Деловодна информация
00072
 
да
да
21/12/2018 (дд/мм/гггг)
00072-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://karlovo.bg/currentNews-5225-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://karlovo.bg/currentNews-5225-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на СМР по проект №16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. за:„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни мрежи, по обособени позиции.
45232151      
Строителство

Строително-монтажните дейности следва да бъдат осъществени съгласно разработените и одобрени инвестиционни проекти и количествени сметки към тях.
Водопроводните мрежи във всички населени места, които са включени в проекта са с разклонен тип и изградени главно от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. По данни на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД – Пловдив, водороводната мрежа във включените в проекта населени места подлежи на реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. Цели: В проектното решение ясно са обособени отделните зони на водоснабдяване във всяко населено място (без използване на затворени спирателни кранове), като това ще позволи на мрежата да действа с по-голяма обезпеченост на водоснабдяване; Подмяна на всички сградни отклонения с цел намаляване на физическите загуби на вода; Разполагане на надземни хидранти и подмяната на подземните и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4788850.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителните мрежи на с. Васил Левски и с. Ведраре, община Карлово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

В обхвата на обособената позиция са включени за изпълнение СМР по следните инвестиционните проекти: Обект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа на с. Васил Левски“ – ЕТАП I; ОБЕКТ: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна мрежа на с. Ведраре“.
В момента с. В.Левски се захранва с питейна вода от напорен резервоар едно разположен на 250.00 м. северно над селото с кота терен на резервоара е 536.06 и от напорен резервоар две разположен на 250.00 м. северно над с. Васил Левски с кота терен на резервоара е 488.22.Водопроводната мрежа е разклонена и изградена главно от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм.Водороводната мрежа подлежи на реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. Дължина на водопровода е 1696,00м и сградни отклонения 463,00м., в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа.Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи - изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи.
В момента с. Ведраре се захранва с питейна вода от напорен резервоар едно разположен на 250.00 м северно над селото с кота терен на резервоара е 536.06 и от напорен резервоар две разположен на 250.00 м северно с кота терен на резервоара е 488.22.Водопровоната мрежа е разклонена и изградена главно от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Водопроводната мрежа подлежи на реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. В настоящата разработка разглеждаме само един вариант на водопроводната мрежа с водоснабдителна норма 110 l/ж./d. за население и данни за промишлеността на база фактурирани водни количества за последните три години. Дължина на водопровод е 1225,00м. и сградни отклонения 436,00м., ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа.Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи - изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
766697.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по Договор № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. от ПРСР 2014-2020

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителните мрежи на с. Дъбене, с. Войнягово, с. Климент, с. Каравелово и с. Богдан, община Карлово“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

В момента с. Дъбене се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен на 400.00 м западно над селото, който се захранва с вода от шахтови кладенци разположени северно от резервоара. Кота терен на резервоара е 361.00, кота хранителна тръба е 357.10. Село Дъбене се захранва с една от двете камери, които имат воден обем 300м3.Водопровоната мрежа е разклонена и изградена изцяло от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Водороводната мрежа подлежи на цялостна реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. Дължината на водопровода е 2314,00м. а на сградните отклонения 553,00м., като в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа.Ще се запази съществуващото водоснабдяване на с. Дъбене със съществуващата връзката между напорният резервоар от тръба ?200 ЕТ. Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи - изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи.
В момента с. Войнягово се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен на 400.00 м западно над с. Дъбене , който се захранва с вода от шахтови кладенци разположени северно от резервоара. Кота терен на резервоара е 361.00, кота хранителна тръба е 357.10. Село Войнягово се захранва с една от двете камери, които имат воден обем 300 м3.Водопроводната мрежа на с. Войнягово е разклонена и изградена изцяло от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Подлежи на цялостна реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. Дължината на водопровода е 2262,00 м, а на сградните отклонения 686,00 м., като в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа.
В момента с. Климент се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен източно над с. Климент, който се захранва с вода от шахтови кладенци разположени северно от резервоара. Кота терен на резервоара е 406.00, кота хранителна тръба е 403.00. Водопроводната мрежа на с. Климент е разклонена и изградена изцяло от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диаметри ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Водопроводната мрежа подлежи на цялостна реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата.. Дължина на водопровода е 1891,00 м, а на сградните отклонения 620,00 м, като в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа.В настоящият проект ще се запази съществуващото водоснабдяване на с. Климент със съществуващата връзката между напорният резервоар и с. Климент от тръба ?200 ЕТ.
В момента с. Каравелово се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен западно над с. Каравелово, който се захранва с вода от шахтови кладенци разположени северно от резервоара. Кота терен на резервоара е 418.00, кота хранителна тръба е 415.55. Водопровоната мрежа на с. Каравелово е разклонена и изградена изцяло от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Водопроводната мрежа подлежи на цялостна реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. Дължината на водопровода е 1753,00 м, а на сградните отклонения 850,00м., като в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване.
Продължава в Раздел II.2.14
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2973947.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по Договор № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. от ПРСР 2014-2020

В момента с. Богдан се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен на 450.00 м северно над с. Богдан, който се захранва с вода от шахтови кладенци разположени северно от резервоара. Дължината на водопровода е 2166,00 м, а на сградните отклонения 830,00 м., като в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителните мрежи на с. Слатина и гр. Клисура, община Карлово“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

В момента с. Слатина се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен западно над с. Слатина, който се захранва с вода от шахтови кладенци разположени северно от резервоара.Водопровоната мрежа на с. Слатина е разклонена и изградена изцяло от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Водопроводната мрежа подлежи на цялостна реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата.Дължината на водопровода е 2487 м и на сградни отклонения 980,00 м, в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа. В настоящият проект ще се запази съществуващото водоснабдяване на с. Слатина със съществуващата връзката между напорният резервоар и с. Слатина от тръба ?200 ЕТ. Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи - изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи.
В момента гр. Клисура се захранва с питейна вода от напорен резервоар разположен северно над гр. Клисура, който се захранва с вода от каптажи. Кота терен на резервоар 1 е 771,56.00, кота хранителна тръба е 769,00 и кота терен на резервоар 2 е 745,85.00, кота хранителна тръба е 742,00. Водопровоната мрежа на гр. Клисура е разклонена и изградена изцяло от стари етернитови тръби от преди 40-50 години, с диамери ?60, ?80, ?100, ?125, ?150 и ?200 мм. Водопроводната мрежа подлежи на цялостна реконструкция, поради честите аварии и множеството ремонти строителни монтажни работи засягащи инфраструктурата. Дължината на водопровода е 1254 м, а на сградните отклонения 370 м, като в този етап ще се изградят главните водопроводни клонове, които да осигурят нужното водоснабдяване. Също така са засегнати и най-компроментираните участъци, които са наложителни за реконструкция по второстепенната водопроводна мрежа.В настоящият проект се запазва съществуващото водоснабдяване на гр. Клисура със съществуващата връзката между напорният резервоар и гр. Клисура от тръба ?200 ЕТ. Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи - изкопи и насипи, ВиК и Пътни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1048205.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по Договор № 16/07/2/0/00479 от 12.10.2018 г. от ПРСР 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП, в част IV Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти втора категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, която застраховка следва да покрива вреди причинени на други участници в строителството и/или трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или съответен валиден аналогичен документ. За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


ВАЖИ И ЗА 3 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти втора категория чл.137,ал.1,т 3 от ЗУТ,с праг не по-малък от мин.застрахователни суми за стр-во за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, която застраховка следва да покрива вреди причинени на други участници в стро-то и/или трети лица или съответен валиден аналогичен документ.За чуждестранните участници–да имат застраховка проф.отговорност за стр-во или гаранция в др.държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за ЕИП с праг не по-малък от мин.застрахователни суми за съответната категория строеж.
Продължава от Раздел III.1.3.Изисквано мин ниво
3. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ), включващ най-малко: 1. Технически ръководител – 1 (един) брой: Лице отговарящо на изискванията по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, а именно Техническо правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Строителен инженер“, „Инженер“ или „Архитект“, или еквивалент, както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“, или еквивалент. Професионален опит по специалността минимум 5 г.; 2. Инженер по част „Пътна“ – 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалентна. Професионален опит по специалността минимум 5 г.; 3. Инженер по част „ВиК“ – 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна. Професионален опит по специалността минимум 5 г.; 4. Инженер по част „Геодезия“ – 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна. Професионален опит по специалността минимум 5 г.; 5. Координатор по безопасност и здраве – 1 бр.: Да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; 6. Отговорник по контрол на качеството – 1 бр.: Да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност.
ВАЖНО: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности. При участие за две или повече обособени позиции, участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни лица. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП. Подава се от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката.
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO9001:2008 или еквивалент, с обхват СМР.5.Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO14001:2004 или еквивалент, с обват обхват СМР.6.Изисква се участник в процедурата да прилага Система за управление на здравето и безопасността при работа, сертифицирана съгласно стандарт BS OHSAS18001:2007 или еквивалент, с обхват СМР. При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т.4,5и6 се декларира в еЕЕДОП, Част IV:Критерии за подбор, раздел Г. Преди сключване на договор, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи сертификати издадени от акредитирани лица.
Продължава в Раздел III.2.2.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ВАЖИ И ЗА ТРИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
1.Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2.Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3.Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4.Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват строително-монтажни работи.
5.Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с обват обхват строително-монтажни работи.
6.Изисква се участник в процедурата да прилага Система за управление на здравето и безопасността при работа, сертифицирана съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват строително-монтажни работи.


1.ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1:Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по водоснабдителни и/или канализационни мрежи, с общ обем минимум 3 500 л.м. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2:Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по водоснабдителни и/или канализационни мрежи, с общ обем минимум 12 500 л.м. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по водоснабдителни и/или канализационни мрежи, с общ обем минимум 4 500 л.м.
ВАЖНО!!! При участие за две или повече обособени позиции, минималното изискване ще се прилага чрез сумиране на изискуемите обеми за съответните обособени позиции, за които се кандидатства!!!
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“. Подава се от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:За обособена позиция № 1:Багер над 8 тона – мин. 1 бр.; Багер с хидро чук – мин. 1 бр.; Челни товарачи – мин. 1 бр.;Вибрационен валяк – мин. 1 бр.;Самосвали – мин. 2 бр.;Ръчни трамбовки – мин. 2 бр.;Фугорез – мин. 1 бр.; Машина за заваряване на ПЕВП тръби – мин. 1 бр. За обособена позиция № 2: Багер над 8 тона – мин. 2 бр.;Багер с хидро чук – мин. 1 бр.; Челни товарачи – мин. 1 бр.; Вибрационен валяк – мин. 2 бр.; Самосвали – мин. 2 бр.; Ръчни трамбовки – мин. 2 бр.; Фугорез – мин. 1 бр.; Машина за заваряване на ПЕВП тръби – мин. 2 бр. За обособена позиция № 3: Багер над 8 тона – мин. 1 бр.; Багер с хидро чук – мин. 1 бр.; Челни товарачи – мин. 1 бр.; Вибрационен валяк – мин. 1 бр.; Самосвали – мин. 2 бр.; Ръчни трамбовки – мин. 2 бр.; Фугорез – мин. 1 бр.; Машина за заваряване на ПЕВП тръби – мин. 1 бр. Забележка: При участие за две или повече обособени позиции, участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни инструменти, съоръжения и техническо оборудване. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП попълва се поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Продължава в поле III.1.2 Изисквано минимално/ни ниво/а:
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Продължава от Раздел III.1.2 Изисквано минимално/ни ниво/а:
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.На основание чл. 107, т. 1 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на критериите за подбор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. На основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, „лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на ЕС или предоставени от ЕС на българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице.
2. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, възникнали преди или по време на процедурата. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от него.
3.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 % от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
4. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва:
1). Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер до 50 % (петдесет на сто) от стойността по чл. 6, ал. 1, т. 1. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след получено авансово плащане в община Карлово от финансиращия орган за отпускане на финансова помощ и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение 2/2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) за един от обектите включени в предмета на договора.
(2) Окончателно плащане: в размер до 50 % (петдесет на сто) от стойността стойността по чл. 6, ал. 1, т. 1, след приспадане на авансовото плащане, подписване на протокол за реално изпълнените СМР, и непредвидените разходи (ако има такива), съгласно КСС от ценовата оферта на Изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след осигуряване на финансиране за реализиране на проекта, представен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) и предоставяне на фактура в оригинал.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва