Деловодна информация
00047
12-00-20 21/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00047-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Димитров № 2
Сунгурларе BG341 8470 България
Ирина Ружева; Петър Мушиев +359 878627115/ +359 878628132
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/9726808a-be2e-4e35-9211-335a78850511


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/9726808a-be2e-4e35-9211-335a78850511
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Сунгурларе, Фронт - офис 000057250
ул. Георги Димитров № 10
Сунгурларе BG341 8470 България
Марияна Петкова +359 55715112
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/9726808a-be2e-4e35-9211-335a78850511

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"РЕКОНСТРУКЦИЯ И ОБОРУДВАНЕ НА ТЕРЕН ЗА ОЗЕЛЕНЯВАНЕ В С. ГРОЗДЕН” И „РЕМОНТ НА ПЛОЩАД В С. ПРИЛЕП ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ"
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършване на ремонтни работи на територията на община Сунгурларе по две обособени позиции.
Предметът на обществената поръчка включва извършване на ремонтни работи на два обекта на територията на община Сунгурларе – с. Прилеп и с. Грозден като изпълнението ще се извършва съгласно одобрени технически проекти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
149890.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и оборудване на терен за озеленяване в с. Грозден“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УПИ-I , кв.30 по ПУП на с. Грозден, Община Сунгурларе, област Бургас

Oбособена позиция № 1: „Реконструкция и оборудване на терен за озеленяване в с. Грозден“.
Основната цел е превръщане на парковото пространство в централната част на с. Грозден в привлекателно и достъпно.
Площта на имота е около 1427 кв. м. Напълно се запазва съществуващата граница на разработката, която е оформена от съществуващата ниска ограда. Цялата територия е решена с настилка от тротоарни плочи с размери 40 х 40 см и дебелина 5 см. Композицията на настилките съчетава плочи в сив и жълт цвят.
Композицията на зелените зони се запазва. Тя е оформена като широка централна алея със зелена ивица в средата. Централно в парка ще бъде обособено цветно петно с многогодишни цветя и тройни перголи.
В югозападната част на имота ще бъде оформен кът за тихи игри с два комплекта от пейки с маса. Там ще бъде монтирана и фонтанка.
В северозападната част ще бъде обособен детски кът, който включва три съоръжения – комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 години, двойна люлка тип „махало“ и двойна люлка тип „везна“.
На разработваната територия ще бъдат разположени 9 пейки с облегалка и подлакътници, които са напълно съобразени с изискванията залегнали в Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, а именно височина на седалките 50 см, височина на подлакътниците 70 см, 5 пейки без облегалка и 6 кошчета за смет.
Част от съществуващата растителност ще бъде премахната. Има дървета, които са в лошо фитосанитарно състояние. Те ще бъдат подменени с нови иглолистни и широколистни дървета с подчертано декоративни качества.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
74948.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на площад с. Прилеп“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УПИ-1, кв. 19 по ПУП на с. Прилеп, Община Сунгурларе, област Бургас

„Ремонт на площад с. Прилеп“
Имотът е разположен в западната част на УПИ I, кв. 19 в с. Прилеп, община Сунгурларе, която представлява площад в централната част на селото. Основната цел е превръщането на централния площад в с. Прилеп в привлекателно и достъпно място за социални контакти, събития и занимания на открито.
Обхват на видовете СРР:
Напълно се запазва съществуващата граница на разработката, която е оформена от бордюр, кантиращ заобикалящите улици. Цялата територия е решена с настилка от тротоарни плочи, с размери 40х40см и дебелина 5см. Композицията на настилките съчетава плочи в сив, червен и жълт цвят.
Две съществуващи широколистни дървета ще бъдат премахнати.
Конфигурацията на зелените площи се запазва, като се увеличават размерите им.
В зоната на разработката ще бъдат разположени 10 пейки с облегалка и подлакътници, които са напълно съобразени с изискванията залегнали в Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, а именно височина на седалките 50 см, височина на подлакътниците 70 см и 6 кошчета за смет.
За създаване на завършена среда ще бъде изградена и подходяща енергоспестяваща осветителна инсталация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
74942.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя.Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър. Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка:
- по обособена позиция № 1 обектът е Четвърта категория, буква „г“, съгласно чл. 8, ал. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, ІV категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "г" от ЗУТ – „паркове, градини и озеленени площи до 1 хектар“.
- по обособена позиция № 2 обектът е Четвърта категория, буква „г“, съгласно чл. 8, ал. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, ІV категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "г" от ЗУТ – „паркове, градини и озеленени площи до 1 хектар“.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел А „Годност“, т.1) в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същата не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) в ЕЕДОП.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) в ЕЕДОП.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 6) в ЕЕДОП.
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 9) в ЕЕДОП.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.


1. Участниците да имат опит в извършване на строителство, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. *** Под „строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка по обособена позиция № 1 и № 2 да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пешеходни зони/паркове/ градини/тротоарни пространства/площадкови пространства.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- по обособена позиция № 1:
• 1 (един) ръководител обект, отговарящ на изискванията на чл. 163а ЗУТ, с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител;
•1 (един) ландшафтен архитект/инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит в изграждане на обекти по благоустрояване и озеленяване;
•1 (един) ВиК инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит в изграждане/реконструкция на съоръжения;
• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;
•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;
•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СРР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
- по обособена позиция № 2:
• 1 (един) ръководител обект, отговарящ на изискванията на чл. 163а ЗУТ, с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител;
•1 (един) ландшафтен архитект/инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит в изграждане на обекти по благоустрояване и озеленяване;
•1 (един) Ел. инженер/инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит в изграждане/реконструкция на улично и/или парково осветление;
• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;
•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;
•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СРР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
3.Участникът трябва да разполага с:
-Бордова кола- 1 бр.;
- Багер – 1 бр.;
- Машина за разкъртване на асфалт – 1 бр.;
- Пробивна машина – 2 бр.;
- Заваръчен апарат – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изпълнение на поръчката:до 30 (тридесет) календарни дни. Срокът за изпълнение на договора по обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 започва да тече от датата, следваща датата, на която Изпълнителят е получил писмено уведомление от Възложителя за стартиране на строителните и ремонтни работи; 2. Начин на плащане: а) Авансово плащане: в размер на 30 % от стойността на договора; б) Междинно плащане: предвижда се извършване на междинно плащане в размер до 60 %, които ще се извършат на база реално извършени СРР; в) Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане е до 10 %. За финансиране на тази обществена поръчка Община Сунгурларе използва средства по Постановление №165 на Министерски съвет от 07.08.2018 г.3.Гаранцията за изпълнение на договора - 5 %, гаранция за авансово предоставените средства до размера на тези средства;4. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 54,ал.1 и чл. 55, ал.1, т. 1 и т. 5 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Сунгурларе, ул. "Георги Димитров" № 10, ет. 2, зала на ОС

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва