръженията за улично осветление на територията на Община Севлиево”
45315100      
Строителство

Настоящата поръчка се възлага поради необходимостта от извършване на поддръжка, текущ и авариен ремонт на съществуващите системи за улично осветление на територията на община Севлиево.Конкретните очаквани резултати чрез така поставените задачи се състоят в:
1) привеждането на съществуващите мрежи и съоръжения в съответствие с действащите български държавни стандарти за улично осветление (БДС 5504-82) и новите европейски норми (ЕN 13201);
2) намаляването на преките разходи за консумирана електроенергия за улично осветление при осигурено високо качество на осветлението чрез повишаване на неговата енергийна ефективност;
3) обезпечаването на безопасно движение на моторни превозни средства и повишаване на сигурността на движение на пешеходците нощно време;
4) подобряване качеството на уличното осветление и като крайна цел създаване на комфортна и естетична нощна атмосфера в гр. Севлиево и в селищата на територията на общината.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45315100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

на територията на Община Севлиево

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП е „строителство“.
Основната цел, която е поставена пред Възложителя, респективно Изпълнителя на обществената поръчка, е да осигури безопасност и комфорт на жизнената среда в населените места на територията на Община Севлиево. Специфични цели се явяват поддържането на системи на инженерната инфраструктура - в случая мрежи и съоръжения за улично осветление, осигуряващи дългосрочното и устойчиво развитие на населените места, адекватно на потребностите и очакванията на населението.
Осигуряването на тези цели е съпроводено с реализирането на конкретни, практически задачи, състоящи се в:
? Контрол и мониторинг на състоянието на съществуващите мрежи и съоръжения;
? Текущ ремонт и годишна профилактика на съоръженията;
? Саниране и почистване на елементите на мрежите за улично осветление;
? Настройка на часовници и обезпечаване надеждността на режима на работа на мрежите за улично осветление;
? Преоборудване (преокомплектовка) на съоръженията, с цел да се осигури безопасността им и адекватност на мрежите със съвременните технически и екологични изисквания;
? Осигуряване работата на съществуващите мрежи и съоръжения по време на
официални празнични дни и мероприятия;
? Възстановяване работата на съществуващите мрежи и съоръжения при възникване
на аварии и в условията на бедствия, аварии и катастрофи;
? Осигуряване на предварителна проучвателна дейност и подготовка изпълнението на мероприятия за разширение, реконструкция и модернизация на съществуващите мрежи и съоръжени
Критериите по-долу
 
ДА Качествен критерий    55
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за
изпълнение на строежи от трета група, трета или по-висока категория, съгласно изискванията на чл. 137, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на Участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
Удостоверяване съответствието с този критерий за подбор: Участникът попълва поле 1) от раздел А: Годност в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като се посочва № на удостоверението, орган, издал удостоверението, категорията, за която е издадено удостоверението, дата на издаване на удостоверението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложитерят непоставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от дата на подаване на офертата дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под дейност „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира:Дейност за поддръжка и/или ремонт и/или строителни и монтажни работи, и профилактика и експлоатация на уредби за улично осветление или еквивалентни.Удостоверяване съответствието с този критерий за подбор:Участникът попълва поле 1) на раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на възложител, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, категория на обекта.2.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:- Автомобил с монтирана подвижна работна площадка (автовишка) с минимална работна височина 14м – 1 бр.- Автомобил с монтирана подвижна работна площадка (автовишка) с минимална работна височина 16м – 1 бр.- Автобагер – 1 бр.- Самосвал – 1 бр.- Автомобил високопроходим тип 4х4 – 1 бр.Участникът попълва поле 9) на раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.3. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица , включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва:а) Технически ръководител: образование - висше или средно техническо;специалност — електротехническа; професионална квалификация в областта на електротехниката, V-та квалификационна група по електробезопасност и професионален опит - минимум 3 години;б) Машинист на автовишка 2 бр., един от които с минимум 3-та квалификационна група и минимум две години професионален стаж;в) Електромонтьори, минимум 8броя: професионална квалификация – 4-та квалификационна група по електробезопасност и професионален опит - минимум 2 години;
г)Лице, отговарящо за контрол на качеството: образование - средно; професионален опит - минимум 1 година и професионална квалификация в сферата на управление на качеството;д) Лице, отговарящо за здравословни и безопасни условия на труд: образование– средно, преминало обучение по ЗБУТ и професионален опит - минимум 1 година.Удостоверяване съответствието с този критерий за подбор:Участникът попълва поле 2а) от Раздел В: "Технически и професионални способности" в част IV. Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), с посочване на три имена, образование, специалност, професионална квалификация, опит.4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:20ХХ или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Сертификатът трябва да е с обхват, отговарят на предмета на обществената поръчка, а именно сертификатът да е издаден в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура.Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:20ХХ или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки.
Сертификатът трябва да е с обхват, отговарят на предмета на обществената поръчка, а именно сертификатът да е издаден в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура.Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:20ХХ или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки, и внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:20ХХ или еквивалентен документ .Сертификатите трябва да са с обхват, отговарят на предмета на обществената поръчка, а именно сертификатите да са издадени в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура.


1.Минимум една дейност „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира:Дейност за поддръжка и/или ремонт и/или строителни и монтажни работи, и профилактика и експлоатация на уредби за улично осветление или еквивалентни.Доказване:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: удостоверения за добро изпълнение на дейности /минимум една/, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, с които се покриват минималните изисквания на възложителя за участие. Тези удостоверения следва да съдържат информация за възложителя, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, категория на обекта.2.Доказване:Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, придружена с документ, удостоверяващ правото на собственост, съответно правото наползване (в случай че инструментите, съоръженията и техническото оборудване не са собственост на участника). Декларацията следва да съдържа информация за вид, модел,технически параметри на инструментите, съоръженията и техническото оборудване.3.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство - лицата, които ще изпълняват строителството. Списък трябва да бъде придружен с документи, доказващи образование, специалност, професионална квалификация, опит на лицата, посочени в ЕЕДОП.4.Доказване:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: заверено от участника копие от сертификата,изготвен от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството и управление на околната среда, или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
? парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:
BG 91 IORT81273300185600;
BIC: IORTBGSF – в " Инвест Банк АД – Севлиево“
? безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност, не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/03/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Зала 202, в административната сграда на Община Севлиево, град Севлиево, пл."Свобода" № 1

Зала 202, в административната сграда на Община Севлиево, град Севлиево, пл."Свобода" № 1
Информация относно упълномощените лица и процедурата на отваряне:
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва