Деловодна информация
00383
12-24-164 20/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2018 (дд/мм/гггг)
00383-2018-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул. България № 12
Добрич BG332 9000 България
инж. Станка Василева, Николай Великов +359 58600001
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/908f9297-5f1d-459f-b689-e24dcd432f63


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/908f9297-5f1d-459f-b689-e24dcd432f63
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
ул. България № 12, Център за услуги и информация, ет.1
Добрич BG332 9300 България
Пенка Илиева, Севдалина Борисова +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg%20

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/908f9297-5f1d-459f-b689-e24dcd432f63

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територ. на Община гр. Добрич
45000000      
Строителство

1.Изг. на проекти във фаза „Работен проект“;2.Изпълнение на СМР съгласно Работен проект, предписанията в Зап.книга, в т.ч. предвидените с КСС.;3. Д-ка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на проекта строителни продукти;4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и оборудване и влагането им в Стр-жа;5. Уведомяване на В-ля за възникналата необходимост от допълнително проектиране;6. Извършване на необходимите изпитвания и лаб. изследвания; 7. Съставяне на стр. книжа и изготвяне на екз. Док. на Строежа;8. Участие в п-та по въвеждане на Строежа в екс-я;9. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;10. Отстраняване на проявени дефекти през гар. Срокове;11.Извършване на авт. надзор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
896896.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  1

II.2) Описание 1

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на сграда с административен адрес: ул.Емона, блок 5, вх.А и Б 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71500000      
71300000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

на територията на община град Добрич

При изпълнение на поръчката следва да се извърши Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията съгласно съгласно техническия паспорт и доклада от обследването за енергийна ефективност за За Обособена позиция №1 с РЗП 3080кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и професионална компетентност на който е възложено изпълнението на поръчката(проектиране и строителство)    13
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    25
Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    6
Екологични характеристики, свързани с изпълнението на договора    6
Срок за изготвяне на инвестиционен проект    5
Срок за изпълнение на СМР    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
369600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изготвяне на инвестиционен проект и извършване на авторски надзор в лeва без ДДС в размер до : 15400; Изпълнение на СМР в лeва без ДДС в размер до : 354200

II.2) Описание 1

Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на сграда с административен адрес: ж.к.Дружба, блок 9 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71500000      
71300000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

на територията на община град Добрич

При изпълнение на поръчката следва да се извърши Изпълнение на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията съгласно съгласно техническия паспорт и доклада от обследването за енергийна ефективност за За Обособена позиция №2 с РЗП 3905.9 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и професионална компетентност на който е възложено изпълнението на поръчката(проектиране и строителство)    13
Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    25
Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    6
Екологични характеристики, свързани с изпълнението на договора    6
Срок за изготвяне на инвестиционен проект    5
Срок за изпълнение на СМР    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
527296.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изготвяне на инвестиционен проект и извършване на авторски надзор в лeва без ДДС в размер до : 19529.5; Изпълнение на СМР в лeва без ДДС в размер до : 507767
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя: “Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”– строежи от “трета категория” (за обособена позиция 2) и “Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”– строежи от “Четвърта категория” (за обособена позиция 1) съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
* Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от съответната категория съгласно Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл..157, ал.2 ЗУТ – изречение второ.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара- “Първа група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”– строежи от “трета категория” (за обособена позиция 2) и “Първа група : строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения”– строежи от “Четвърта категория” (за обособена позиция 1). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.)
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство и/или проектиране.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в проектирането и строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ за чуждестранните участници с покритие в размер съгласно минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и минимум една услуга, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.ИЛИ Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство(пълен инженеринг), идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Участникът следва да декларира в част ІV., буква „В“ от ЕЕДОП тези изисквания. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: -списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; и/или -Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на предмета и обема, стойностите, датите, получателите, заедно с доказателства за извършената услуга.2. Участникът следва да разполага със следния екип:2.1. За изпълнение на проектните дейности. Всички проектанти следва да притежават ППП по ЗКАИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им. Уточнение: Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения за проектантска правоспособност, един проектант да изработи повече от една проектна част. Например Проектанта по част „Конструктивна“ да изготви и проекта по част ПБЗ и/или ПУСО, или Проектантът по част „ОВК” да изготви също проекта по част „Пожарна безопасност – техническа записка и графични материали“ и/или ПУСО и т.н. Предложените проектанти следва да разполагат и със съответните сертификати и/или удостоверения.2.2. За изпълнение на строителството2.2.1 Ръководни технически лица: Ръководител на обекта -1 бр.;Технически ръководител -1 бр.;Експерт Контрол по качеството ; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд; 2.2.2. Общи работници. Участникът декларира в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит, наличието на съответните сертификати и удостоверения за всяко от лицата ангажирани с изпълнението на поръчката, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност;В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, се представя: списък на техническите лица(за изпълнение на проектните дейности, за изпълнение на строителството и Общи работници ), които ще отговарят за изпълнението на поръчката;;3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва: 1. Оградни пана – мин. 200 м.л.;2. Фасадно рамково скеле с площ мин. 1000 м2 и/или Мачтова подемна платформа с височина мин. 40 м.;3. Товарни автомобили –мин. 2 бр. ; Участникът попълва (декларира) в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП;В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, се представя: списък на техническите средства и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката;4. Участникът да има въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката; Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Г“ от ЕЕДОП.; В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП да представи Сертификат на участника за въведена с-ма за управление на качеството EN ISO 9001-2008 (или екв.) с обхват стр. сходно с предмета на поръчката. Съгласно чл.64, ал. 6 ЗОП се дава възможност за предст. и на др. док-ва за екв. мерки за упр-е на к-во.

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и минимум една услуга, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: Идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради -новопостроени или съществуващи (работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП: минимум 1000кв.м ( за всяка сграда).Забележка: Идентична или сходна с предмета и обема на поръчката услуга се счита проектантски дейности за изготвяне на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в сгради -новопостроени или съществуващи- (работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП: минимум 1000кв.м ( за всяка сграда).ИЛИУчастникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство(пълен инженеринг), идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: Идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита пълен инженеринг (проектиране и строителство) :Проектиране и СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в сгради -новопостроени или съществуващи- (работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради) с РЗП: минимум 1000кв.м ( за всяка сграда).2. Участникът следва да разполага със следния екип:2.1. За изпълнение на проектните дейности: Ръководител на екипа – Проектант по част „Архитектурна“; Проектант по част „Конструктивна“; по част „В и К” ; по част „ОВК” ;по част „Електрическа” ; по част „Пожарна безопасност – техническа записка и графични материали ” ; по част „ПБЗ” ; Проектант по част План за управление на строителните отпадъци; 2.2. За изпълнение на строителството:2.2.1 Ръководни технически лица: Ръководител на обекта -1 бр.-Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” ;Технически ръководител -1 бр.-Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; професионален опит:3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.;Експерт Контрол по качеството - 1 бр. Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.; - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- притежаващ съответната правоспособност за това. Уточнение: Допустимо е при наличие (притежание) на съответните сертификати и удостоверения , едно лице да изпълнява повече от една длъжност. 2.2.2. Общи работници :Работници топлоизолация – мин. 8 бр.; Работници хидроизолация – мин. 2 бр.;; Ел. работници – мин. 2 бр.; ВиК работници –мин. 2 бр. ; Работници монтаж дограма – мин. 5 бр.; Бояджии – мин. 2 бр,; Общи работници –мин. 4 бр.3. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва: 1. Оградни пана – мин. 200 м.л.;2. Фасадно рамково скеле с площ мин. 1000 м2 и/или Мачтова подемна платформа с височина мин. 40 м.3. Товарни автомобили –мин. 2 бр. ;4. Участникът да има въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


(1)Срокът на договора: до 12 месеца (2)Изпълнението на обществената поръчка за всяка обособена позиция поотделно е със срок за изпълнение както следва: за изготвяне на инв.проект във фаза „Работен“ до 30 кал. дни ; за изпълнение на СМР– до 180 кал. дни
(3) Разход за изработване на инв. проект и за извършване на авторски надзор- до 5 лв. /кв. м. без вкл. ДДС за всички обособени позиции.Разход за строителни и монтажни работи - до 115 лв./ кв. м. без ДДС за позиция 1 и до 130 лв./ кв. м. без ДДС за позиция 2.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

община град Добрич, ул. „България“ № 12, град Добрич, Заседателна зала

Внасянето на комплекта офертни документи се извършва на адрес: гр. Добрич, 9300, ул. "България" №12, Община град Добрич, Център за услуги и информация, ет.1.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т. 1 - 7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т. 1 от ЗОП.2. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III., раздел „Г“: Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила за престъпления по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252, чл.254а-255а, чл.256 – 260 НК. Предприетите мерки за надеждност, по отношение на тази част от основанието за отстраняване, се описват също в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“, поле 2 - последно от ЕЕДОП.; Участникът, не следва да е лишен от правото да участва в процедури за общ. поръчки или концесии с влязла в сила присъда или друг акт съгласно законодателството на държавата, в която е произнесена присъдата или е издаден актът, съгласно чл. 56, ал. 5 ЗОП в случай че ще се ползва от доказателства за предприети мерки за надеждност. ; Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП ; Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС ; 3. Гаранция за изпълнение на договора и гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто (3%) от стойността на договора без ДДС. Валидността на банковите гаранции/застраховките следва да бъде не по – рано от 30 дни след изтичане на срока на договора . 40% от гаранцията за изпълнение да бъде задържана за обезпечаване на гаранционното поддържане на изпълнените дейности и се освобождава след изтичане на последния от гаранционните срокове. гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, което е 35 % от възнаграждението за СМР по договора се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката. Органите, предоставящи информация за данъци са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ";Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена за всички обособени позиции. Формулата, по която се изчислява „Комплексната оценка“ за всеки участник, е: КО = П1 + П2 + П3+ П4, където:П1 е показател „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ с тежест 50%;П2 е показател „Срок за изготвяне на инвестиционен проект” с тежест 5%;П3 е показател „Срок за изпълнение на СМР ” с тежест 5%;П4 е оценката на „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“-с тежест 40 %; Подпоказатели (части от техническото предложение) и относителната им тежест : Организация и професионална компетентност на който е възложено изпълнението на поръчката(проектиране и строителство)-13%; Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството-25%; Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора-6%; Екологични характеристики, свързани с изпълнението на договора-6%;
Участниците в настоящата процедура могат да подават оферти за една, за повече от една или за всички обособени позиции!
Максималният брой позиции, които ще се възложат на един участник, е 1 (една) обособена позиция. Когато някой от участниците е класиран на І-во място за повече от една обособена позиция, същият ще бъде избран за изпълнител в следния ред:
Първо. По обособената позиция, по която е единствен класиран участник. В случай, че е единствен класиран участник по повече от една обособена позиция ще бъде избран за изпълнител по обособената позиция, която е с най-висока прогнозна стойност (не с най-висока предложена от участника цена). По останалите обособени позиции участникът ще отпадне от класирането.
Второ. По тази обособена позиция, по която е класиран на І-во място и е с най-висока прогнозна стойност, обявена в обявлението и документацията за обществена поръчка (не с най-висока предложена от участника цена). По останалите позиции участникът ще отпадне от класирането.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 ЗОП-в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва