Деловодна информация
1770
2-12-00-3 10/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/01/2019 (дд/мм/гггг)
1770-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район Западен - Община Пловдив 0004715040050
ул. Вечерница 1А
Пловдив BG421 4001 България
г-жа Живка Николова +359 32604812
zapaden@plovdiv.bg +359 32642019

Интернет адрес/и

www.zapaden.bg

http://zapaden.plovdiv.bg/?p=9587


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zapaden.plovdiv.bg/?p=9587
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставки на Пресни плодове и зеленчуци за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив”
03220000      
Доставки

Доставки на Пресни плодове и зеленчуци за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив съгласно техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
37304.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детските ясли и детските кухни на територията на Район Западен, Община Пловдив, гр. Пловдив

Доставки на Пресни плодове и зеленчуци за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив съгласни техническата спецификация
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
37304.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага със собствен или нает обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава поне един обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, с обхват на разрешението – групи храни, включващи пресни плодове и зеленчуци.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел А, т.1, от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Удостоверение за регистрация на обект по чл. 12 от Закона за храните от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) за извършване на съответните дейности, предмет на обществената поръчка, както и обекта да отговаря на изискванията на законодателството и разпоредбите на БАБХ, относно специфичните хигиенни правила за храните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изискване за доказване на икономическо или финансово състояние

Възложителя не поставя изискване
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
Доставки с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка са доставки на пресни плодове и зеленчуци
Под идентичен или сходен обем за съответната обособена позиция следва да се разбира извършването на една или няколко доставки на пресни плодове и зеленчуци.При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП за доставки с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката.За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Документи за доказване на изискването – съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка
2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти;
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП: Копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
3. Участникът следва да има внедрена Система за управление на безопасността на храните съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП: Копие на валиден сертификат за въведена Система за управление на безопасността на храните съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
4.Участникът следва да притежава собствени или наети транспортни средства, които да отговарят на изискванията на Наредба № 9 от 16 септември 2011 г. и изискванията на Наредба № 1 от 26 януари 2016 г. за хигиената на храните
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т.9, от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Списък – декларация транспортните средства, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1.Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да е извършил минимум 3 (три) доставки на хранителни продукти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти;
3.Участникът следва да има внедрена Система за управление на безопасността на храните съгласно ISO 22000:2005 или еквивалентен с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти
4. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава поне по едно транспортно средство, което да отговаря на изискванията, посочени от възложителя
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. пловдив, ул. "Вечерница" 1а

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствта по чл.55 от ЗОП. За удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят ЕЕДОП. ІІ. Други основания за отстраняване от участие. Съгласно чл.107 от ЗОП освен на основанията по чл. 54 и 55, възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал.3-5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица. ІІІ.Основания за отстраняване, свързани с националното законодателство. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по банкова сметка на Община Куклен. б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка; в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност поне 30 (тридесет) дни по–дълъг от крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва