Деловодна информация
00254
197 14/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00254-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България №15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 30699191
ob.rudozem@gmail.com +359 30699141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izvarshvane-na-uslugi-s-tejka-mehanizaciya-i-uslugi-svarzani-s-prevozi-na-tovari-po-tri-obosobeni-p-259.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари" по три обособени позиции
60000000      
Услуги

Предмет на поръчката е извършване на услуги с тежка механизация и на услуги, свързани с превози на товари на територията на община Рудозем, които не могат да бъдат извършвани от МПС на Автотранспортно стопанство при Община Рудозем. Услугите ще се извършват по писмена заявка от страна на община Рудозем. Към документацията за учасие е приложена техническа спецификация,относно изискванията за изпълнение на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
92500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на услуги с тежка механизация” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60000000      
63710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на поръчката е извършване на услуги с тежка механизация и на услуги, свързани с превози на товари на територията на община Рудозем, които не могат да бъдат извършвани от МПС на Автотранспортно стопанство при Община Рудозем. Услугите ще се извършват по писмена заявка от страна на община Рудозем.
Прогнозни количества на необходимите машиносмени през 2019 г.
За обособена позиция №1
1.Комбиниран багер, оборудван с кофа (с вместимост 1.2 - 0.3 м3) или еквивалентно - 100 машиносмени
2.Колесен багер, оборудван с кофа(с вместимост до 0.8 м3) и хидравличен чук ( над 500 кг.) или еквивалентно - 25 машиносмени
3.Трактор верижен (максимална маса от 12 до 22 т.) или еквивалентно - 5 машиносмени
4.Челен товарач, оборудван с кофа(с вместимост до 1.5 м3) или еквивалентно -25 машиносмени
Посоченото количество е приблизително, може да възникне необходимост от повече машиносмени или да не се извършват услуги до размера на посоченото количество.
Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.
Критериите по-долу
 
ДА Време за реакция предложена от участника в часове за началния момент на изпълнение на услугите, при отправена заявка от Възложителя    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
64000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


2020
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на услуги, свързани с превози на товари” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60000000      
63710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на поръчката е извършване на услуги с тежка механизация и на услуги, свързани с превози на товари на територията на община Рудозем, които не могат да бъдат извършвани от МПС на Автотранспортно стопанство при Община Рудозем. Услугите ще се извършват по писмена заявка от страна на община Рудозем.
Прогнозни количества на необходимите км- пробег през 2019 г.
За обособена позиция №2
1.Самосвал ( с вместимост на коша от 8 до 22 м3) или еквивалентно – 6 000 км.;
2.Специализиран автомобил (бетон-помпа и бетоновоз) с вместимост от 6 до 8 м3 или еквивалентно – 1 000 км.
Посоченото количество е приблизително, може да възникне необходимост от повече км.-пробег или да не се извършват услуги до размера на посоченото количество.
Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.
Критериите по-долу
 
ДА Време за реакция предложена от участника в часове за началния момент на изпълнение на услугите, при отправена заявка от Възложителя    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
20000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


2020
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извършване на услуги със специализиран автомобил Автокран“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60000000      
63710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на поръчката е извършване на услуги с тежка механизация и на услуги, свързани с превози на товари на територията на община Рудозем, които не могат да бъдат извършвани от МПС на Автотранспортно стопанство при Община Рудозем. Услугите ще се извършват по писмена заявка от страна на община Рудозем.
Прогнозни количества на необходимите машиносмени през 2019 г.
За обособена позиция №3
1.Автокран (с товароподемност от 15 до 35 т.) или еквивалентно -10 машиносмени
Посоченото количество е приблизително, може да възникне необходимост от повече машиносмени или да не се извършват услуги до размера на посоченото количество.
Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.
Критериите по-долу
 
ДА Време за реакция предложена от участника в часове за началния момент на изпълнение на услугите, при отправена заявка от Възложителя    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
8500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


2020
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в обществената поръчка, който ще участва пряко в извършване на услуги, свързани с превози на товари трябва да притежава Лиценз за извършване на превоз на товари в страната, съгласно изискванията на чл.7 от Закона за автомобилните превози и Наредбата №33 от 3 ноември 1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България, а за допускане до участие в процедура на кандидатите или участниците, установени в друга държава - членка на Европейския съюз, същите трябва да представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени.
!!! Изискването се прилага само за обособена позиция №2.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването съответния публичен регистър, респ. в аналогичен регистър за чуждестранните лица, с посочване уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа – наименование, №, дата на издаване, срок на валидност, обхват на лиценза, лицето на което е издадено.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на заверено копие от валиден Лиценз за извършване на превоз на товари в страната, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИО.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчкта.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от eЕЕДОП, Част: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, с посочване на вида на техническото оборудване, вкл. регистрационен номер, номер и дата на регистрационни талони, и контролни талони за извършени годишни технически прегледи.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат изполвани за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП.


За обособена позиция №1: „Извършване на услуги с тежка механизация”
- Комбиниран багер, оборудван с кофа (с вместимост 1.2 - 0.3 м3) или еквивалентно - 1 бр. минимум
- Колесен багер, оборудван с кофа(с вместимост до 0.8 м3) и хидравличен чук(над 500 кг.) или еквивалентно - 1 бр. минимум
- Трактор верижен (максимална маса от 12 до 22 т.) или еквивалентно - 1 бр. минимум
- Челен товарач, оборудван с кофа(с вместимост до 1.5 м3) или еквивалентно - 1 бр. минимум
За позиция №2: „Извършване на услуги, свързани с превози на товари“
- Самосвал ( с вместимост на коша от 8 до 22м3) или еквивалентно - 2 бр.
- Специализиран автомобил (бетон-помпа и бетоновоз) с вместимост от 6 до 8 м3 или еквивалентно - 1 бр.
За позиция №3: „Извършване на услуги със специализиран автомобил Автокран“
- Специализиран автомобил (автокран), с товароподемност от 15 до 35 т. или еквивалетно – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Същата може да бъде представена в една от формите по чл. 111,ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в раздел 7 от документацията на общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Рудозем, бул. България №15, Заседателната зала на Община Рудозем, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2020

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
За участника не трябва да са налице обстоятелствата:
- по чл.54, ал.1 от ЗОП;
- по чл.55, ал.1 от ЗОП (съгласно разпоредбата на чл.55, ал.4 от ЗОП основанието за отстраняване по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП не се прилага, ако се докаже, че участникът не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен; обстоятелството по чл.55, ал.1, т.2 от ЗОП включва лишаване от правото участникът да упражнява определена професия или дейност (свързани с изпълнението на поръчката) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието);
- по чл.107 от ЗОП;
- по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата , регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим , контролираните от тях лица и техните действителни собственици(освен ако не е налице изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС);
- по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1 и чл.107, т.4 от ЗОП, чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздели А, Б, В и Г.
Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване, са посочените в чл.58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключване на договора.
2. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.
3.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва