Деловодна информация
00450
20-00-116_001 19/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/12/2018 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Нови пазар 000931575
ул. Васил Левски № 3
гр. Нови пазар BG333 9900 България
Катерина Георгиева +359 53795166
npazar@icon.bg +359 53795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/section-58-profil_na_kupuvacha.html

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=c9m4Rx2KqmA%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Оформяне на квартално пространство с кътове за рекреация и детска площадка, стрийт фитнес
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при благоустрояване и паркоустрояване на УПИ II междублоково пространство кв. 57 по плана на гр. Нови пазар.
Съгласно техническото задание, в рамките на настоящата обществена поръчка следва да се проектира и изпълнят строително монтажни работи, чрез които пространството в УПИ II ще се оформи като кът за отдих и рекреация. Предвижда се изпълнението на нов воден елемент - декоративен фонтан с оборотна вода като център на пространството, както и детска площадка за игра на по-големи деца – 8-12 год. (стрийт фитнес).2. Предвидена е нова алейна мрежа, с нови настилки – тротоарни плочи и паважи, вкл. цветни. 3. Предвидена е и питейна фонтанка, в близост до площадката за игра. 4. Покрай пешеходните алеи са предвидени и ниши за пейки за сядане и отдих. 5. Акцента е фонтана, с радиални алеи, преминаващи през него. 6. Денивелацията на терена. 7. Осветителни тела.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
91800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71248000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на обществената поръчка касае изпълнение на дейности, на територията на град Нови пазар

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при благоустрояване и паркоустрояване на УПИ II междублоково пространство кв. 57 по плана на гр. Нови пазар.
Съгласно техническото задание, в рамките на настоящата обществена поръчка следва да се проектира и изпълнят строително монтажни работи, чрез които пространството в УПИ II ще се оформи като кът за отдих и рекреация.
Предвижда се изпълнението на нов воден елемент - декоративен фонтан с оборотна вода като център на пространството, както и детска площадка за игра на по-големи деца – 8-12 год. (стрийт фитнес).
2. Предвидена е нова алейна мрежа, с нови настилки – тротоарни плочи и паважи, вкл. цветни.
3. Предвидена е и питейна фонтанка, в близост до площадката за игра.
4. Покрай пешеходните алеи са предвидени и ниши за пейки за сядане и отдих.
5. Акцента е фонтана, с радиални алеи, преминаващи през него.
6. Денивелацията на терена се преодолява с направата на подпорни стени от бетонови елементи, върху които се монтира дървени елементи като кътове за сядане. Над тях ще се предвидят перголи за сенници. Към нивата има стълбища с размери, в рамките на тези за достъпна среда.
7. Запазват се осветителните тела, като се предвиждат и нови в ъгловите места на терена.
ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ, ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР, ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация/ Техническо задание за проектиране, неразделна част от документация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
91800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - Четвърта група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, строежи от IV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „г” – паркове, градини и озеленени площи до 1 хектар, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Четвърта група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, строежи от IV-та категория, определени с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
1.2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи от IV-та категория, определени с чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


1.1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Четвърта група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, строежи от IV-та категория, определени с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
1.2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи от IV-та категория, определени с чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство или инженеринг (проектиране и изпълнение на строеж) идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация проектиране и строителство или еквивалент.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004/ EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация проектиране и строителство или еквивалент.
4. Участникът трябва да разполага с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно.


Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство или инженеринг (проектиране и изпълнение на строеж) идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Забележка: Под „сходно” строителство с предмета на обществената поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на детска площадка и/ или спортна площадка и/ или парково пространство.
Забележка: Под „сходен”инженеринг с предмета на обществената поръчка следва да се разбира проектиране и изпълнение на строеж (инженеринг) за изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на детска площадка и/ или спортна площадка и/ или парково пространство. По т. 1. – Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация проектиране и строителство или еквивалент. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004/ EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация проектиране и строителство или еквивалент. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
4. Участникът трябва да разполага с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно. Участникът трябва да разполага с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно, както следва:
1. Багер - 1бр.
2. Кофраж комплект/съгласно технологията на изпълнение-1бр.;
3. Механична трамбовка-1бр.;
4. Товарни транспортни средства за превоз на инертни материали – подходящ брой, но не по-малко от 2бр., с оглед осигуряване на непрекъснато транспортиране.
Посочената по-горе строителна механизация може да е собствена, наета или ползвана на друго правно основание.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
- Парична сума, предоставена в касата на общината или преведена по сметка на Община Нови пазар: БАНКА: „Първа инвестиционна банка“ АД – клон Нови пазар; BIC - FINVBGSF, IBAN- BG70FIN91503315926503.
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията, за съответната обособена позиция са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/02/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Нови пазар, зала 310

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към участниците“
2. Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1
или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.9. За когото е установено наличие на основ. по чл.69, ал.1 от ЗПКОНПИ
3. Когато уч-кът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информ. във връзка с конкретната общ.поръчка: правата и задълженията на уч-те в об-то; уговаряне на солидарна отговорност за изпълн. на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на об-то.
Не се допускат промени в състава на об-то след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на об-то се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4. При изготвяне на офертата участникът следва да декларира, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила, които са в сила в РБ са посочени в указанията към докум. за участие.
5. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
6. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от об-то участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормат. или администр. акт и съобразно разпред. на участието на лицата при изпълнение на дей-те, предвидено в дог.за създ. на обедин.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
3. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
община Нови пазар - юрисконсулт
ул. Васил Левски № 3
гр. Нови пазар 9900 България
npazar@icon.bg +359 53795166
http://www.novipazar.acstre.com +359 53795330

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва