Деловодна информация
00072
 
да
да
03/01/2019 (дд/мм/гггг)
00072-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://karlovo.bg/currentNews-5239-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://karlovo.bg/currentNews-5239-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за упр.на стр.надзор на СМРза:„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни мрежи в с.Слатина,с.Дъбене,с.Войнягово,с.Климент,с.Каравелово,с.Богдан,с.Ведраре,с.В.Левски,Клисура
71521000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в упражняването на консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, а именно: упражняване на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строителните работи и разрешаване ползването на обекта от обхвата на обществената поръчка, включително изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве. При изпълнение на поръчката следва да се извършат следните дейности: Изпълнение на функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ, на строително-ремонтните и монтажни работи, съгласно приетия и одобрен работен проект. Консултантът изпълнява функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ върху строително-ремонтните работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
91216.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на СМР за: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителните мрежи на с. Васил Левски и с. Ведраре, община Карлово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово, с. Васил Левски и с. Ведраре.

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в упражняването на консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, а именно: упражняване на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строителните работи и разрешаване ползването на обекта от обхвата на обществената поръчка, включително изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве. При изпълнение на поръчката следва да се извършат следните дейности: Изпълнение на функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ, на строително-ремонтните и монтажни работи, съгласно приетия и одобрен работен проект. Консултантът изпълнява функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ върху строително-ремонтните работи.
Критериите по-долу
 
ДА Разпределение на ресурсите и организация на екипа при изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
14643.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор с № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. за предоставяне на БФП между ДФ "Земеделие" и Община Карлово

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на СМР за: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителните мрежи на с.Дъбене,с.Войнягово,с.Климент,с.Каравелово и с.Богдан в община Карлово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово, с.Дъбене,с.Войнягово,с.Климент,с.Каравелово и с.Богдан.

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в упражняването на консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, а именно: упражняване на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строителните работи и разрешаване ползването на обекта от обхвата на обществената поръчка, включително изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве. При изпълнение на поръчката следва да се извършат следните дейности: Изпълнение на функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ, на строително-ремонтните и монтажни работи, съгласно приетия и одобрен работен проект. Консултантът изпълнява функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ върху строително-ремонтните работи.
Критериите по-долу
 
ДА Разпределение на ресурсите и организация на екипа при изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
56581.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор с № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. за предоставяне на БФП между ДФ "Земеделие" и Община Карлово

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на СМР за: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителните мрежи на с. Слатина и гр. Клисура, община Карлово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово, с. Слатина и гр. Клисура

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в упражняването на консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, а именно: упражняване на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строителните работи и разрешаване ползването на обекта от обхвата на обществената поръчка, включително изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве. При изпълнение на поръчката следва да се извършат следните дейности: Изпълнение на функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ, на строително-ремонтните и монтажни работи, съгласно приетия и одобрен работен проект. Консултантът изпълнява функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ върху строително-ремонтните работи.
Критериите по-долу
 
ДА Разпределение на ресурсите и организация на екипа при изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
19991.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор с № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. за предоставяне на БФП между ДФ "Земеделие" и Община Карлово

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ!
Участниците трябва да притежават валиден Лиценз, издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 година) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 година за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалент за чуждестранни участници.
Обстоятелствата се декларира в Част IV: Критерии за подбор - А: Годност на ЕЕДОП.
При сключване на договора с избрания Изпълнител се представя заверено копие на валидни лицензи / удостоверения. Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 от ЗУТ. В случай, че участникът притежава документ, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да започне своевременно процедура по подновяването на документа, в законоустановения срок.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такъв лиценз трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителен надзор. Изискването се прилага и за подизпълнителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ!
Участниците трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката „Професионална отговорност“ да е с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за дейността, предмет на поръчката.


ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ!
Участниците трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката „Професионална отговорност“ да е с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за дейността, предмет на поръчката.
Обстоятелството се декларира в Част IV: Критерии за подбор - Б: Икономическо и финансово състояние на ЕЕДОП.
При подписване на договора с избрания изпълнител се представя заверено копие на полицата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1, №2 И № 3:
1. Изисква се участник в процедурата да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
*Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт, като не е допустимо едно и също лице да участва в повече от една обособена позиция! Участници, които не се съобразят с това изискване ще бъдат отстранявани от участие в процедурата/обособената позиция!
При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1, №2 И № 3:
1. Участникът трябва да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги за упражняване строителен надзор при изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на водоснабдителни и/или канализационни мрежи.
*Забележка: В случай, че участник подаде оферта за две или повече позици, то той следва да докаже изпълнението на изискването за всяка позиция отделно.
Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
-Ръководител екип: строителен инженер, висше образование по специалност „ВиК” или „Пътно строителство”, или еквивалентна. Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на цялостно ръководство на обект в мин. 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на водоснабдителни и/или канализационни мрежи или с еквивалентни характеристики извън страната. Със стаж по специалността не по-малко от 5 (пет) години.
-Експерт „Водоснабдяване и канализация“: С професионална квалификация в съответната област и участие на подобна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 1 (един) сходен обект.
-Експерт Пътно (Транспортно) строителство: С професионална квалификация в съответната област и участие на подобна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 1 (един) сходен обект.
-Експерт Геодезия: строителен инженер, степен бакалавър или магистър, специалност „Геодезия“ или еквивалент със стаж по специалността не по-малко от 5 (пет) години, от които не по-малко от 3 (три) години като член на екипа на консултант/строителен надзор при строителство;
-Координатор по безопасност и здраве: строителен инженер или с професионална квалификация строителен техник, да има професионален опит минимум 1 /една/ година стаж на тази позиция, наличие на валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството“ или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ.
*Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт, като не е допустимо едно и също лице да участва в повече от една обособена позиция! Участници, които не се съобразят с това изискване ще бъдат отстранявани от участие в процедурата/обособената позиция!
Важно: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствията с критериите за подбор се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участникът може да се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, за да докаже съответствието си с критериите за технически и професионални способности. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказване на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
На основание чл. 107, т. 1 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на критериите за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1 от ЗОП, и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
2. На основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, „лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на ЕС или предоставени от ЕСна българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице.
3. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция.
4. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от цената по чл. 6, ал. 1 платимо в срок до 15 (петнадесет) дни след получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на авансово плащане по проекта, предмет на договор с № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г., от страна на Държавен фонд „Земеделие“, и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса. 2. Окончателно плащане в размер на останалата част от договореното възнаграждение, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след приемането на всички обекти съгласно ЗУТ и издаване на разрешения за ползване и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва