Деловодна информация
00267Община Пловдив
19РОП-9(1) 01/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/02/2019 (дд/мм/гггг)
00267-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Вероника Шеханова-юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 32656780
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190130QFYT7680216
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.002-0003-C01Осигуряване на подходяща и ефективна инф-ра за предоставяне на нови соц.услуги за л. с увреждания и възрастни хора в гр. П-в
22000000      
Услуги

Предметът на поръчката е свързан с осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.002-0003-C01 "Осигуряване на подходяща и ефективна инфраструктура за предоставяне на нови социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора в град Пловдив", финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, разпределени в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Услуги, свързани с организиране на събития, публикации в медии и доставки на брандирани информационни и промоционални материали, билборд и информационни табели (ОП 1).
Обособена позиция № 2: Изработка и доставка на брошури, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания (ОП2).
Естеството и обема на дейностите, предмет на възлагане, както и изискванията за изпълнение на поръчката по всяка обособена позиция са подробно представени в техническите спецификации на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги, свързани с организиране на събития, публикации в медии и доставки на брандирани информационни и промоционални материали, билборд и информационни табели 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
22120000      
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Естеството и обема на на дейностите, предмет на възлагане по Обособена позиция №1 са както следва:
1. Изработка, доставка, монтаж и демонтаж на билборд-1 бр.
2. Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели-2 бр.
3. Организиране и провеждане на пресконференции-2 бр.
4. Организиране и провеждане на официални церемонии-(„Първа копка“ и „Откриване на обектите“)-2 бр.
5. Изработка и доставка на информационни стикери-200 бр.
6. Платени публикации-4 бр.
7. Изработка и доставка на постери-100 бр.
8. Изработка и доставка на банерфикс-1 бр.
9. Медиа-кит комплекта-60 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8350      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.002-0003-C01 "Осигуряване на подходяща и ефективна инф-ра за предоставяне на нови социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора в град П-в", финансиран от ОПРР 2014-2020г.

Изпълнението на всички мерки за информация и комуникация следва да се осъществяват в пълно съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.".

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на брошури, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Естеството и обемът на дейностите, предмет на възлагане по обособена позиция №2- изработка и доставка на брошури-1000 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.002-0003-C01 "Осигуряване на подходяща и ефективна инф-ра за предоставяне на нови социални услуги за лица с увреждания и възрастни хора в град П-в", финансиран от ОПРР 2014-2020г.

Изпълнението на всички мерки за информация и комуникация следва да се осъществяват в пълно съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“.
Настоящата обособена позиция е запазена за специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Не се поставят.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, както и правата и задълженията на страните са подробно разписани в проектите на договорите.
За всяка обособена позиция възложителят ще сключи отделен договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/06/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала № 36 на административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив 4000, пл. Стефан Стамболов № 1

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява участник: 1. За когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП 2. За когото са налице основания по чл. 107 от ЗОП; 3. Който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 4. За когото са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание ЗПКОНПИ. 5. За когото е налице свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП, във връзка с чл. 101, ал. 11 ЗОП.Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 40 от ППЗОП. Изискването по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП не се прилага, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена фин. година. Основанията за отстраняване по т. 1 се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Основанията за отстраняване се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Когато участникът е обединение ФЛ или ЮЛ, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато за участник е налице някое от основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП, а като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.
На основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП, Обособена позиция №2 от предмета на поръчката, е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Оферти могат да бъдат подавани както за една, така и за всички обособени позиции на поръчката.На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП при подаване на оферта за повече от една обособена позиция на поръчката се допуска представяне на едно заявление за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва