Деловодна информация
02709ТП ДГС Миджур
152 13/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
02709-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТП Държавно горско стопанскво Миджур 2016174760226
ул. Асен Балкански 2
с. Чупрене BG311 3950 България
Любослава Йорданова +359 93272430
ddsmidzhur@abv.bg +359 93272420

Интернет адрес/и

http://www.szdp.bg/

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190213zmVY10534570


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190213zmVY10534570
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

съгласно ЗГ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на Държавно горско стопанство – Миджур, по обособени позиции”
30192000      
Доставки

Обект на поръчката са периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на Държавно горско стопанство – Миджур”, за доставка на стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
22813000      
30197220      
30197130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на ТП ДГС Миджур, с. Чупрене, ул. Асен Балкански 2

№ Артикул Мярка Прогнозно количество
1 Папка Дело с твърди корици, картонена, А 4 брой 50
2 Папка с машинска бяла, от бял картон А4 брой 600
3 Кабърчета опаковка 60
4 Кламери – 30мм опаковка 60
5 Касова книга за касов апарат брой 3
6 Касова книга А4, химизирана брой 15
7 Пътни листа за автомобили, 100 листа кочан 72
8 Ордер мемориален голям, 100 листа кочан 6
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
337      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за подбор е еднакъв и за двете позиции, поради което се допуска подаване на едно заявление за участие /чл. 47, ал. 10 ППЗОП/

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на Държавно горско стопанство – Миджур”, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22600000      
22851000      
30192121      
30192125      
30192130      
30192133      
30197100      
30197320      
30197321      
30197330      
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Административната сграда на ТП ДГС Миджур, с. Чупрене, ул. Асен Балкански 2

№ Артикул Мярка Прогнозно количество
1 Бяла копирна хартия А4, 80 гр./кв.м Пакет от 500 л.
360
2 Хартия карирана А4 Пакет от 250 л.
6
3 Папка PVC, А4 в опаковка по 50 бр. пакет
12
4 Папка джоб с перфорация, А4, от РР материал с дебелина 35 микрона брой
3000
5 Ролки за касови апарати, термо хартия, 10 бр., 57/1; 48; 28 м опаковка
72
6 Коректор воден 20мл брой
15
7 Коригираща лента 5 мм/8 м брой
10
8 Лепило сухо брой
30
9 Тампонно мастило – 30 мл.зелено брой
120
10 Самозалепващи листчета 75х75 мм, 100 л. опаковка
30
11 Хартиено кубче бяло,размер 84х84 мм,80 гр.,минимум 250 листа/6 бр.опаковка/ Опаковка
5
12 Тампони за печат 50 мм х70мм брой
100
13 Тиксо от РР материал, прозрачна – 19х33 м./4 бр. в опаковка опаковка
4
14 Тиксо от РР материал, прозрачна – 50мм. брой
6
15 Химикалки-обикновена, прозрачно тяло, връх 0,7 мм брой
500
16 Химикалки - асорти брой
100
17 Плик С5 със залепваща лента 80 гр., опаковка 100 бр. пакет
15
18 Плик С 6 със залепваща лента, пакет 100 бр. пакет
15
19 Плик С 4 със залепваща лента, пакет 50 бр. пакет
10
20 Фолио за ламиниране
65/95 мм Опаковка от 100 бр
3
21 Телчета за телбод 24/6/1000 бр. в кутия кутия
30
22 Телчета за телбод № 10/1000 бр. кутия
30
23 Перфоратор за листа брой
10
24 Телбод машинка от 20-25 листа,среден,р-р24/6 брой
20
25 Протоколна книга А4
200 листа,тв.кори брой
5
26 Макетен нож брой
5
27 Перманентен маркер, 1-3 мм,различ. цветове брой
20
28 Текст маркер, различни видове брой
30
29 Лепящи индекси12х50, 5 цвята брой
10
30 Антителбод брой
5
31 Острилка брой
15
32 Класьори големи брой
100
33 Класьори малки брой
60
34 Дневник ЕДСД брой
3
35 Молив с гума брой
30
36 Личен картон за отчи-тане на раб.облекло и инструменти брой
30
38 USB Flash памет 8 GB брой
5
39 USB Flash памет 16GB брой
2
40 Зареждане /пълнене/ тонер касети брой
36
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4163      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за подбора е еднакъв и за двете обособени позиции, поради което се дописка на едно заявление за участие /чл. 47, ал. 10 от ППЗОП/.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерият за подбор, за който Възложителя поставя изискване, се отнася до техническите и професионалните способности на участниците /важи и за двете обособени позиции/ и е следният:

Участникът следва да разполагат с необходимия брой технически лица, най-малко 1 (един) брой, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството – чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП, което се доказва при сключване на договора от избрания участник със Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството – чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Стоките, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от Изпълнителя в административната сграда на ДГС–Миджур на адрес: с. Чупрене, ул. “Асен Балкански” № 2, след предварителна заявка от страна на Възложителя.
Срокът за изпълнение на всяка доставка е до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката, а при спешност – в рамките на 2 /два/ работни дни.
Забележка: срокът на доставката, предлаган от участниците трябва да се съобрази с посочения по-горе срок, за да подлежи офертата на разглеждане.
Доставката по конкретната заявка трябва да се извършва в работното време на ДГС – Миджур /всеки работен ден от 08.30-12,00 часа и от 13,00-16,30 часа/, като се предава на определено от Възложителя отговорно лице.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП ДГС Миджур, с. Чупрене, ул. Асен Балкански 2

При отваряне на офертите могат да присъстват представители на участниците или лица с нотариално заверено пълномощно, както и други лица по ЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва