Деловодна информация
00072
 
да
да
17/01/2019 (дд/мм/гггг)
00072-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
УЛ. ПЕТКО СЪБЕВ № 1
КАРЛОВО BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-5262-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-5262-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ХРАНА ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
55321000      
Услуги

За Обособена позиция № 1 „Приготвяне на храна за настанените в дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост (ДПЛУИ), гр. Баня, Община Карлово”. Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря. Сутрин – закуска; Обяд – супа, основно ястие и десерт; Вечеря – основно ястие и десерт. При спазване на следните основни изисквания към дневното менюто: 1 постен ден; 1 рибен ден; 5 дни месни ястия /по 1 месно ястие/. Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря за 120 човека.
За Обособена позиция № 2 „Приготвяне и доставка на храна за Домашен социален патронаж (ДСП) в Община Карлово”. Услугата включва ежедневно приготвяне и доставяне на обяд и вечеря (без почивни и празнични дни) за 370 лица - максимален капацитет. Храната да се приготвя в деня на доставката с качествени продукти с доказан произход.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
245000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Приготвяне на храна за настанените в Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост (ДПЛУИ), гр. Баня, Община Карлово” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Баня, Община Карлово

Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря. Сутрин – закуска; Обяд – супа, основно ястие и десерт; Вечеря – основно ястие и десерт. При спазване на следните основни изисквания към дневното меню: 1 постен ден; 1 рибен ден; 5 дни месни ястия /по 1 месно ястие/. Всеки храноден се придружава средно от 250 гр. хляб по предварителна заявка, чиято стойност е включена в общата стойност на хранодена. Готовата храна се доставя с посуда на изпълнителя.
Храната се калкулира от Изпълнителя по Рецептурника на Заведенията за обществено хранене – вариант ІІ-ри.
Доставяната готова храна следва да отговаря на изискванията на Закона за храните, БДС /или еквивалентно/ и задължително да са придружени с калкулация, сертификат за качество, документ за произход и срок на годност.
Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря за 120 човека.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
140833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

I. Плащанията се извършват по следната схема на плащане:
Възложителят заплаща договорената цена въз основа на издадена фактура, чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на фактуриране. Фактурирането се извършва в края на всеки календарен месец по цени, съгласно ежедневно представената калкулация.

II.2) Описание 1

Приготвяне и доставка на храна за Домашен социален патронаж ДСП в Община Карлово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

Услугата включва ежедневно приготвяне и доставяне на обяд и вечеря (без почивни и празнични дни). Максималният капацитет за ползвателите на услугата е 370 лица. Към момента на откриване на процедурата броя на потребителите е 243-ма. Възложителят ежедневно определя конкретния брой на патронираните лица в зависимост от записани и отписани лица. Храната да се приготвя в деня на доставката с качествени продукти с доказан произход. Доставяната готова храна следва да отговаря на изискванията на Закона за храните, БДС или еквивалентно и задължително да са придружени с калкулация, сертификат за качество, документ за произход и срок на годност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
104166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискване

Няма изискване
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важи и за двете обособени позици:
1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-малко за последните 3 години от датата на подаване на офертата.
2. Участниците да разполагат с ключов експерт за изпълнение на услугата, който да притежава необходимото образование и/или квалификация в областта на готварството или еквивалентно;
3. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката;
4. Участниците да имат внедрена система за управление на безопасността на храните, която да отговаря на изискванията на стандарта EN ISO 22000:2005 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.


Важи и за двете обособени позици:
1. Участник в процедурата следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне 1 (една) услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката, свързана с приготвяне и доставка на храна за не по-малко от 80 човека. За сходни, с предмета на обществената поръчка, услуги се приемат дейности по приготвяне и доставка на храна. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът следва да разполага с най-малко 1 (един) ключов експерт за изпълнение на услугата, а именно 1 (един) готвач, който да притежава необходимото образование и/или квалификация в областта на готварството или еквивалентно; *Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт, като не е допустимо едно и също лице да участва в повече от една обособена позиция! Участници, които не се съобразят с това изискване ще бъдат отстранявани от участие в процедурата/обособената позиция! При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът следва да разполага с материална база за приготвяне на готова храна и с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, както и да има на разположение специализиран транспорт 1 (един) брой, който да отговаря на санитарно-хигиенните изисквания. Материалната база и автомобила следва да притежават регистрация съгласно изискванията на БАБХ. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП. Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката, придружена със заверени копия на удостоверения за регистрация от БАБХ.
4. Участниците да имат внедрена система за управление на безопасността на храните, която да отговаря на изискванията на стандарта EN ISO 22000:2005 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. При подаване на оферта, съответствието с изискването по-горе се декларират в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения (ако е приложимо), подизпълнителите или третите лица (ако е приложимо). Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Kопие на сертификат за внедрена система за управление на безопасността на храните
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на административната сграда на община Карлово.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС – за съответната обособена позиция, за която ще бъде сключен. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 60 дни, след крайния срок на договора; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 календарни дни, след крайния срок на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
II. От участие в настоящата обществена поръчка ще бъдат отстранени участници, за които бъде установено, че са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП и едно или повече от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). ЕЕДОП се попълва в съответствие с чл. 67 от ЗОП.
III. Участниците следва да имат предвид, че освен плика с надпис „Предлагани ценови параметри“, не се допуска в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, да се поставят други пликове, съдържащи документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3, т. 1 от ППЗОП. Участник, за който бъде установено, че не е спазил посоченото изискване и офертата не е представена съгласно изискванията на чл. 47, ал. 3 и ал. 9 от ППЗОП, ще бъде отстранен от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва