Деловодна информация
1152
9000202 24/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
24/01/2019 (дд/мм/гггг)
1152-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/srs/procurement-33
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54
София BG411 1612 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техн.обслужване на многофункц.устр-ва за копиране,сканиране и принтиране KONICA MINOLTA и на услугите по управл. на печата в сградите на СРС в гр.София,бул.Ген.М.Д.Скобелев №23 и бул.Цар Борис ІІІ №54 Решение № 2/.......2019 г.
50313000      
Услуги

Обществената поръчка има за цел да осигури извършването на техническо обслужване (поддръжка и ремонт) на мултифункционални устройства (МФУ) за копиране, сканиране и принтиране KONICA MINOLTA и техническо обслужване (поддръжка) на изградената в СРС система за мониторинг на МФУ и отчетност и контрол на потребителите (т.нар. „услуги по управление на печата“), находящи се в сградите на Софийски районен съд в гр. София – на бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23 и на бул. „Цар Борис III“ № 54.
Подробно описание (вид, модел, количество) на устройствата и системата се съдържа в техническата спецификация към утвръдената документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
270000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50313000      
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

СОФИЙСКИ РАЙОНЕН СЪД, гр. София, сградата на бул. „Ген.М.Д.Скобелев” № 23 и сградата на бул. „Цар Борис ІІІ” № 54

Обществената поръчка има за цел да осигури извършването на техническо обслужване (поддръжка и ремонт) на мултифункционални устройства (МФУ) за копиране, сканиране и принтиране KONICA MINOLTA и техническо обслужване (поддръжка) на изградената в СРС система за мониторинг на МФУ и отчетност и контрол на потребителите (т.нар. „услуги по управление на печата“), находящи се в сградите на Софийски районен съд в гр. София – на бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23 и на бул. „Цар Борис III“ № 54.
Подробно описание (вид, модел, количество) на устройствата и системата се съдържа в техническата спецификация към утвърдената документация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
270000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на опция за предоставяне на допълнителни услуги по управление на печата в размер до 5 % (пет процента) от прогнозната стойност на поръчката, без включен ДДС. Прогнозният обем на опцията е за предоставяне на допълнителни услуги по управление на печата за 10 бр. МФУ.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът да е разпознат като оторизиран търг. и сервиз.партньор за терит. на РБ на произв-ля на хардуера, респ.разработчика на софтуера или на негов офиц.предст-л за РБ. За разпознат се счита всеки уч-к, който е оторизиран от и/или е в догов.отн-я и/или в др.правна връзка с произв-ля на оборудването или с негов офиц.предст-л за РБ, който може да осигурява сервизно обсл-не на оборудването.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания за годност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил* минимум 1 (една) услуга с предмет и обем, идентични или сходни** на обществената поръчка, за последните три години от дата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 ЗОП).
2. участникът следва да прилага системи за управление на качеството.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.Участникът следва да е изпълнил* минимум 1 (една) услуга с предмет и обем, идентични или сходни** на обществената поръчка, за последните три години от дата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 ЗОП). * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. ** Под „сходен“ предмет следва да се разбира техническо обслужване (поддръжка и ремонт) на минимум 20 бр. МФУ и/или обслужване на минимум 1 (една) система за управление на печата с месечен обем не по-малко от 50 000 (петдесет хиляди) отпечатъка.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл.64, ал.1, т.2 ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за която участникът участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
2. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 ЗОП, поставеното изискване се доказва със Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Участникът да разполага най-малко с персонал от 6 (шест) човека с определена професионална компетентност съобразно предмета на поръчката – сервизни специалисти/ инженери, които притежават съответното ниво на квалификация за работа с ползваните от Възложителя МФУ и софтуер, съответно са завършили успешно обучение за внедряване и поддръжка на ползвания от Възложителя софтуер (система за управление на печата).
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 ЗОП, поставеното изискване се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изп-л представя гаранция, обезп. изпълн. на договора, при подписването му. Гаранцията е в размер на 5 % от ст-та на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде в 1 от 3те форми: 1.парична сума по б.с/ка на СРС, 2. банкова гаранция, 3. застраховка. В процедурата може да участва участник, който отговаря на чл.10, ал.1 ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник: За когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 ЗОП и/или условията по чл.107 ЗОП; Който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3–5 ЗОП; За който е налице несъответствие с чл.101, ал.9-11 ЗОП; За когото е налице забраната по чл.3 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изключение по чл.4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; За когото е налице забраната по чл.69 ЗПКОНПИ; - Продължава в раздел VІ.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/07/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Софийски районен съд - сграда в гр. София, бул. "Цар Борис ІІІ" № 54, ет.5, стая 502

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел ІІІ.2.2: Който не представи техническо предложение или то не отговаря на обявените условия на поръчката; Който не представи ценово предложение или то не отговаря на обявените условия на поръчката; Който, при поискване от Възложителя, не представи необходимата информация относно право-организационната форма, под която осъществява дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл.54, ал.2 и чл.55, ал.3 ЗОП. Участниците могат да се възползват от възможността по чл.56 ЗОП като представят мерки за надеждност. Липсата на основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. „Икономически най-изгодната оферта“ се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл.70, ал.2, т.1 ЗОП. Офертата, в която е посочена най-ниска обща цена за изпълнението на поръчката се класира на първо място. Предложената от участника единичната цена на отпечатък (копие) не следва да надвишава: - за черно-бяло А4 копие: 0,012 (нула цяло нула дванадесет) лева без включен ДДС; - за цветно А4 копие: 0,105 (нула цяло сто и пет) лева без включен ДДС. Всички предложени цени за изпълнение на поръчката, следва да се посочват в лева без включен ДДС и да са различни от нула. Всички предложени числа трябва да са положителни числа. Предложените от участниците цени са обвързващи за целия срок на изпълнение на поръчката.
Съгласно чл.47, ал.4 ЗОП участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания от: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: НАП, София 1000, ул. "Аксаков" № 21, телефон: 070018700; http://www.nap.bg/; 2. Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: МОСВ, Информационния център на МОСВ работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; http://www3.moew.government.bg/ ; 3. Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП, http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. „Триадица“ № 2, Телефон: 02/8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва