Деловодна информация
00098
ЗОП-4 15/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00098-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ 000024745
УЛ.ЦАРИЦА ЙОАННА №2
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ BG413 2900 България
МАРИНА ГЕРОВА-НАЧ.ОТДЕЛ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ +359 888006080
oba@gocenet.net +359 888006080

Интернет адрес/и

www.gotsedelchev.bg

https://gotsedelchev.imeon.bg:3443/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://gotsedelchev.imeon.bg:3443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=FYDKnyQtPIo%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР за обновяване на ЦДГ №4 “Радост”, гр. Гоце Делчев ГД/2019/ПС/С/2
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи за цялостно обновяване на Обединено детско заведение №1 “Калинка” с разгъната застроена площ 860 кв.м. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: временно строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; строителни и монтажни работи; контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; въвеждане на строежите в експлоатация по реда на чл. 177 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежа в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за въвеждане в експлоатация на всеки от строежите; гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
902511.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи за цялостно обновяване на Обединено детско заведение №1 “Калинка” с разгъната застроена площ 860 кв.м. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: временно строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; строителни и монтажни работи; контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; въвеждане на строежите в експлоатация по реда на чл. 177 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежа в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за въвеждане в експлоатация на всеки от строежите; гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Показател 1- К1„Гаранционен срок в години на изпълнените СМР на обекта“    10
Показател 2- К2“Качество на вложените строителни материали”    60
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
902511.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №BG16RFOP001-1.028-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство за строежи от Първа група, Четвърта категория съгласно ПРВВЦПРС;
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), т.1 (Приложение № 1). Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Изискването се доказва с представянето на: Копие от документа за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, IV-та категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, преди сключване на договор, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат застраховка “Професионална отговорност” с покритие, произтичащо от нормативен акт.Удостоверяване:
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“, т.5 от ЕЕДОП.
Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: -Заверено копие от застрахователна полица или еквивалентен документ;
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016г., 2017г. и 2018г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Удостоверяване: Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.2a) от ЕЕДОП съгласно описаното в нея. Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Данните могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Условие по чл. 65, ал. 6 от ЗОП
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.


1. Застраховката следва да покрива минималната застрахователна сума за категорията строеж- четвърта категория строежи, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
2.Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката-в размер на не по-малко от 900 000 лв. без ДДС
Оборотът следва да е изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016г., 2017г. и 2018г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. “Оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” е оборот, който е реализиран от извършено строителство за преустрои?ство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда/и и/или строителство на нови сгради.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата. 1. Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството: Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП съгласно описаното в нея. Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: заверено копие от Сертификата, удостоверяващ въвеждането на системата за управление на качеството.
3.Участникът трябва да прилага стандарти за опазване на околната среда.3. Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП съгласно описаното в нея.
Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: заверено копие от Сертификата, удостоверяващ прилагането на стандарта за опазване на околната среда.
4. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчкатаУчастникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.2) от ЕЕДОП съгласно описаното в нея. Доказване: Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1.1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. “Строителство с предмет и обем идентичен или сходен е Строителство, което включва изпълнение на най-малко следните видове СМР: поставяне на външни настилки от асфалт и бордюри; поставяне на подови настилки в помещения в сграда; ремонт на покрив; поставяне на хидро и топлоизолации; полагане на фасадна боя; поставяне на врати и на дограма, изграждане на вентилационна и отоплителна инсталация; монтиране на пожароизвестителна инсталация; поставяне на метални конструкции, доставка и монтаж на съоръжения и оборудване за детска площадка; по доставка и монтаж на соларни инсталации (слънчеви колектори и бойлер/разширителен съд).
Посочените видове СМР трябва да обхващат разгърната застроена площта, идентична или сходна на РЗП на обекта– 860м2; **Посочените видове работи могат да бъдат изпълнени на различни строежи.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка - строителство.
3.Участникът следва да прилага стандарт EN ISO 14001:2015 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка.
4. Участниците трябва да разполагат най-малко със следния ръководен състав и персонал за изпълнението на поръчката:
1.Ръководител екип – с професионална квалификация Строителен инженер, общ професионален стаж - 10 г., от които като Ръководител екип – на най-малко 2 обекта, в които да има дейности по изграждане, основен ремонт, реконструкция или рехабилитация на сграда за обществено ползване.
2.Технически ръководител – 4 човека за всяка от частите Архитектурна, Електро, ВиК, ТОВиК, всеки от които:
-да има квалификация „Строителен инженер”, „Инженер“ или „Строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
-да притежава минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ (или на еквивалентна позиция);
3.Експерт „Контрол по качеството”- 1 човек:
-да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;
4.Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството -1 човек:
-да притежава актуално Удостоверение/Сертификат за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.
5.Технически персонал за изпълнение на различните видове работи:
-работници бетонови работи -3 бр.;
-работници сухо строителство – 3 бр.;
-работници мазилки, шпакловки и бояджийски работи – 4 бр.;
-работници ВиК инсталации – 2 бр.;
-работници ел. инсталации – 2 бр.;
-работници монтаж дограма – 4 бр.;
-работници настилки и облицовки – 4 бр.;
-работници топло и хидроизолационни работи – 4 бр.;
-нискоквалифициран/и (общи) работници – 4 бр.;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя следните гаранции: Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС и Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства в размера на 100% от тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя: IBAN BG63FINV91503316629685; BIC:FINVBGSF; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранциите. Когато изпълнителят избере да предостави банкова гаранция за изпълнение/авансово плащане тя трябва да бъде безусловна, неотменима и непрехвърляема, като покрива 100% от стойността на гаранцията за изпълнение и/или гаранцията за авнасово плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна №2, Зала 1 Партерен етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставта за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Отстранява се от участие в процедурата участник, за който са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал. 1 от ЗОП, са налице забраните по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКДС,чл. 69 от ЗПКОНПИ и нарушаване на забраната за свързани лица по чл. 101, ал. 11 от ЗОП; Под „определена“ професия или дейност във връзка с чл. 55, ал.1, т.2 от ЗОП да се разбира “строител” или “строителство”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - 10 дневен срок от: 1. по чл. 197, ал.1, т. 4 ЗОП- след изтичането на срока по чл.179 ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. Получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл.196, ал.5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва