Деловодна информация
01270
РПД18-ДИ05-335-[1] 28/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/12/2018 (дд/мм/гггг)
01270-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - Район Подуяне 0001696327053
улица Плакалница №51
София BG411 1517 България
инж Лина Грънчарова - началник на отдел ИИБЕ; Калоян Захариев - старши юрисконсулт +359 28146162 / +359 28146162
raion@poduiane.info +359 28471871

Интернет адрес/и

http://www.poduiane.info/

http://www.poduiane.info/zop-profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.poduiane.info/zop-profil-na-kupuvacha
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Местна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Преустройство, реконструкция и надстройка на основаната сграда на ДГ № 20 и изграждане на пристройка – разширение за общо 8 групи“ по обособени позиции:
45000000      
Строителство

реустройство, реконструкция и надстройка на основаната сграда на ДГ № 20 и изграждане на пристройка – разширение за общо 8 групи, което включва преустройство и реконструкция на основната сграда на ДГ № 20 за 4 групи и пристройка- разширение за 4 групи,кв. м. 346, находяща се в гр. София, ж.к. Левски, бул. „Ботевградско шосе“ – рамка II част“, както и изпълнение на строителен надзор и инвеститорски контрол по отношение на строителния обект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2395833      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР за изграждане на обект: „Преустройство и реконструкция на основната сграда на ДГ № 20 за 4 групи и пристройка- разширение за 4 групи, кв. м. 346, находяща се в гр. София, ж.к. Левски 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, улица „Бесарабия“ №46

Естеството и количеството строителни работи са подробно описани в документацията към настоящата обществена поръчка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2379166      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цялата необходима информация във връзка с настроящата позиция е посочена в документацията към обществената поръчка. Настоящата обособена позиция се възлага без да е осигурено финансиране по смисъла на чл.114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Изпълнение на строителен надзор и инвеститорски контрол за обект: : „Преустройство и реконструкция на основната сграда на ДГ № 20 за 4 групи и пристройка- разширение за 4 групи, кв. м. 346, находяща с 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, улица „Бесарабия“ №46

Естеството на дейностите по строителен надзор и инвеститориски контрол са подробно описани в документацията към настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Цялата информация по изпълнение на дейностите по настоящата обособена позиция се намира в документацията по общестествената поръчка. Обособената позиция се възлага без да е осигурено финансиране по смисъла на чл.114 от ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър (съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване), за изпълнение на строежи от III-та (трета) категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б“, предл. второ от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За обособена позиция №1:
1.1 Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 4 000 000 (четири милиона) лева.
1.2. Всеки участник трябва да има оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - изграждане/ново строителство и/или реконструкция на обществени сгради с образователно, културно или социално предназначение, за три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 2 000 000 (два милион) лева в сферата.
1.3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.2.1.1 и годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.За обособена позиция №2:
2.1 Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 100 000 (сто хиляди) лева.
2.2. Всеки участник трябва да има оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – дейности свързани с упражняване на строителен надзор на строителство (реконструкция/основен ремонт/вътрешно преустройство на съществуващ строеж или ново строителство на жилищни сгради със средно застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване и/или на производствени сгради, минимум трета категория по Закона за устройство на територията в последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 50 000 (петдесет хиляди) лева.
2.3. Участниците следва да предоставят информацията за общ оборот в Част IV, Раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОЛ, а за специализиран оборот - в Част IV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критериите за подбор в частта за техническите и професионалните възможности на участника са подробно описани в документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички условия за изпълнение на поръчката са подробно указани в документацията, преодставена на вниманието на участниците в профила на купувача на Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, улица Плакалница №51, ет.3, зала 321

Представителите на участници, ако първите не са посочени в Търговския регистър като такива, следва да представят нотариално заверени пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата обществена поръчка се открива без да е осигурено финансиране по смисъла на чл.114 от ЗОП. Плащанията към Изпълнителите по двете обособени позиции ще се извършват поетапно през периода 2019-2020 г. съобразно средствата, които се отпускат по реда на Закона за публичните финанси и Закона за местното самоуправление и местната администрация.
Поради това са предвидени клаузи за отложено изпълнение в проектите на договорите, приложени към настоящата документация. Всички плащанията към Изпълнителя ще се извършват след получаването на необходимия финансов ресурс от страна на Възложителя. Предвидени са и клаузи за спиране на дейностите по двете обособени позиции до получаване допълнителен ресурс след изчерпването на наличния.
Към настоящия момент Възложителя не може да определи точния момент на получаването на целия финансов ресурс за пълно изплащане на стойността на двете обособени позиции в общ размер на 2 395 833 лв. (два милиона триста деветдесет и пет хиляди осемстотин тридесет и три лева ) без ДДС 2 874 999,60 лв. (два милиона осемстотин седемдесет и четири хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и шестдесет стотинки ) с ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва