Деловодна информация
00119
 
не
00119-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Казанлък 000817778
бул.Розова долина №6
Казанлък BG344 6100 България
инж.М.Осман; М.Джамбазова +359 43198-241/+359 43198-283
m.dzhambazova@kazanlak.bg +359 43198-265

Интернет адрес/и

https://www.kazanlak.bg/

https://www.kazanlak.bg/page-8653.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kazanlak.bg/page-8653.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на надлез „Катекс“ - участък от бул. „Розова долина“ от кръговото кръстовище с ул. „Бачо Киро“ до пътен възел на околовръстен път - гр.Казанлък
45233222      
Строителство

Целта настоящата процедура е да бъде избран изпълнител, който да извърши следните основни видове СМР:
1. Разваляне на асфалтови и изравнителни пластове на съоръжението, хидроизолации, парапети, тротоари и дилатационните фуги;
2.Повдигане на връхната конструкция на моста, ремонт на подвижните и неподвижни лагери и сваляне на същата;
3.Обработка на бетоновите повърхности на конструкцията, вкл. обмазването им срещу карбонизация;
4.Монтиране на отводнителните системи, парапети и стоманените предпазни огради;
5.Изграждане на тротоари , изравнителни бетонови пластове, монтаж на дилатационните фуги, полагане на асфалтови пластове;
6.Полагане на хоризонтална маркировка и поставяне на пътните знаци;
7.Реконструкция на уличното осветление.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2083333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр.Казанлък, Община Казанлък

Изпълнение на строителни и монтажни работи, изразяващи се в разваляне на асфалтови и изравнителни пластове на съоръжението, хидроизолации, парапети, тротоари и дилатационните фуги; повдигане на връхната конструкция на моста, ремонт на подвижните и неподвижни лагери и сваляне на същата; обработка на бетоновите повърхности на конструкцията, вкл. обмазването им срещу карбонизация; монтиране на отводнителните системи, парапети и стоманените предпазни огради; изграждане на тротоари , изравнителни бетонови пластове, монтаж на дилатационните фуги, полагане на асфалтови пластове; полагане на хоризонтална маркировка и поставяне на пътните знаци; реконструкция на уличното осветление.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на строителството    55
Срок за изпълнение    15
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
2083333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – I група, III (трета) категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ с покритие за едно застрахователно събитие, съответстващо на прогнозната стойност на поръчката без ДДС.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от застрахователната полица за застраховка "Професионална отговорност "
2. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от ГФО и/или справка за общия оборот.


1. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 ЗУТ. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал.1 ЗУТ не се прилага за лице от държава – членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е представило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. Участникът следва да има реалициран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в размер на 4 166 666.66 лв
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил едно идентично или сходно с предмета на поръчката строителство през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изискания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката и/или членовете на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочен професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се доказва със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1. Под идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се разбира ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на пътни съоръжения с отвор не по-малък от 10 м. и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
2. - Ръководител на обекта – 1 (един) брой - Професионална област (квалификация): строителен инженер, специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Железопътно строителство“ или еквивалентна специалност (ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности); участие в екип на такава позиция при изпълнение на минимум 1 (един) обект с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
- Инженер по част „Конструктивна“ – 1 (един) брой - Професионална област (квалификация): строителен инженер, специалност „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Железопътно строителство” или аналогична специалност (ако образователната степен е придобита в държава, където няма подобни специалности); участие в екип на такава позиция при изпълнение на минимум 1 (един) обект с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
- Инженер по част „Пътна“ – 1 (един) брой - Професионална област (квалификация): строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или аналогична специалност (ако образованието е придобито в държава, където няма подобни специалности); участие в екип на такава позиция при изпълнение на минимум 1 (един) обект с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
- Координаторът по безопасност и здраве (КБЗ) – 1 (един) брой :Професионална област (квалификация): строителен инженер или професионална квалификация строителен техник, със завършен курс за КБЗ; участие в екип на такава позиция при изпълнение на минимум 1 (един) обект с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка.
3. EN ISO 9001:2015/ EN ISO 9001:2008 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция, покриваща в пълен размер предоставен аванс в размер на 20% от стойността на договора с ДДС. Авансът се предоставя в срок до 30( тридесет) дни от сключване на договора за обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1.парична сума ;
2.банкова гаранция;
3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице-гарант.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо ице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Казанлък, бул.Розова долина №6, административна сграда на Община Казанлък, стая 8, партер

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Финансиране - Към момента на откриване на процедурата сумата от 1 200 000 лв. е осигурена с ПМС , а за останала част от стойността на проекта няма осигурено финансиране.
2.От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и ал.55, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отсрани от участие в процедурата и:
-участници- свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ДР на ЗОП;
-участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката;
-участник, който е представил Предложение за изпълнение на строителството, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
3.Съгласно чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез предоставяне на ЕЕДОП.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
4.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а)относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП- 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул.Триадица №2
телефон: 02 8119 443
5. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е контролирано от дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
6.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице ограниченията по чл. 68 и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участникът трябва да проучи всички условия и спецификации в настоящата документация. Невъзможността да предостави цялата информация, изисквана в документацията или представянето на оферта, която не отговаря на документацията и изискванията на Възложителя, може да доведе до отстраняването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават в срока предвиден в чл.197, ал.1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва