Деловодна информация
1152
9000166 21/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
1152-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23
София BG411 1463 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://srs.justice.bg/srs/procurement-32
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски районен съд 831462482
гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54
гр. София BG411 1612 България
Теменужка Джурина +359 28955702
Temenuzhka.Djurina@srs.justice.bg +359 28955610

Интернет адрес/и

http://www.srs.justice.bg/

http://www.srs.justice.bg/227-Профил_на_купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно обслужване на отоплителни, вентилационни и климатични системи в сградите на Софийски районен съд“ по две обособени позиции Решение № 1/21.01.2019 г.
50700000      
Услуги

Обществената поръчка е с предмет предмет: „Абонаментно обслужване на отоплителни, вентилационни и климатични системи в сградите на Софийски районен съд“ по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Обслужване и профилактика на ОВК системи в сграда на СРС на бул. „Ген. М.Д.Скобелев“ № 23; Обособена позиция 2: Обслужване и профилактика на ОВК системи в сграда на СРС на бул. „Цар Борис ІІІ“ № 54. Подробно описание на съоръженията по обособени позиции се съдържа в техническите спецификации към документацията [Приложение № 1 и Приложение № 1а (за ОбП №1) и Приложение № 2 (за ОбП № 2)]. Срокът за изпълнение по всяка обособена позиция е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на договора за възлагане на съответната позиция или до достигане на максимално допустимата прогнозна стойност за обособената позиция на поръчката, в зависимост от това кое от двете обстоятелства настъпи първо.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обслужване и профилактика на ОВК системи в сграда на СРС на бул. „Ген. М.Д.Скобелев“ № 23 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50700000      
50721000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд - сграда в гр. София, бул. "ген.М.Д.Скобелев" № 23

Предмет на обособена позиция № 1 е извършването на абонаментно обслужване и поддръжка на отоплителните, вентилационни и климатични системи в сградата на СРС в гр. София, бул. „Ген.М.Д.Скобелев“ № 23. Подробно описание на съоръженията и дейностите по обслужване се съдържа в техническите задание и спецификация по обособената позиция към документацията (Приложение № 1 и Приложение № 1а).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
56000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На осн. чл.181, ал.2 ЗОП възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците да се извърши преди провеждане на предварителен подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл.61 ППЗОП. На основание чл.47, ал.6 ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.

II.2) Описание 1

Обслужване и профилактика на ОВК системи в сграда на СРС на бул. „Цар Борис ІІІ“ № 54 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50700000      
50721000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Софийски районен съд - сграда в гр. София, бул. "Цар Борис ІІІ" № 54

Предмет на обособена позиция № 2 е извършването на абонаментно извънгаранционно обслужване и поддръжка на отоплителните, вентилационни и климатични системи в сградата на СРС в гр. София, бул. „Цар Борис ІІІ“ № 54. Подробно описание на съоръженията и дейносттите по тяхното обслужване и поддръжка се съдържа в техническата спецификация по обособената позиция към документацията (Приложение № 2).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На осн. чл.181, ал.2 ЗОП възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците да се извърши преди провеждане на предварителен подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл.61 ППЗОП. На осн. чл.47, ал.6 ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в регистъра на фирмите, притежаващи документ за правоспособност (сертификат) по чл.17б, ал.2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден по реда на чл.17б, ал.3 от същия закон, съгласно изискванията на чл.10, параграф 6 от Регламент (ЕС) № 517/2014, издаден при условията на чл.10, параграфи 5 и 7 от Регламента и на Наредбата по чл.17, ал.2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
При подаване на оферта участниците попълват в приложения към документацията за обществената поръчка ЕЕДОП (част IV, раздел А, т. 2) информация за наличието на валиден към крайния срок за получаване на офертите документ за правоспособност (сертификат), издаден от Българската браншова камара по машиностроене, съгласно Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2067 или еквивалентен документ от друга страна – членка на Европейския съюз.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 ЗОП, участникът доказва изпълненито на поставеното изискване чрез представяне на заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към крайния срок за получаване на офертите документ за правоспособност (сертификат), издаден от Българската браншова камара по машиностроене, съгласно Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2067 или еквивалентен документ от друга страна – членка на Европейския съюз, с обхват извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка съобразно обособената позиция/позиции, за която се подава оферта. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни** за обособената позиция, за която участва, за последните три години от дата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 ЗОП).
2. Да прилага системи за качество.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Участникът следва да е изпълнил* минимум 3 (три) услуги с предмет и обем, идентични или сходни** за обособената позиция, за която участва, за последните три години от дата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 ЗОП). Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. Под „предмет еднакъв или сходен” се разбира такъв, който включва поддръжка и профилактика на ОВК инсталации, обслужване и проверка на чилъри и др. подобни.
2. участникът трябва да има внедреда и сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка съобразно обособената позиция/позиции, за която се подава оферта.
3. Участникът да разполага най-малко с персонал от 5 (пет) човека с определена професионална компетентност съобразно предмета на поръчката и дейностите по обособената позиция/позиции, за която се подава оферта.
Съответствието с посочените от Възложителя критерии за подбор в Раздел ІV на документацията се декларира от участника в ЕЕДОП.
Възложителят може да упражни правомощието си по чл.67, ал.5 ЗОП и да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите, с които се доказва изпълнението на посочените минимални изисквания, са посочени в Раздел ІV на документацията и са както следва:
по т.1: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която участникът участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
по т.2: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват извършването на услуги, включени в предмета на обществената поръчка съобразно обособената позиция/позиции, за която се подава оферта.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
по т.3: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изп-л на съответната об.позиция представя гаранция, обезп. изпълн. на договора, при подписването му. Гаранцията по всяка об.позиция е в размер на 5 % от ст-та на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде в 1 от 3те форми: 1.парична сума по б.с/ка на СРС, 2. банкова гаранция, 3. застраховка. В процедурата може да участва участник, който отговаря на чл.10, ал.1 ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник: За когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 ЗОП и/или условията по чл.107 ЗОП; Който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3–5 ЗОП; За който е налице несъответствие с чл.101, ал.9-11 ЗОП; За когото е налице забраната по чл.3 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изключение по чл.4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; За когото е налице забраната по чл.69 ЗПКОНПИ; - Продължава в раздел VІ.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Софийски районен съд - сградата в гр. София, бул. "Цар Борис ІІІ" № 5, ет.5, стая 502

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел ІІІ.2.2: Който не представи техническо предложение или то не отговаря на обявените условия на поръчката; Който не представи ценово предложение или то не отговаря на обявените условия на поръчката; Който, при поискване от Възложителя, не представи необходимата информация относно право-организационната форма, под която осъществява дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл.54, ал.2 и чл.55, ал.3 ЗОП. Участниците могат да се възползват от възможността по чл.56 ЗОП като представят мерки за надеждност. Липсата на основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
Обособени позиции №1 и № 2 се възлагат въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. „Икономически най-изгодната оферта“ се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл.70, ал.2, т.1 ЗОП. Офертата, в която е посочена най-ниска обща цена за изпълнението на поръчката по съответната обособена позиция се класира на първо място. Всички предложени цени за изпълнение на поръчката, следва да се посочват в лева без включен ДДС, да са различни от нула и да са записани най-много до втория знак след десетичната запетая. Всички предложени числа трябва да са положителни числа. Предложените от участниците цени са обвързващи за целия срок на изпълнение на поръчката.
Съгласно чл.47, ал.4 ЗОП участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания от: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: НАП, София 1000, ул. "Аксаков" № 21, телефон: 070018700; http://www.nap.bg/; 2. Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: МОСВ, Информационния център на МОСВ работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; http://www3.moew.government.bg/ ; 3. Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП, http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. „Триадица“ № 2, Телефон: 02/8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва