Деловодна информация
00797
93-ОП18-96 28/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/12/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0059 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36919


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36919
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Определяне на изпълнител за извършване на строителство,основен ремонт,рехабилитация и текущо поддържане на улиците,общинските пътища и техните съоръжения на територията на Община Бургас“ 93-ОП18-96
45233000      
Строителство

Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите,които са свърз.с извърш.на строителство(вкл. изготвяне на проект),осн.ремонт,рехабилитация и текущо поддържане на улици и пътища в териториален обхват,съгл. Приложение №Т1,а именно:
-Полагане на системни грижи за осигур.на целогодишна нормална експлоатация на пътя/улицата,както и дейности,които имат за цел да осигурят технич.състояние на пътя/улицата,пътните съоръж.в съотв.с действащите норм.актове и технич.спецификации за строит.продукти /в т.ч.отстр.на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на пътя/улицата,пътните съоръж.и предотв.на по-нататъшното им развитие/,отстр.на локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по път.настилка и път.съоръж.
-Строит. и ремонт (вкл.изготвяне на проект) на улици и пътища;
-Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на технич.спецификации;
-Извършване на необх.лабораторни изследвания;
-Отстр.на проявени дефекти през гаранционните срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
80000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

"Меден рудник" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват: Населени места жилищни квартали:ж.р.“Меден Рудник“,м.с.Върли бряг,с.Твърдица.Промишлени зони:ПЗ Меден Рудник
ПЗ Юг (по граници описани в Приложения №С3?6).Главни булеварди и улици:бул."Ал.Георгиев-Коджакафалията",бул.“Захари Стоянов“.Общински пътища:Общински път 1036 (през дигата до разклон с път III-7908).Републикански пътища поддържани
съвместно с АПИ по споразумителен протокол:Път II-79 от км 84+440 до км 89+900 включваща част от бул.“Захари Стоянов“.Към обхвата на ОП1 Меден Рудник се включват всички прилежащи тротоари, велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция улици, пътища и булеварди.Границите на ОП1 Меден Рудник са показани в следните приложения кък Документацията за поръчка:Приложение №С1,Приложение №С2,Приложение №С3,Приложение №С4,Приложение №С5,Приложение №С6.
Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по ОП 1 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

"Победа“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват:Населени места-жилищни квартали: кв.“Победа“,кв.“Акациите“,кв.“Горно Езерово“.Промишлени зони:ПЗ Юг (по граници описани в Приложения №С3, 4 и 6).Главни булеварди и улици: ул.“Спортна“,ул.“Индустриална“,ул.“Вл.Вазов“,ул.“Чаталджа“. Републикански пътища поддържани съвместно с АПИ по споразумителен протокол:Път II-79 от км 89+900 до км 90+665 включваща част от бул.“Захари Стоянов“,Път I-9 от км 239+050 до км 242+050 включваща част от бул.“Т.Александров“,Път III-7909 от км 0+000 до км 3+989,ПВ „Юг“.Към обхвата на ОП2 Победа се включват всички прилежащите тротоари, велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция пътища, улици и булеварди.Границите на ОП2 Победа се показани в следните приложения:Приложение №С1,Приложение №С3,Приложение №С4
Приложение №С5,Приложение №С6,Приложение №С10.Пълният обхват,обем и изискванията към изпълнението на дейностите по
ОП 1 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

„Долно Езерово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват:Населени места-жилищни квартали: кв."Долно Езерово",гр.Българово,с.Равнец,с.Братово.Промишлени зони:
ПЗ Българово.Общински пътища:Общински път IV-1033,Общински път IV-1030,Общински път IV-3035.Републикански пътища поддържани съвместно с АПИ по споразумителен протокол:Път III-9008 от км 5+080 (описание в Приложение №С16) до км 6+680;
Път III-9008 от км 6+680 до км 8+650,включващ ул.“Захари Зограф“,кв.Долно Езерово;Път III-9008 от км 8+650 до км 8+870 включващ ул.“Китен“, кв.Долно Езерово.Път III-9008 от км 8+870 до км 11+129.1.Към обхвата на ОП3 Долно Езерово се включват всички прилежащите тротоари, велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция пътища, улици и булеварди.Границите на ОП3 Долно Езерово се показани в следните приложения:Приложение №С1,Приложение №С16.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по ОП 3 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение настроителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

"Център" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват: Населени места жилищни квартали: ЦГЧ,ж.к."Възраждане".Главни булеварди и улици:бул."Демокрация",частично (от бул."Булаир" до к-ще с бул."Сан Стефано" вкл.),ул."Сан Стефано",бул."Мария Луиза",бул."Иван Вазов",бул."Булаир",ул."Христо Ботев",ул."Цар Петър".Към обхвата на ОП4 Център се включват всички прилежащите тротоари, велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция улици/булеварди.Границите на ОП4 Център се показани в следните приложения:Приложение №С7,Приложение №С8,Приложение №С9,Приложение №С10.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по ОП 4 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“ 5    5
Подпоказател „Пътен инженер“ 3    3
Подпоказател „Инженер геодезист“ 3    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“ 2    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

"Крайморие" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват: Населени места жилищни квартали:кв."Крайморие",р.с."Ченгене скеле",в.з."Росенец", вкл.зона Хижи,с.Извор,с.Маринка,с.Димчево.Общински пътища:Общински път IV-1037,Общински път IV-1038,Общински път IV-1215.Републикански пътища поддържани съвместно с АПИ по споразумителен протокол:Път I-9 от км 242+050 до км 247+919,ПВ "Крайморие".Към обхвата на ОП5 Крайморие се включват всички прилежащите велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция пътища, улици и булеварди.Границите на ОП5 Крайморие се показани в следните приложения:Приложение №С1,Приложение №С4,Приложение №С6.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по
ОП 5 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

"Зора" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват: Населени места жилищни квартали:ж.к."Лазур",ж.к."Братя Миладинови",Приморски парк.Главни булеварди и улици:ул."24-ти черноморски пехотен полк",бул.“Струга“,бул.“Тодор Александров“ (от кръгово к-ще "Трапезица" до ул."Спортна")
ул."Демокрация" - частично (от к-ще с бул."Сан Стефано" до к-ще с бул."Стефан Стамболов" вкл.),ул."Одрин" - частично (от к-ще с бул."Сан Стефано" до кръгово к-ще "Трапезица" вкл.),бул."Стефан Стамболов",частично (от пл."Баба Ганка" до к-ще с бул."Струга" вкл.).Към обхвата на ОП6 Зора се включват всички прилежащите велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция пътища, улици и булеварди.Границите на ОП6 Зора се показани в следните приложения:Приложение №С1,Приложение №С7,Приложение №С8,Приложение №С9,Приложение №С10,Приложение №С11,Приложение №С12,Приложение №С13.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по ОП 6 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

"Изгрев" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват: Населени места жилищни квартали:ж.к."Изгрев",ж.к."Зорница",район "Пети километър",Парк Езеро.Главни булеварди
и улици:ул."Димитър Димов",бул."Никола Петков",бул.“Стефан Стамболов“ от к-ще с бул"Струга" до кръгово к-ще с бул"Никола Петков" включително.Републикански пътища поддържани съвместно с АПИ по споразумителен протокол:Път I-9 от км 230+000 (извън ПВ "Бургас-север") до км 233+100 (вкл.кръгово к-ще с ул."Димитър Димов");Път I-9 от км 233+100 (вкл.кръгово к-ще с ул."Димитър Димов") до км 234+600 (преди к-ще с бул.“Стефан Стамболов“ ) включваща ул.“Транспортна“;бъдещ северен обход на гр.Бургас вкл.Към обхвата на ОП7 Изгрев се включват всички прилежащите велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция пътища, улици и булеварди.Границите на ОП7 Изгрев се показани в следните приложения:Приложение №С1,Приложение №С11,Приложение №С12,Приложение №С13,Приложение №С14,Приложение №С15.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по ОП 7 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-
Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.

II.2) Описание 1

"Сарафово" 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Бургас

Обхват: Населени места жилищни квартали:кв."Сарафово",кв."Черно оре",кв."Рудник",с.Брястовец,с.Драганово.Общински пътища: Общински път IV-1039,Общински път IV-2040.Републикански пътища поддържани съвместно с АПИ по споразумителен
протокол: Път I-9 от км 224+950 до км 230+000 (вкл.ПВ "Бургас-север");ПВ "Аерогара";ПВ "Бургас-север";Път III-906 от км 61+731 до км 65+674.Към обхвата на ОП8 Сарафово се включват всички прилежащите велоалеи и съоръжения към включените в обособената позиция пътища, улици и булеварди.Границите на ОП8 Сарафово се показани в следните приложения:Приложение №С1,Приложение №С12,Приложение №С15.Пълният обхват, обем и изискванията към изпълнението на дейностите по
ОП 8 са подробно описани и регламентирани в Техническите условия-Приложение към Документацията за поръчка,достъпни на профила на купувача.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Структура и капацитет на участника” (СК)    15
Подпоказател „Ръководител екип“    5
Подпоказател „Пътен инженер“    3
Подпоказател „Инженер геодезист“    3
Подпоказател „Координатор по здравословни и безопасни условия на труд“    2
Подпоказател „Контрол по качеството“    2
Показател „Работна програма за изпълнение на строителството” (РП)    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална за целия период на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всички ОП: Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, минимум ІІІ-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
- При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представяне на копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от:
При сключване на договор за изпълнение на поръчката, изпълнителят представя:Копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от втора група, минимум ІІІ-та категория в случай, че документа не е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
За чуждестранно лице се представя документ, с който следва да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За всички ОП:
1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността.
За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
-При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
При сключване на договор за изпълнение на поръчката, изпълнителят представя:справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІІІ-та категория строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишни обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 10 000 000 (Десет милиона) лева без ДДС.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ІІІ-та категория строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За всички ОП:
1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата,да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната ОП,Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител: Списък за изпълнен/и обект/и,сходни с предмета на поръчката,посочена в еЕЕДОП,който следва да бъде придружена с удостоверение/я за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.За изпълнение на предмета на поръчката,участниците следва да разполагат с минимум по 1 бр. от следните съоръжения и техническо оборудване,необходими за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната ОП,Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител: декларация за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3.Участниците следва да разполагат с по един комплект знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнението на строително монтажни работи, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 16 август 2010г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците на МРРБ (обн.ДВ.бр.74 от 21 септември 2010г., изм.и допълнена в ДВ.бр.34 от 12 май 2015 г.).
При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната ОП,Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител: декларация за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4.Участниците следва да разполагат с:
- Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на обекта;
- Асфалтова база (мобилна или стационарна) или да имат договор за доставка на асфалтови смеси.
При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната ОП,Възложителят изисква от участника,определен за изпълнител:списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и описание на мерките, използвани от кандидата или участника за осигуряване на качеството.
5.Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват,аналогичен с обхвата на поръчката.
6.Изисква се участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
При подаване на офертатапо т.5 и 6,участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка по съответната обособена позиция,Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валиден сертификат по т.5 и 6,издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация.


1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За сходно с предмета на поръчката се приема: строителство, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация и/или текущо поддържане на улици от градска улична мрежа на градове с население над 150 000 жители и пътища най-малко от общинска пътна мрежа и/или на улична мрежа и пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
* Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя! В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1a от ЕЕДОП, участникът следва да посочи информация относно № и дата на документа!
2.За изпълнение на предмета на поръчката, участниците следва да разполагат с минимум по 1 бр. от следните съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:Мобилна цистерна за вода с вместимост до 6 т.,Мотометачка
Компресор - мобилен,Виброплоча,Моторна духалка,Моторен или пневматичен къртач,Ел.агрегат - мобилен,Лекотоварен автомобил с товароподемност до 3т.,Автомобил с товароподемност от 3 до 10т.,Автомобил с товароподемност над 10т.,
Автокран с товароподемност до 10 т,,Автокран с товароподемност над 10 т,Бетоновоз до 3 куб. м.,Бетоновоз до 6 куб. м.,Автобагер (комбиниран) - мин.0,5 куб.м.,Багер - колесен/верижен,Автогрейдер,Влекач,Асфалтополагач,Асфалтополагач с ширина макс.2м,Самоходен бандажен валяк - вибрационен от 8 т до 10 т,Самоходен бандажен валяк - вибрационен до 2.5 т,Пневматичен валяк,Пътна фреза 500 мм,Пътна фреза 1000 мм,Булдозер,Челен товарач - голям,Челен товарач - малък,Автогудронатор,Моторна пръскачка за битумни емулсии,Автомобил за сигнализация.
3.Участниците следва да разполагат с по един комплект знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнението на строително монтажни работи, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците на МРРБ (обн.ДВ.бр.74 от 21 септември 2010 г., изм.и допълнена в ДВ.бр.34 от 12 май 2015 г.),както следва: ВОБД при краткотрайни и подвижни ремонтни работи,ВОБД при дълготрайни ремонтни работи без отбиване на движението,ВОБД при дълготрайни ремонтни работи с отбиване на движението.
4.Участниците следва да разполагат със:
- акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на обекта.
- асфалтова база (мобилна или стационарна) или да имат договор за доставка на асфалтови смеси. В случай, че се използва мобилна база за нея трябва да бъде посочен терена, върху който ще бъде монтирана базата. Предложените асфалтови бази следва да нямат наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2016г.
5.Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
6.Изисква се участникът в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За всички ОП:
1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 2 % от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора,в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество,в допустимите отклонения и норми,в договорените срокове,с използване на качествени материали и изделия,при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя,при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници,специалисти и участници в проекта и на всички хора в района на обекта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
При изпълнение на строителството, следва да се спазват следните технически спецификации:
•„Техническа спецификация” на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) от 2014 г. (представена на електронен носител като Приложение №ТС2);
•„Технически правила и изисквания за поддържане на пътища ” на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) от 2009 г. (представена на електронен носител като Приложение №ТС1);
•Закон за пътищата;
•Наредба № 4 от 1995 г. за знаците и сигналите за БТПО;
•Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
•Всички други нормативни документи, приложими за изпълнение на съответната дейност.
При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва