Деловодна информация
00057община
222 10/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/01/2019 (дд/мм/гггг)
00057-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Твърдица 000590704
пл. Свобода No 1
Твърдица BG342 8890 България
Атанас Атанасов +359 45442311
oba_tv@abv.bg +359 45444049

Интернет адрес/и

http://www.tvarditsa.org

https://www.profilnakupuvacha.com/1483,12825


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1483,12825
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа на с. Сборище, община Твърдица,
45231300      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е: Строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа в с. Сборище, община Твърдица,
в изпълнение на проект „Реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа в с. Сборище, община Твърдица“.
Обхват на обществената поръчка:Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект за реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа на с. Сборище, общ. Твърдица. Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи, включващи изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи. Обектът е разположен в село Сборище, община Твърдица. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „б“ от ЗУТ – обектът е четвърта група, II-ра категория. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествена сметка – Образец №7.1. Изискванията към тяхното изпълнение са посочени вТехническата спецификация, неразделна част от документацията
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5185445.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

с. Сборище, община Твърдица

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект за реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа на с. Сборище, общ. Твърдица. Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи, включващи изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи. Обектът е разположен в село Сборище, община Твърдица. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „б“ от ЗУТ – обектът е четвърта група, II-ра категория. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложените към настоящата документация за участие Количествена сметка – Образец №7.1. Описания и изисквания към плануваните видове СМР са описани в Техническа спецификация – Приложение № 1.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5185445.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 02/07/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 20/07/2/0/00168 от 02.07.2018 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инф

Предвид спецификата на предмета на поръчката и с оглед постигане високо ниво на качество възложителя организира посещение на строителните площадки всеки петък в часовете 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за подаване на офертите.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Минимално ниво: участникът следва да има правоспособност да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта група, втора категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „б” от ЗУТ и чл. 4, ал. 2, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти.
2.Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.


1.Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 5 000 000,00лв.
Под сферата, попадаща в обхвата на поръчката, следва да се разбира изпълнение на дейности по основен ремонт/рехабилитация и/или на текущ ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на водопроводна мрежа и съоръженията към нея.
2.Участникът да е застрахован с „Професионална отговорност“ за застрахователно събитие на стойност съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (най-малко за обекти от втора категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
3.1.БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
3.2.БДС EN ISO 14001:2004 - Система за опазване на околната среда или еквивалентен.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с това на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „строителство с предмет и обем идентично или сходно с това на поръчката”,следва да се разбира изпълнение на дейности по основен ремонт/рехабилитация и/или на текущ ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на водопроводни мрежи с дължина минимум 20000 л.м. и съоръженията към тях.
2.Технически ръководител - образование и квалификация - минимум средно специално образование в областта на строителството; общ професионален опит – минимум 3 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството.
Специалист по контрол на качеството – професионална квалификация минимум средно специално образование, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ за чуждестранни лица, с опит не по-малко от 3 (три) години като контрол на качеството;
Специалист безопасност и здраве - професионална квалификация минимум средно специално образование, да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ за чуждестранни лица, с опит не по-малко от 3 (три) години като длъжностно лице по безопасност и здраве.При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.Един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия технически екип за изпълнение на поръчката.
3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
3.1. EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
3.2. EN ISO 14001:2004 - Система за опазване на околната среда или еквивалентен.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни м-ки
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на строително-ремонтните работи се извършва при спазване на одобрените инвестиционни проекти, предвидените в тях видове работи, със стриктно спазване на минималните изисквания за качество съгласно работния проект и приложимата нормативна уредба. Изпълнителят на строителството трябва да спазва всички законови и подзаконови изисквания на нормативните актове и стандарти, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество, както и да предложи гаранции за постигането му.
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 187-421629
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
869685

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Твърдица, пл. Свобода No 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
? Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
• Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
? Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443
6. В случай на идентифициране на несъответствия между Документация, Обявление и Решение за откриване на обществена поръчка и приложени образци, да се прилага с приоритет както следва: Обявление, Решение, Документация (Технически спецификации, Указания за подготовка на офертите, Проект на договор, Методика за оценка на офертите, Образци на документи и Указания за попълване на образците на документи).
ОГЛЕДИ НА ОБЕКТИТЕ
Предвид спецификата на предмета на поръчката и с оглед постигане високо ниво на качество възложителя организира посещение на строителните площадки всеки петък в часовете 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за подаване на офертите. Всяко заинтересовано лице изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед. Към своята оферта всеки участник прилага Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и подписано от Възложителя удостоверение за направен оглед на обекта. Удостоверението се прилага към техническото предложение на участника съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „ж” от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП , в 10- дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва