Деловодна информация
00073
 
да
да
21/12/2018 (дд/мм/гггг)
00073-2018-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
град Велико Търново, площад Майка България 2
Велико Търново BG321 5000 България
инж. Динко Кечев; Надя Петрова +359 62619506/+359 62619228
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/635


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/635
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, пл. Майка България № 2 000133634
Община Велико Търново, град Велико Търново, пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/635

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни работи по възстановяване на покриви на сгради и възстановяване на църковен храм по обособени позиции:
45000000      
Строителство

СМР по възстановяване на покриви на сгради и възстановяване на църковен храм по обособени позиции: ОП № 1 – Възстановяване на покрива на Детска градина „Звездица“, с. Шемшево, Детска градина „Ивайло“, гр. Велико Търново и покрива (столова) на Основно училище „П. Р. Славейков“, гр. Велико Търново; ОП № 2 – Възстановяване на покрива на Основно училище „Димитър Благоев“, гр. Велико Търново; ОП № 3 – Възстановяване на църковен храм „Св. Архангел Михаил“, с. Миндя;ОП № 4 – Ремонт на тавана на физкултурен салон в ДГ „Иванка Ботева“ гр. Велико Търново. Ремонтът по ОП №4 е възложен по реда на съответната му индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез директно възлагане. Стойността на позиция № 4 е 6202,33 лв. без ДДС, не надхвърля 156 464 лв., и общата й стойност възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят е възложил директно ремонтът по ОП № 4 на основание чл. 20,ал. 4, т. 1 от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
463349.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Възстановяване на покрива на Детска градина „Звездица“, с. Шемшево, Детска градина „Ивайло“, гр. Велико Търново и покрив (столова) на Основно училище „П. Р. Славейков“, гр. Велико Търново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45450000      
45261900      
45261910      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Велико Търново, с. Шемшево-Детска градина „Звездица“, гр. Велико Търново-Основно училище „П. Р. Славейков“ и Детска градина „Ивайло“, гр. Велико Търново.

Възстановяване на покрива на ДГ„Звездица“, с. Шемшево и покрив (столова) - Демонтаж керемиди, вкл. спускане по коруба и сортиране- 9.45 при 1000 бр.; Подмяна на компрометирани елементи дървена конструкция- 3.20 м3; Доставка и монтаж дъсчена обшивка – частично- 315м2; Доставка и монтаж на РР мембрана- 608м2; Доставка и монтаж на контралетвена и летвена обшивка- 608м2; Доставка и монтаж на покритие от керамични керемиди-14.5 бр/м2- 608м2; Доставка и монтаж на капаци, вкл.подмазване-118мl; Ремонт и лакиране дървен сачак-72м2; Презиждане комин и направа ст.б.шапка-1бр.; Доставка и монтаж на улуци поцинкована ламарина за Ф80- 120мl; Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина Ф80, вкл. есове -74мl; Доставка и монтаж на подолучна пола поцинкована ламарина- 120мl; Доставка и монтаж на обшивки от поцинкована ламарина-35м2; Натоварване и изхвърляне на строителни отпадъци-33м3. При ОУ„П.Р.Славейков“, гр. В. Търново- Доставка и монтаж ламаринени обшивки от поцинкована ламарина с полимерно покритие- 88м2;Доставка и монтаж на олуци от поцинкована ламарина с полимерно покритие /фасонни профили, свързващи и крепежни елементи/-107м; Доставка и монтаж на вод.тръби от поцинкована ламарина с полимерно покритие /фасонни профили, свързващи и крепежни елементи/-95м; Очукване на съществуваща мазилка-53м2; Изкърпване вътрешна вароциментова мазилка-53м2; Грундиране стени и тавани с дълбокопроникващ грунд-388м2; Гипсова шпакловка по стени и тавани-388м2; Двукратно боядисване стени и тавани с латекс-388м2; Натоварване и изхвърляне на строителни отпадъци-22м3. При възстановяване на покрива на ДГ „Ивайло“, гр. В. Търново- Доставка и монтаж на летвена обшивка- 830м2; Доставка и монтаж на покритие от керамични керемиди-14.5 бр/м2-830м2; Доставка и монтаж на капаци на сух монтаж-155мl; Ремонт и лакиране дървен сачак-94м2; Презиждане комин и направа ст.б.шапка-1бр.; Доставка и монтаж на улуци поцинкована ламарина за Ф80-156мl; Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина ф 80 вкл. есове-150мl; Доставка и монтаж на подолучна пола поцинкована ламарина-150мl; Доставка и монтаж на обшивки от поцинкована ламарина-46м2; Натоварване и изхвърляне на строителни отпадъци-42м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
99322.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на покрива на Основно училище „Димитър Благоев“, гр. Велико Търново 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45450000      
45261900      
45261910      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Община Велико Търново,гр. Велико Търново - Основно училище „Димитър Благоев“

Демонтаж керемиди, вкл.спускане по коруба и сортиране- 14.70 при 1000 бр.; Подмяна на компрометирани елементи дървена конструкция- 12м3; Доставка и монтаж дъсчена обшивка- 980м2; Доставка и монтаж на РР мембрана- 980м2; Доставка и монтаж на контралетвена и летвена обшивка- 980м2; Доставка и монтаж на покритие от керамични керемиди - 14.5 бр/м2- 980м2; Доставка и монтаж на капаци, вкл.подмазване- 210мl; Ремонт и лакиране дървен сачак- 140м2; Презиждане комин и направа ст.б.шапка- 5бр.; Доставка и монтаж на улуци поцинкована ламарина за Ф80- 240мl; Доставка и монтаж на водосточни тръби от поцинкована ламарина Ф80, вкл. есове- 180мl; Доставка и монтаж на подолучна пола поцинкована ламарина-240мl; Доставка и монтаж на обшивки от поцинкована ламарина-120м2; Натоварване и изхвърляне на строителни отпадъци-55м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
96000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Възстановяване на църковен храм „Св. Архангел Михаил“, с. Миндя 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45450000      
45261900      
45261910      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

църковен храм „Св. Архангел Михаил“, с. Миндя

демонтажни работи-254м2;стр. част-фасадно скеле-м-ж и дем-ж- 880м2; Дърв. покр. констр-я- 9.80м3; Обработка на дърв. покр. констр-я с консерванти- 254м2; Д-ка и м-ж подпокр. хидро-я- 254м2; Обшивка покрив с нерендосани игл.дъски дебелина-2.5см-254м2;Покриване с керемиди-254м2; Покриване с капаци била и ръбове-66м; Обшивка с поц. лам-а корниз на кота +13.20-камбанария-12м2;Обшивка с поц. лам-а корниз на кота +10.20–купол-15м2;Обшивка с поц. лам-а и хидр-я бет. елемент фасада запад на кота+8.03м-11м2; Обшивка с поц. лам-а м/у покрив и стена-57м2;Обшивка с поц. лам-а купол и камбанария-65м2;Обшивка с поц. лам-а калкан запад-10м2;Вис. улуци от поц. лам-а-55м;Вод. тръби от поц. лам-а-58м;Вод. казанчета-6бр.;Изк-не мазилка вътрешно камбанария-16м2;Изк-не външна мазилка-124м2; Шп-не с алкалоустойчива мрежа по фасади-487м2;Силик. мазилка по фасади-487м2;Шп-не страници на отвори с шир.50см, вкл. мрежа и ръбохранители-109м; Силик. мазилка по страници на отвори с шир. 50см-109м;Шп-не страници на отвори с шир.30см, вкл. мрежа и ръбохранители-80.68м;Силик. маз-ка по страници на отвори с шир. 30см-90м; Бояд-е корнизи с разг. до 60 см със силик. боя-258м; Бояд-е вътрешно камбанария със силик. боя-19м2; Цим. замазка и хидр-ция под камбанария-7м2;Барбакани-2бр.;Мет. капак 60/100см за излизане на камбанарията, вкл. бет. борд 5см около капака-1бр.; Облицовка с кам. плочи на кота +13.92 камбанария-4м2; Поч-не первази пр-ци на купола-3м2;Поч-не камък по цокъл и обработка с импрегнатор-39м2; Поч-не кам. первази прозорци и обраб. с импрегнатор-28м;Изтегляне корнизи с разгъвка до 60см-26м;Стъргане по стени и шпакловка–камбанария висока част-19м2;Измазване комин и бояд-не-1бр.;Изр-ка и м-ж мет. стълба,вкл. грунд-не и бояд-не-1бр.;Ремонт дърв. вх.врата-1бр.;Д-ка и м-ж ал. прозорец 70/70см-1бр.;Д-ка и м-ж ал. проз-ц 72/34см-4.00бр.; Д-ка и м-ж ал. проз-ц 70/212см-11бр.;Д-ка и м-ж ал. проз-ц 70/150см-20бр.;Д-ка и м-ж ал. врата 90/280см-1бр.;Преместване ел.захранване-1бр.;ДРЕНАЖ-Разкъртване същ. бет. настилка, натов-е на количка и превоз до 50м-86 м2;Изкоп за дренаж-57м3; Бит. грунд по стени-53м2;Изолация XPS 8 см по стени-53.00м2; Хидро-я два пласта на газопламъчно залепване-53м2;Текстилно платно/дренажна мембрана-82м2; Д-ка и пол-е дренажни тръби РЕ Ф 110 SN8 - 97м;Подложка от пясък под тръби-9м3;Обратно засипване изкопи с кам. фр-я 20-50мм - 28м3;Обратно засипване изкопи с кам. фр-я 5-20мм-25м3;Геотекстил-82м3;Обратно засипване със сипица-14м3;Подосновен пласт от кам. фр-я под арм-а бет. настилка - 9м3;Арм. бетонова настилка около храма-86м2;Настилка кам. плочи-86м2;Ограда-Изкоп за основа ограда– ръчно-41м3;Кофраж бетонови стени-197м2;Полагане стоманобетон клас В15 в основи-39м3;Полагане бетон за стени-21м3;Ограда от оградни пана поц. тел Ф4мм и мет. колони-прахово боядисани-320м;Врата 180/200 от пана поц. тел Ф4мм и мет. колони-прахово боядисани-2бр.;Д-ка и м-ж на армировка–готова фасонирана-2200кг;Навес-Разкъртване същ. бет. настилка, натоварване на количка и превоз до 50м-27м2;Изкоп за основи с прех-не до Зм хор.р-ние, натоварване на ръч. колички и извозване до 50м-9м3; Полагане подложен бетон-1м3;Кофраж за основи-25м2;Полагане стом. клас С 16/20 в основи-7м3;Подосновен пласт кам. фракция под армирана бет. настилка-11м3;Арм. бет. настилка на кота +0.18 с деб.16см - 12м2; Кофраж за стъпала-9м2;Полагане стоманобетон клас С 16/20 за стъпала-4м3;Кофраж колони-8м2; Кофраж кръгли колони с Ф4см и вис.2.80-2бр.;Бетон за колони-3м3;Кофраж за свод-27м2;Бетон за свод-5м3;Арм. мрежи Ф8 20/20 /пана 200/400см/-130м2;Армировка-919кг;Мазилка по колони-17м2;Мазилка по свод-16м2;Мазилка по чело свод-4м2; Шпакловка по колони и свод, включ. мрежа и ръбохранители-37м2;Силик. мазилка по колони и чело свод-21м2;Силик. боя по свод-13м2; Летви и контралетви върху стом. покрив-18м2;Покриване с керемиди-18м2;Покриване с капаци била и ръбове-3м;Обшивка с поц. ламарина по покрив-3м2; Настилка каменни плочи-13м2;Настилка кам. плочи по стъпала-18м2;Продължава в раздел II.2.14)
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
261824.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Мълниезащитна инсталация-Д-ка и м-ж на мълниеприемник с изпреварващо действие с време на изпреварване ДТ=60(µS TESLA S .60 върху мачта-1бр.;Д-ка и м-ж на мачта с вис. 2м върху бет. основа-1бр.;Д-ка и м-ж бет. основа 25кг и защитна подложка-1бр.;Д-ка и м-ж ал. тел Ф8 по покрив и стени-60бр.;Д-ка и направа на заземител от 2бр. зазем. колове L63/63/6 h=1.5m-2бр.;Д-ка и м-ж на прав съединител-2бр.

II.2) Описание 1

Ремонт на тавана на физкултурен салон в ДГ „Иванка Ботева“ гр. Велико Търново 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново, ДГ "Иванка Ботева"

Ремонт на тавана на физкултурен салон - подмяна гипс картон - 100 м2; изграждане окачен таван спални помещения и боя-110 м2; ремонт паднали тавани - 17 м2; ремонт ламарина покрив - 20 м2.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6202.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранно лице – в аналогичен професионален или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за изпълнение на строежи по обособени позиции както следва:
по обособена позиция №1: -І група, четвърта и пета категория;
по обособена позиция №2: - І група, четвърта категория;
по обособена позиция №3: - І група, пета категория.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в ЕЕДОП, част IV, раздел А, „Вписване в съответния професионален регистър“, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 ЗОП: копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от изисканата група и категория; за чуждестранни лица – еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не са определени критерии за подбор за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката. Посочва се информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на възложителя. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП „Технически и професионални способности" с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на описание, сума, начална дата, крайна дата и получателите.
2.Участникът следва да разполага с минимум лица с образование, квалификация, степен, правоспособност, опит и регистрация или еквивалентни, на както следва: - Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – 1 лице – със завършен курс за КБЗ или еквивалент, с опит като КБЗ минимум 1 година.
- Отговорник по контрола на качеството – 1 лице – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Професионален опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум 1 година.
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
Съгласно § 2, т.41от ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
Доказателствата по т.1 и 2 се представят от участника определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.


1.Участникът да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Под „дейности, сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбират следните дейности: СМР/СРР на поне една сграда без значение за нейната функционална предназначеност и обем РЗП.Поставеното изискване се доказва преди сключване на договор с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.Указания за попълване на еЕЕДОП: от представената от участника информация в Част ІV, Раздел В „Технически и професионални способности”, в поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП: трябва да е видно съответствието с изисканото минимално ниво, а именно участника трябва да представи минимум информация в поле „Описание” - (с посочване на изпълнени строителни дейности, включени в обхвата на поръчката, както и м2 на обекта/обектите на които е извършвано; в поле „Сума” – стойност на изпълнена/и дейност/и в лева; в полета: „Начална дата” и „Крайна дата” - периода на изпълнение на строителството; в поле „Получатели” – пълно наименование на получателите.
2.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира само в еЕЕДОП. Участникът трябва да предостави информация в Част ІV, Раздел В, „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП, а именно: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55,ал.1,т.1 от ЗОП,възникнали преди или по време на процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Велико Търново на адрес: град Велико Търново, пл. "Майка България",№2, заседателна зала.

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата могат да подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата,в която то е установено.Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако може самостоятелно да подава оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата,в която е установен.Възложителят отстранява от процедурата:1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а) предварително обявените условия на поръчката;б)правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 на ЗОП;3.участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;4. участници, които са свързани лица.5. Участници за които са налице пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;в други случаи,посочени в документацията за участие.2.На основание чл.47, ал.4 ЗОП посочвам, че информация:- относно задълженията,свързани с данъци и осигуровки може да бъде намерена от НАП;- относно опазване на околната среда от може да бъде намерена от МОСВ;- относно закрила на заетостта и условията на труд може да бъде намерена от Мин. на труда и социалната политика.3.При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП(съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП).В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители,за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП,съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП;При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл.59,ал.6 от ЗОП). Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение съгласно изискванията на чл. 111, ал.5 от ЗОП.Възложителят определя гаранцията за изпълнение да е в размер на 4,5% ( четири цяло и пет процента) от стойността на договора без ДДС за обособената позиция.Аванс в размер до 35% се превежда в 30дн. срок след представена от Изп-ля оригинална фактура и представена гаранция за авансово предоставени средства/ГАПС/. ГАПС се представя по избор на Изп-ля в форма, съгласно чл.111, ал.5 ЗОП. Стойността на аванса се удържа пропорционално от всяко следващо плащане.ГАПС е за размера на предоставените средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Всички останали плащания се извършват според степента на изпълнение след приемане на работата с Протокол за приемане на извършени СМР за удостоверяване на действително извършени работи,проверен и подписан от лицето осъществяващо инвеститорски контрол и стр. надзор и Изп-ля в 30дн. срок по банков път.В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на Изп-ля в 30 дн. срок след отстраняването им.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва