Деловодна информация
00188
12-00-16 23/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/01/2019 (дд/мм/гггг)
00188-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хисаря 000471671
ул. Генерал Гурко № 14
Хисаря BG421 4180 България
инж. Цонка Войводинова +359 33762180
obhisar@hisar.bg +359 33762030

Интернет адрес/и

www.hisar.bg

https://op.hisar.bg/index.php/процедури-по-зоп.html%20%20%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.hisar.bg/index.php/%20процедури-по-зоп/87-открита-процедура.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР за изпълнение на проект “Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в населени места, община Хисаря, по две обособени позиции“
45000000      
Строителство

Предвидените в инвестиционния проект строително-монтажни работи се разделят в две обособени позиции:
? Обособена позиция 1: „Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в с.Старосел, община Хисаря “
? Обособена позиция 2: „Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в с. Красново, община Хисаря “
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5132399.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в с. Старосел, община Хисаря“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на община Хисаря - област Пловдив.

? Обособена позиция 1: „Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в с.Старосел, община Хисаря “, което включва:
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел -Ф 90 в земна почва със СВО - 2788,15 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел - ф125 - в земна почва със СВО - 169,13 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел -Ф 90 в скална почва със СВО - 1377,95 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел -ф 125 в скална почва със СВО - 72,48 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел - ф90 в земна почва със СВО - 6502,46 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел -ф110 в земна почва със СВО - 248,84 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел ф125 в земна почва със СВО - 28,11 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел в скална почва-Ф90 със СВО - 2874,2 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел в скална почва-Ф110 със СВО - 151,33 л.м.
? СМР – Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с. Старосел в скална почва - Ф125 със СВО - 12,05 л.м.
Подробните количества за изпълнение на СМР по видовете Ф 90, Ф110, Ф 125, са посочени разделно, с оглед вида на различните участъци и съществуващата по места пътна настилка, детайлизирани в инвестиционните проекти, неразделна част от документацията.
*Подробно описание се съдържа в Техническа спецификация, приложена към документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2525110.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №16/07/2/0/00616 от 08.10.2018 г. сключен между община Хисаря и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безв. финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г."

II.2) Описание 1

„Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в с. Красново, община Хисаря “ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на община Хисаря - област Пловдив.

? СМР - Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с.Красново-Ф90 със СВО - 12920,6 л.м.
? СМР - Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с.Красново-Ф110 със СВО - 1564,5 л.м.
? СМР - Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с.Красново-Ф200 със СВО - 1390,3 л.м.
? СМР - Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с.Красново-Ф160 - 276,9л.м.
? СМР - Рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа с.Красново- Ф 63 със СВО - 202л.м.
*Подробно описание се съдържа в Техническа спецификация, приложена към документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2607289.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №16/07/2/0/00616 от 08.10.2018 г. сключен между община Хисаря и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безв. финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г."

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.На основание чл.60 от ЗОП участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) (http://register.ksb.bg/) към КСБ за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория за обособена позиция 2 и четвърта група трета категория за обособена позиция 1.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Важно: При подаване на офертата - обстоятелството по т.1 се удостоверява в Част IV, раздел А на еЕЕДОП, като се посочва информация, относно актуалното вписване на участника в съответен професионален или търговски регистър в държавата-членка в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и интернет-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Доказване: Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, в т.ч. и подизпълнители които са посочени от него, че ще изпълняват СМР, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – заверени копия от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, актуални към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните им финансови отчети в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представянето на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; чрез справка за общия оборот. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Важно!!!: Ако участникът подава оферти за повече от една обособена позиция Възложителят не изисква посочените минимални изисквания за всяка от позициите да се сумират.
2.Важно: При подаване на офертата за удостоверяване на поставеното изискване, участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория за обособена позиция 2 и трета категория за обособена позиция 3).


1.Участниците в обществената поръчка трябва да са реализирали минимален общ оборот, съгласно изискваното минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва да са реализирали минимален общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, в размер минимум на:
Обособена позиция № 1 – 2 400 000,00 лева, без ДДС;
Обособена позиция № 2 – 2 400 000,00 лева, без ДДС;
изчислен на база годишните обороти.
Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП.
2. Участниците следва да имат застрахователна полица „Професионална отговорност" в строителството по чл.171 от ЗУТ, която да покрива минималната застрахователна сума съответстващо на обема и характера на поръчката за този вид строителство, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2135480320). Когато участникът е обединение,което не е юридическо лице, изискването важи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението /всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни работи, трябва да притежава изискуемите застраховки/. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. За участник(лице), установен(о)/регистриран(о) извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът(лицето).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Важно: При подаване на офертата участниците удостоверяват съответствие с поставеното изискване за изпълненото строителство през последните пет години,считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, с попълване на информацията изискваща се в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности - Информацията да описва стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: Преди сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, съобразно декларираната от него в еЕЕДОП информация по този критерий за подбор, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.
3.Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на актуални сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, самостоятелно или съвместно(като подизпълнител или член на обединение), следва да е изпълнил строителни дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.Забележка: За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират изпълнени строителни дейности (на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа, представляваща техническа инфраструктура, с дължина минимум, както следва:
Обособена позиция № 1 – 14 000 л.м.;
Обособена позиция № 2 – 16 000 л.м.;
Важно!!!: Ако участникът подава оферти за повече от една обособена позиция Възложителят не изисква посочените минимални изисквания за всяка от позициите да се сумират.
2. Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:а)Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.;б)Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.;в)Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.
3. Участникът следва да прилага следните системи за всяка от обособените позиции: - система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и - система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство. Сертификатите следва да отговарят на чл.64, ал.5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора за обществена поръчка за конкретната обособена позиция.
По отношение Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са оказани в договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Изпълнителят следва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства. Тя се представя по един от гореупоменатите начини, като същата е до размера на авансово предоставените средства (до 50 % от цената на договора) и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Хисаря, ул. "Гурко" № 14, заседателната зала на І етаж в сградата на общинската администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1,т. 1, 3,4 и 5 от ЗОП, както и следните национални основания (съгласно редакцията на ЗОП актуална към ДВ. бр.49 от 12 Юни 2018г.):
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; клауза за солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; видът и делът на дейностите, които ще изпълнява всеки от членовете на обединението. Документът следва да е подписан от лицата в обединението, като в него задължително се посочва представляващият обединението. Когато в документа за създаване на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва