Деловодна информация
00137
ОП-6978 27/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00137-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лясковец 000133844
пл. Възраждане № 1
Лясковец BG321 5140 България
Даниела Маринова +359 61922055
obshtina@lyaskovets.net +359 61922045

Интернет адрес/и

www.lyaskovets.net

http://www.lyaskovets.net/d4_adm_buyerprofile.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.lyaskovets.net/buyerprofile/bprofile.php?id=20181227-0112
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущо поддържане, текущ ремонт, реконструкция и рехабилитация на улици, тротоари и съоръжения към тях в населените места и общински пътища на територията на Община Лясковец
45230000      
Строителство

Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката са следните:
•Текущо поддържане и текущ ремонт на улици и тротоари в гр. Лясковец, с. Джулюница, с. Козаревец, с. Добри дял, с. Драгижево и с. Мерданя;
•Текущо поддържане и текущ ремонт на общинската пътна мрежа;
•Реконструкция и рехабилитация на улици, тротоари и съоръжения към тях в квартали на град Лясковец.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1326722.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
45233200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Мястото за изпълнение на обществената поръчка е територията на Община Лясковец, област Велико Търново.

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Текущо поддържане, текущ ремонт, реконструкция и рехабилитация на улици, тротоари и съоръжения към тях в населените места и общински пътища на територията на Община Лясковец”.А. Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката са следните:
•Текущо поддържане и текущ ремонт на улици и тротоари в гр. Лясковец, с. Джулюница, с. Козаревец, с. Добри дял, с. Драгижево и с. Мерданя;
•Текущо поддържане и текущ ремонт на общинската пътна мрежа;
•Реконструкция и рехабилитация на улици, тротоари и съоръжения към тях в квартали на град Лясковец.
Б. Обхват и място:
Строително-монтажните работи на улиците в населените места и общинската пътна мрежа на територията на община Лясковец през периода 2019 г. са както следва:
•Текущо поддържане и текущ ремонт на улици и тротоари в гр. Лясковец, с. Джулюница, с. Козаревец, с. Добри дял, с. Драгижево и с. Мерданя, включващи следните обекти:
- гр. Лясковец – Текущо поддържане, текущ ремонт на улици и тротоари;
- с. Джулюница – Текущо поддържане, текущ ремонт на улици и тротоари;
- с. Козаревец – Текущо поддържане, текущ ремонт на улици и тротоари;
- с. Козаревец – Текущо поддържане, текущ ремонт улици и тротоари;
- с. Добри дял – Текущо поддържане, текущ ремонт улици и тротоари;
- с. Мерданя – Текущо поддържане, текущ ремонт на улици и тротоари.
•Текущо поддържане и текущ ремонт на общинска пътна мрежа”, включващи следните пътища:
- Път ІV- 40044 (VTR2180) Добри дял – граница с Община Златарица;
- Път ІV-53002 (VTR2184) Драгижево - граница с Община Велико Търново;
- Път ІV-51419 (VTR1014) Драгижево – Мерданя;
- Път ІV-40923 (VTR1286) от път І – ІV до границата с Община Стражица;
- Път ІV-40925 (VTR2287) гара Джулюница – граница с Община Стражица.
•Реконструкция и рехабилитация на улици, тротоари и съоръжения към тях в квартали на град Лясковец.
Целта на обществената поръчка е осигуряване на качествено и оптимално изпълнение на дейностите по текущо поддържане, текущ ремонт, реконструкция и рехабилитация на улици, тротоари и съоръжения към тях в гр. Лясковец, с. Джулюница, с. Козаревец, с. Добри дял, с. Мерданя и текущо поддържане и текущ ремонт на общинската пътна мрежа: път ІV- 40044 (VTR2180) Добри дял – граница с Община Златарица, път ІV-53002 (VTR2184) Драгижево – граница с Община Велико Търново, път ІV-51419 (VTR1014) Драгижево – Мерданя, път ІV-40923 (VTR1286) от път І – ІV до границата с Община Стражица, път ІV-40925 (VTR2287) гара Джулюница – граница с Община Стражица.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател (ТП) – „Организация на работа", включващ два подпоказателя    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1326722.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионалан регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта - трета и четвърта категория, ІІ група.
За доказване на годност (правоспособност), преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя следния документ:
•Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние, преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя следните документи:
•Справка по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП, за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – Образец № 2 от документацията за участие и
•Годишните финансови отчети или техни съставни части за последните три приключили финансови години, когато публикуването им се изисква.
• Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката - трета и четвърта категория, ІІ група, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство
Забележка:
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, съгл. чл. 62, ал. 2 от ЗОП той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. През последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 2 600 000 лв. (два милиона и шестстотин хиляди лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 1 300 000 лв. (един милион и триста хиляди лева).
* Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби.
** Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
*** Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са дейности по изпълнение и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища и тротоари.
За участник – чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
* Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи за изисканата категория, посочена по-горе или еквивалент.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на техническите и професионални способности, преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител представя следните документи:
•Списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителство, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка - Образец № 3 от документацията за участие и
•Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
•Валиден сертификат по EN ISO 9001:2008 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”.
* Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
•Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура” или еквивалент.
* Участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
*Забележка:
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
•Списък – декларация по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП на лицата, които ще изпълняват строителството и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл. и контрола на качеството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата - Образец № 4 от документацията за участие.
*За техническите лица, ръководните служители и квалифицираните работници, в Списък - декларацията по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП (Образец № 4) задължително се посочват: професионален опит съобразно изискванията за съответния специалист, номер на диплома и/или други документи, доказващи образованието, техническата правоспособност, професионалната квалификация и професионалния опит на посочените в списъка лица, както и други документи, които доказват наличието на горепосочените изисквания в раздела.
** Съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството, Координаторът по безопасност и здраве трябва да е правоспособно лице с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, доказани съответно с диплома, лицензи, удостоверения и др. За Координатора по безопасност и здраве се посочва номера на притежаваното удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството.
•Декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - Образец № 5 от документацията за участие.


1. През последните 5 години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, общият обем на които достига или надвишава 30 000 м2.
* „Дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка” са дейности по изпълнение на текущо поддържане, текущ ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища и тротоари.
2. Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2008 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”.
3. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура”.
4. Участникът трябва да разполага с необходимия брой персонал (квалифициран технически персонал и изпълнителски състав) за изпълнение на работите, със следното образование и квалификация или еквивалентни:
а). Технически ръководител - 1 бр., който е технически правоспособно лице по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, отговарящ на следните изисквания:
- строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ и
- притежаващ минимум 5 години професионален опит като технически ръководител при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.
б). Помощник – технически ръководител - 1 бр., който е технически правоспособно лице по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, отговарящ на следните изисквания: - строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ и - притежаващ минимум 2 год. професионален опит като технически ръководител при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици. в). Отговорник по контрола на качеството – 1 бр., отговарящ на следните изисквания:- притежаващ професионална квалификация, съобразно изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ;
- притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и
- притежаващ минимум 1 (една) година професионален опит като отговорник по качеството. г). Координатор по безопасност и здраве* – 1 бр., отговарящ на следните изисквания: - притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на дейност като Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и
- притежаващ минимум 1 год. професионален опит като специалист по ЗБУТ - координатор или инспектор по безопасност и здраве. * Координатор по безопасност и здраве е лице, на което е възложено от възложителя и/или от упълномощеното лице да изпълнява задачите, посочени в чл. 11 от Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството. д). Правоспособни машинисти на пътно-строителни машини - 8 бр. е). Правоспособни шофьори на специализирани автомобили - 6 бр.
Продължава в раздел VI. 3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


?Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и съгласно условията и изискванията на възложителя, посочени в Техническата спецификация (Прил. № 1 към документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка). ?При изпълнение на договора на обществената поръчка, изпълнителят и неговите подизпълнители (ако има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, съгласно Прил. № 10 към чл. 115 от ЗОП.
Участник в процедурата за възлагане на ОП може да бъде всяко бълг. или чуждестранно физическо или ЮЛ или техни обединения, както и всяко др. образувание, което има право да изпълнява строителство, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Община Лясковец на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1, Партер.

Отварянето на офертите е публично и на него магот да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът трябва да разполага за период, не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката, с необходимия брой инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка,включващо:
а). Пътно-строителна техника: -Пътна фреза с ширина 1000 мм - 1 бр.;-Пътна фреза с ширина 500 мм - 1 бр.;-Автогудронатор - 2 бр.-Асфалтополагаща машина - 2 бр.-Валяк двубандажен вибрационен 8 (10 т) - 2 бр.;-Валяк двубандажен вибрационен до 2,5 т - 1 бр.;-Пневматичен колесен валяк - 1 бр.;-Автогрейдер - 1 бр.;-Челен товарач - 2 бр.;-Автомобил - поливомияч с мотометачка - 2 бр.;-Колесен багер (комбиниран), мин. 0,5 м3 - 1 бр.;- Автомобил – самосвал- 3 бр.;-Автомобил – бордови - 1 бр.;-Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка /Печматик/ - 1 бр.-Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности - 1 бр.;-Моторна виброплоча - 1 бр.;-Моторна дърворезачка - 1 бр.;-Моторна клонокастрачка /храсторез/ - 1 бр.-Моторна духалка - 1 бр.; б). Асфалтова база; в). Кариера за добив на инертни материали; г). Акредитирана строителна лаборатория.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от предвидената възможност и ще отсрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствана по чл. 55, ал. 1, т. 1, 2, 3,4 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията за участие.
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а). предварително обявените условия на поръчката;
б). правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение № 10 от ЗОП; в). участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; г). участници, които са свързани лица*. 3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са на лице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС.
4. Участник, който след покана от страна на възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
5. Участник, който при проверка по реда на чл. 104, ал. 5 от ЗОП, при която е изискано да предостави разяснения или допълнителни доказателства за данните, посочени в офертата, извърши промени в техническото и/или ценовото си предложение.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка при сключване на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на договора без ДДС.
б). Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП се представя в една от следните форми:
- Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Лясковец;
- Оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Община Лясковец. В този случай срока на валидност на същата трябва да бъде равен на срока на действие на договора плюс 30 дни.
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва