Деловодна информация
00964
12 12/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00964-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Генерал Тошево 000852633
ул. Васил Априлов № 5
Генерал Тошево BG332 9500 България
Деян Димитров, инж.Станимира Лищева +359 57312020
mail@toshevo.org +359 57312505

Интернет адрес/и

www.toshevo.org

http://toshevo.org/g/?page_id=1407


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://toshevo.org/g/?p=20008
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на строително-монтажни работи за обект: „Рехабилитация на част от водопроводната мрежа на с. Спасово, с. Кардам и с. Люляково, Община Генерал Тошево“
45232151      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва извършване на СМР за изпълнение на следните дейности:
За обект с. Спасово:Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90 ; Възстановяване на пътни настилки по цялата ширина след подмяна на ВиК мрежа Ф 90;
За обект с. Кардам: Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90; Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф110;ДОСТАВКА И МОНТАЖ ТРЪБА - НОМИНАЛЕН ДИАМЕТЪР Ф 180; Възстановяване на пътни настилки след подмяна на ВиК мрежа; ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА ТРЪБА - НОМИНАЛЕН ДИАМЕТЪР Ф160;
За обект с. Люляково: Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90; Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф110; ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА ТРЪБА - НОМИНАЛЕН ДИАМЕТЪР Ф160; Възстановяване на пътни настилки след подмяна на ВиК мрежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3961935.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
45232151      
45332000      
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Община Генерал Тошево

Предметът на обществената поръчка включва извършване на СМР за изпълнение на следните дейности:
- За обект с. Спасово:
Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90 - 5423.89 л.м.; Възстановяване на пътни настилки по цялата ширина след подмяна на ВиК мрежа Ф90 - 24859.92 кв.м.;
- За обект с. Кардам:
Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90-801.06 л.м.;Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф110-3347.07 л.м.; доставка и монтаж тръба - номинален диаметър Ф 180 - 1337,88 л.м.; Възстановяване на пътни настилки след подмяна на ВиК мрежа-16368.35 кв.м.; доставка и полагане на тръба - номинален диаметър Ф160-1492.05 л.м.;
- За обект с. Люляково:
Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90 - 2777.25 л.м.; Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф110-1965.7 л.м.; доставка и полагане на тръба - номинален диаметър Ф160 - 381.03 л.м.; Възстановяване на пътни настилки след подмяна на ВиК мрежа - 12352 кв.м.
Необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническата спецификация на Възложителя, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3961935.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подмярка 7.2.„Инв.в създ.,подобряв.оли разш.на всички видове малка по мащ.инфраструктура”от мярка7„Осн.услуги и обнов.на селата в сел.райони” пo ПРСР 2014-2020, съф.от ЕЗФ за разв.на сел.райони

Общата прогнозна стойност на поръчката се явява максимална за офериране от участниците. Тя включва и непредвидени разходи в размер на 139 810,16 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четвърта група, минимум втора категория и втора група минимум втора категория ( съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройство на територията), а за чуждестранните участници – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка, определеният изпълнител (и когато е чуждестранно лице) представя документи, с които доказва, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо, както следва: заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС и талон за валидност към него или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, минимум втора категория, и втора група минимум втора категория съобразно Правилника за реда и вписване и водене на ЦПРС или да извърши съответна регистрация или еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум втора категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 1 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка "Професионална отговорност" се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител представя валидна застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум втора категория или еквивалентен документ за чуждестранните лица.


Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум втора категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или изграждане на водопроводна мрежа минимум 6 000 л. м.Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.При подаване на офертата Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключването на договора за възлагане на общ.поръчка Участникът, определен за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.При участие на подизпълнител/и същият/същите следва да отговаря/т на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява/т.При участие на чужд.лица, същите могат да удостоверят съответствието си с поставеното изискване посредством аналогични документи, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
2) Участникът трябва да разполага със следния персонал за изпълнение на поръчката:
2.1. Технически ръководител: квалификация "стр.инженер", "инженер" или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалификация в област "ВиК" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с проф.опит по специалността мин. 2 години.2.2. Специалист: квалификация "стр.инженер", "инженер" или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалификация в област "Транспортно строителство" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с проф.опит по специалността мин. 2 години. 2.3. Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху кач.на изп.в строителството и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 година.Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
2.4. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 година.При подаване на офертата Участникът попълва поле 2) и 6) от раздел В: Техн.и проф.способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключв.на договора за общ.поръчка Участникът, определен за изпълнител представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф.компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.
3) Участникът да има внедрена система - по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строителство.
4) Участникът да има внедрена система - по стандарт БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строителство.


1) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира строителство по реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или изграждане на водопроводна мрежа минимум 6 000 л. м.Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
2) Участникът трябва да разполага минимум със следния персонал за изпълнение на поръчката:
2.1. Технически ръководител: квалификация "стр.инженер", "инженер" или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалификация в област "ВиК" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с проф.опит по специалността мин. 2 години.2.2. Специалист: квалификация "стр.инженер", "инженер" или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалификация в област "Транспортно строителство" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с проф.опит по специалността мин. 2 години. 2.3. Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху кач.на изп.в строителството и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 година.Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
2.4. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“-завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен,със специф. проф.опит длъжностно лице по здраве и безопасност–минимум 1 год.
3) Участникът да има внедрена система-по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна,с обхват на сертификация строителство.При подаване на офертата Участникът попълва раздел Г: Техн.и проф.способности,Част IV:„Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Преди сключв.на дог.за общ.поръчка Участникът, определен за изпълнител представя Сертификат БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна,с обхват на сертификация строителство,изд.от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европ.стандарти от ИА "Бълг.служба за акредитация" или от друг нац.орган за акредитация,който е страна по Многостр.споразумение за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация,за съответ.област или да отговарят на изискв.за признаване съгл.чл. 5а,ал. 2 от Закона за нац.акредитация на органи за оцен.на съответствието.Възложителят приема екв.сертификати,издадени от органи, установени в други държави членки.4) Участникът да има внедрена система-по стандарт БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строителство.При подав.на офертата Участникът попълва раздел Г:Техн.и проф.способности,Част IV:„Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Преди скл.на дог.Участникът,определен за изпълнител представя Сертификат БДС EN ISO 14001:2004/2015 или екв.за внедрена система за управл.на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строителство, издаден от независими лица,които са акред. по съответ.серия европ.стандарти от ИА"Бълг.служба за акред." или от друг нац. орган за акред.,който е страна по Многостр.спораз.за взаимно признаване на Европ.орг-я за акред,за съот.област или да отг.на изискв.за признаване съгл.чл. 5а, ал. 2 от ЗНА.Възложителят приема екв. сертификати,изд.от органи,уст.в др.държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането на цената по настоящата поръчка се извършва на части, както следва:
1. Междинни плащания до достигане на 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо-предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора и от стр. надзор при следните условия:
-всяко междинно плащане се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след актуване на извършените СМР и представяне на следните документи: констативен приемо-предавателен протокол за видовете и количествата приети работи, придружени със строителни книжа по Наредба № 3/ 31.07.2003 г. и оригинална фактура, на стойност равна на стойността на изпълнените работи.2. Окончателно плащане се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на Протокол обр.15 – констативен акт за установяване годността за приемане на строежа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Комисията разглежда офертите в сградата на Община Генерал Тошево с адрес: гр. Генерал Тошево, община Генерал Тошево, област Добрич, ул. Васил Априлов 5

На отварянето могат да присъстват лицата по чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на общ.поръчка всеки участник, за който са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, както и участник: за когото са налице нац.основания за отстраняване, а именно:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); - нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); - нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и труд.мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП); -наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); - наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за иконом.и фин.отношения с дружествата, рег.в юрисдикции с преф.дан.режим, контролираните от тях лица и техните действит.собственици;- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Възложителят отстранява от процедурата и : 1.Участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; 2.Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;3.Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си;4.Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката.
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3 ( три) % от стойността на договора.Гаранцията се предоставя в една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция;3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за общ.поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва