Деловодна информация
00890
08-01-27 18/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00890-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Опака 000875824
Гр. Опака, ул. Съединение 3
Опака BG334 7840 България
Добромир Стоев Стоев +359 899918007
obstinaopaka@abv.bg +359 60392421

Интернет адрес/и

www.opaka.bg

www.opaka.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.opaka.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закриване и рекултивация на старо депо за ТБО на община Опака, област Търговище”
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е техническа и биологична рекултивация на старо депо за твърди битови отпадъци на община Опака, област Търговище.Техническата рекултивация на сметището обхваща площ 18,54 дка отпадъци и включва следните пластове по реда на тяхното полагане върху отпадъците, с обосновка в част. Технологична:- Подравнителен слой почва/глина с дебелина 0.20 см – обем W1= 3708,0 м?;- Бентонитова хидроизолация (GCL’s) 3,5 кг/м2 (нето) – 19365,0 м2;- Дренажен геокомпозит (нето ) – 19365,0 м2;- Покривен почвен слой – 0,50 м с обем W2= 9720,0 м?; - Хумус 0.30 см – обем W3= 5562,0 м?;Земните маси за техническата рекултивация ще се доставят от изкопите на доказани депа, посочени от Възложителя .В горния изолационен екран се изграждат и газовите кладенци за изпускане на биогаз в атмосферата. Съществуващият път за достъп до депото, разположен по западния контур на площадката има трошенокаменна настилка, ще се използва по време на строителството и в след експлоат.период
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
714622.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

община Опака, област Търговище

Техническата рекултивация на сметището обхваща площ 18,54 дка отпадъци и включва следните пластове по реда на тяхното полагане върху отпадъците, с обосновка в част. Технологична:- Подравнителен слой почва/глина с дебелина 0.20 см – обем W1= 3708,0 м?;- Бентонитова хидроизолация (GCL’s) 3,5 кг/м2 (нето) – 19365,0 м2;- Дренажен геокомпозит (нето ) – 19365,0 м2;- Покривен почвен слой – 0,50 м с обем W2= 9720,0 м?; - Хумус 0.30 см – обем W3= 5562,0 м?;Земните маси за техническата рекултивация ще се доставят от изкопите на доказани депа, посочени от Възложителя .В горния изолационен екран се изграждат и газовите кладенци за изпускане на биогаз в атмосферата. Съществуващият път за достъп до депото, разположен по западния контур на площадката има трошенокаменна настилка, ще се използва по време на строителството и в след експлоатационния период за мониторинг. Теренът на рекултивираното депо ще се рекултивира за начин на трайно ползване пасище – мера.Биологичната рекултивация има за цел укрепване на почвената повърхност и намаляване на почвената ерозия на хумусния слой. Извършва се след техническата рекултивация. Предхождащ етап на биологичната рекултивация е торенето, с което се подобрява структурата и минералния състав на хумуса. Препоръчва се наторяване със следните торове:- Суперфосфат ;- Амониева селитра.Мелиорантите се внасят едновременно с полагането на хумусния слой.Теренът подлежащ на биологична рекултивация е с наклон 1:3, което позволява директната обработка на откоса.Площите за биологична рекултивация имат размер 18,54 дка /откосите и табана на отпадъчното тяло/. -Предвижда се поливане и косене на затревения откос през втората и трета година.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
714622.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, за изпълнение на строежи от: IV-та група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, IІ-ра категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.2, буква „г” от ЗУТ и чл.4, ал.4 , буква „г“ от Наредба № 1 от 2003 г. на МРРБ за номенклатура на видовете строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

а.Доказателства за наличието на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.

а.Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума съгласно чл.5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

участникът следва да представи Списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката /Приложение № 8/ , придружен с удостоверения за добро изпълнение , които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението , мястото , вида и обема , както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Списък на инженерно-техническия състав , който ще участва в изпълнението на поръчката - /Приложение № 9/.
Доказателства за наличие на внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
Декларация за съоръженията и техническото оборудване , които ще бъдат използвани по време на изпълнение на поръчката - /Приложение № 8а/.


а. През последните 5 (пет) календарни години, считано от датата на подаване на заявлението , да е изпълнил дейности с предмет и обем в областта на строителството , идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка .
Забележка: Под „сходни“или „идентични“ с тези на поръчката дейности следва да се разбира: строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметища и/или депа за отпадъци.
б. Да разполага с екип , който да включва минимум следните специалисти
Технически ръководител на обекта – 1 бр. изисква се да е назначен по трудов договор и да отговаря на изискванията посочени в чл. 163а ЗУТ; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект.
Инженер геодезист – 1 бр. –Образователна степен – Бакалавър или Магистър, специалност «Геодезия» или еквивалентна . Да има опит на минимум на 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността , за която е предложен.
Специалист – контрол на качеството –1 бр.- изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
Специалист по ЗБУТ - 1 бр.-изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
в.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
г.Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване:
-Верижен багер с работно тегло над 20 т - 3 бр.;
-Комбиниран багер-товарач - 2 бр.;
-Челен товарач- 1 бр.;
-Булдозер с работно тегло над 10 т. - 1 бр.;
-Валяк - еднобандажен, земно-насипен с работно тегло над 12 т. - 1 бр.
-Мини багер с работно тегло до 3,5 т. - 1 бр.
-Самосвал с 4 бр. оси - 6 бр.
-Влекач с полуремарке за превоз на насипни товари тип "гондола" - 3 бр.
-Грейдер - 1 бр.
-Ръчноводим валяк с шиповидни бандажи - 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път , може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.Когато участникът определен за изпълнител на поръчката избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Опака: IBAN – BG85 CECB 9790 3319 7995 00 ,
BIC код – CECBBGSF, Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА клон -ТЪРГОВИЩЕ. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или застраховката в оригинал или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълн.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Опака, ул. "Съединение" 3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорът сключен в резултат на тази процедура, влиза в сила от датата на подписването му , а изпълнението му започва в случай , че бъде осигурено финансиране за изпълнение на дейностите от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда , Сектор „Управление на отпадъците“/чл.114 от ЗОП/.
Не може да участва в настоящата проццедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, а именно:
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 108а, чл. 159а-159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194-217, чл. 219-252, чл. 253-260, чл. 301-307, чл. 321, 321а и чл. 352-353е от Наказателния кодекс;
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т.1.3.1, в друга държава членка или трета страна;
- има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
- е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
- е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискващата се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстарняване или изпълнението на критериите за подбор;
- е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301-305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавта, в която кандидатът или участникът е установен;
- е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за всеки член на обединението/консорциума поотделно. Когато се предвижда участие на подизпълнител, посочените изисквания се прилагат и за подизпълнителя, с оглед вида и дела на участието.
Всеки участник следва да удостовери липсата на основания за отстраняване чрез попълване на приложения образец на ЕЕДОП към документацията на настоящата общетвена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва