Деловодна информация
00110Община Тервел
858 31/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00110-2018-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS39.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на открита спортна площадка в СУ“Йордан Йовков гр.Тервел
45220000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва строителни работи за изграждане на игрища за футбол на малко поле, волейбол и баскетбол върху съществуващ терен с обхват съществуваща спортна площадка в СУ“Йордан Йовков“ в гр.Тервел.Предвижда се да се възстанови асфалтовата настилка на съществуващия терен и тя да послужи като основа за полагане на самонивелираща се акрилна настилка.Ще се изградят външна чешма и външно осветление на площадката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел, двор на СУ"Йордан Йовков"

Изпълнява се основен ремонт на открита спортна площадка, находяща се в училищния двор на СУ“Йордан Йовков“ в гр.Тервел.Тя е с площ 2864 кв.м., с трапецовидна форма.Предвижда се изграждане на три игрища: за футбол на малко поле, за баскетбол и за волейбол.Старата асфалтобетонова настилка ще се подмени с нова от минералбетон и асфалтобетон, а върху нея ще се положи самонивелираща се акрилна ударопоглъщаща настилка в областта на игралните полета.Ще се демонтира старата компрометирана ограда и ще се монтира нова, от телена мрежа, върху метални стълбове.Ще се изгради външно осветление и мълниезащита и външна чешма.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Финансирането на обществената поръчка е осигурено по силата на ПМС № 165 от 07.08.2018 г.
2.Участник, предложил цена за изпълнение, надвишаваща прогнозната, ще бъде отстранен от участие в процедурата!3.Участниците, които предложат срок за изпъл-е на поръчката по-дълъг от определения от възложителя максимален срок от 120 кал.дни, ще бъдат отстранявани от по-нататъшно участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий № 1 за подбор, отнасящ се до годността /правоспособността/ за упражняване на професионална дейност на участниците:
Изисквано минимално ниво:Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите за Четвърта група, пета категория строежи или по-висока (съгласно чл.137 Закон за устройство на територията - ЗУТ, чл.5 Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя - ПРВВЦПРС и Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
Документи, с които ще се доказва съответствието на участника в критериите за подбор:
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител (и когато е чуждестранно лице) представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 1, както следва: Удостоверение/я за вписване в ЦПРС и талон/и за валидност към него. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни http://register.ksb.bg.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий № 2 за подбор, отнасящ се до икономическото и финансовото състояние на участниците:Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, в която попада обектът, чието изпълнение се възлага с настоящата поръчка.Документи, с които ще се доказва съответствието на участника в критериите за подбор:Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: Участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 2, както следва: документ, доказващ наличието на застраховка "Професионална отговорност". Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.

за Критерий № 2:Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Съгласно чл.171 ал.1 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.3 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строител е в размер на 70 000 лв.(Строежът е пета категория).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий № 3 за подбор:Участ-ците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Документи, с които ще се доказва съответствието с Критерий № 3:Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка: участникът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответствието с изискването по Критерий № 3, както следва: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с миним. изисквания за технич. и профес. способности по Критерий № 3 се доказват от обедине-ето участник, а не от всяко от лицата, включ. в него. При участие на чуждестр. лица,те могат да удостоверят съотв. си Критерий за подбор № 3 посредством аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в която са установени.При участие на подизпълнители, същите сл. да отговарят на изискванията по Критерий № 3 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Критерий №4 за подбор:Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството.Докум., с които ще се доказва съответств. на участника с Критерий № 4: Преди сключването на договора : Участ-кът, избран за изпълнител представя документи, чрез които се доказва съответств. с изискването по Критерий № 4, както следва: Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквив. стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквив. сертификати, издаден/и от независими лица, к. са акредитирани по съотв. серия европейски стандарти от ИА „БСА” или от др. национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Посоч. док-ти не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.Възложителят приема еквивал. сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството. В случай на обединение, изискването за съответствие по Критерий № 4 се отнася за участника/ите, които ще извършват дейн-те по стро-ство.При уч-е на подизп-ли, същите сл. да отговарят на изискването по Крит-й. 4 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При участие на ЧЛ,те могат да удостоверят съответствието си чрез аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в к. са установени.

Изисквано минимално ниво за Критерий № 3:Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил поне един обект на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под строителство,идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира строителство за рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт или изграждане на обект от спортната инфраструктура с площ / застроена площ /разгъната застроена площ най малко 500 кв.м.
„Спортна инфраструктура“ за нуждите на настоящата обществена поръчка е:спортна площадка (открита или закрита), спортна зала, физкултурен салон,детска площадка (открита или закрита).
за Критерий № 4:Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2015, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката, издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането се извършва на части, както следва:1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80% (осемдесет процента) от стойността на договора и 2.ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ - в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на Протокол обр.15 - констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, придружен със строителни книжа по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА е в размер на 3% (три на сто) от стойността на всеки конкретен договор, без ДДС.Представя се в избрана от изпълнителя форма.В случай на банкова гаранция или застраховка , последните трябва да са със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора;
Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Общинска администрация Тервел, зала 201

Лица по чл.54, ал.2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба пред Комисия за защита на конкуренцията срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва