Деловодна информация
00105МВнР
37-00-48 04/01/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
04/01/2019 (дд/мм/гггг)
00105-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на външните работи 000695228
ул. Александър Жендов № 2
София BG411 1113 България
Боряна Колевска +359 893339627
Boryana.Kolevska@mfa.bg +359 29483078

Интернет адрес/и

http://www.mfa.bg/

https://mfa.bg/bg/zop/2016/7171


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mfa.bg/bg/zop/2016
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

външна политика

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка чрез покупка на компютърни работни станции за нуждите на Министерство на външните работи (МВнР)“
30213000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е доставка чрез покупка на компютърни работни станции за нуждите на МВнР, включващ доставка на компютърната техника до мястото на изпълнение и извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставената компютърна техника на място при Възложителя. Възложителят ще закупи 160 броя компютърни работни станции и предвижда като опция при необходимост да закупи допълнително още до 160 броя компютърни работни станции.
Възложителят не е длъжен да възложи опцията за допълнителни количества.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
320000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Александър Жендов” № 2

Предметът на обществената поръчка е доставка чрез покупка на компютърни работни станции за нуждите на МВнР, включващ доставка на компютърната техника до мястото на изпълнение и извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставената компютърна техника на място при Възложителя.
Възложителят ще закупи 160 броя компютърни работни станции и предвижда като опция при необходимост да закупи допълнително още до 160 броя компютърни работни станции.
Възложителят не е длъжен да възложи опцията за допълнителни количества.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
320000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда като опция при необходимост да закупи допълнително до 160 броя компютърни работни станции. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, в размер до 160 000,00 лв. без вкл. ДДС, от общата прогнозната стойност на поръчката, в срока на действие на договора за обществената поръчка, при условия подробно описани в проекта на договор. Наличие и условие за упражняване на опцията: Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки на компютърни работни станции в срока на действие на договора по настоящата обществена поръчка, за нуждите на Възложителя.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят ще възложи настоящата обществена поръчка чрез определяне на икономически най-изгодната оферта при критерий НАЙ-НИСКА ЦЕНА, съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има изпълнена през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, наи?-малко 1 (една) изпълнена дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка.
“Дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка” са доставки и/или услуги по гаранционно и/или извънгаранционно сервизно обслужване на минимум 80 (осемдесет) броя персонални компютри.
При подаване на оферта участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез посочване на информацията в част ІV, буква В, в раздел „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“ от ЕЕДОП под формата на списък с описание на вида и обема на извършените доставки/услуги, стойността, датата и получателя.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП съответствието с изискването на възложителя следва да бъде доказано с представяне от участника на списък на дейностите с предмет, които са идентични или сходни с предмета и обема на поръчката изпълнени общо за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената дейност/и.
Доказателствата следва да бъдат издадени от получателя на доставките/услугите под формата на протоколи, референции и др. документи или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/услугата. За извършена доставка възложителят ще приеме такава, чието изпълнение е приключило към датата на подаване на офертата. За извършена услуга възложителят ще приеме такава в процес на изпълнение.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалент с обхват, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под обхват, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира търговия и/или сервизно обслужване на персонални компютри. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с критерия за подбор в част ІV, буква Г от ЕЕДОП.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, изискването се доказва с копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката (търговия и/или сервизно обслужване на персонални компютри), издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
?


1. Участникът трябва да има изпълнена през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, наи?-малко 1 (една) изпълнена дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка.
“Дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка” са доставки и/или услуги по гаранционно и/или извънгаранционно сервизно обслужване на минимум 80 (осемдесет) броя персонални компютри.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалент с обхват, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под обхват, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира търговия и/или сервизно обслужване на персонални компютри. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение представлява:- 4 % (четири на сто) от стойността по чл. (2.1) от проекта на договора, представена от определения изпълнител в момента на неговото сключване. Гаранцията за изпълнение в размер 3 % обезпечава изпълнението на доставката, а в размер 1 % - обезпечава гаранционното сервизно обслужване.- в случай на прилагане на опцията - 4 % (четири на сто) от стойността опцията, представена в седемдневен срок от подписването на допълнително споразумение при условията на чл.116 , ал.1 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение в размер 3 % обезпечава изпълнението на доставката, а в размер 1 % - обезпечава гаранционното сервизно обслужване.
Срокът на валидност на гаранцията за обезпечаване на изпълнението е до изтичане на последния гаранционен срок.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/02/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Александър Жендов № 2, сградата на МВнР - ЦУ, зала М22-24

Получените оферти ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците – обединения следва да определят партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка и да уговорят солидарна отговорност на членовете на обединението при изпълнение на обществената поръчка.
Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП възникнали преди или по време на процедурата.
Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП; който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП, или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си;който е свързано лице с друг участник в процедурата; който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона; за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (обн. ДВ. бр. 7 от 19 януари 2018 г.).Възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 57, ал. 1 от ЗОП и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Възложителят няма да отстрани участник на основание чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че участникът не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Документите, които следва да се съдържат в офертите на участниците са посочени подробно в РАЗДЕЛ VI. "СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТИТЕ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ", от документацията на обществената поръчка.Реда за разглеждане на офертите е посочен подробно в РАЗДЕЛ VIII. "УСЛОВИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРАТА" от документацията на обществената поръчка

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва