Деловодна информация
00233
ЖИ-45654 18/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/12/2018 (дд/мм/гггг)
00233-2018-0077 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Йордан Йорданов +359 29322403
j.jordanov@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPogyAdjlBKkew%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №122А
София BG411 1233 България
Мария Генова +359 29326048
j.jordanov@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
j.jordanov@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддръжка на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница и рехабилитация на контактната мрежа в гарите Зимница и Стралджа” по проект „Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2“
45210000      
Строителство

Обществената поръчка обхваща следните основни дейности, обособени в етапи, както следва:
ЕТАП I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж:
ЕТАП II: Строителство
ЕТАП III: Получаване на разрешение за ползване на обекта и подготовка на доказателства за получаване на сертификат за оперативна съвместимост
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
27470887.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Г. Зимница е разположена на км198+731 по 8-ма жп линия Пловдив–Бургас м/у гарите Завой и Стралджа;Г. Стралджа е разположена на км.206+277 по 8-ма жп линия Пловдив–Бургас м/у гарите Зимница и Церковски

Основните дейности са обособени в етапи,както следва:
ЕТАП I:Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж:
-Изготвяне и предаване на Техн. проект в пълния му обем,съгласно изискванията на Възложителя,норм. уредба и ТСОС по проектни части свързани с:реконструкцията на стрелковото развитие на гара Зимница,включително рехабилитация на сгради и модернизация на системите за сигнализация и телекомуникации;рехабилитацията на контактната мрежа в гарите Зимница и Стралджа.
-Съгласуване на техн. проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж,както и документация за оценка по ТСОС.
-Изготвяне на Работен проект.
ЕТАП II:Строителство:
Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница:
-усилване на земна основна площадка на гаровата платформа и полагане на противозамръзващ пласт
-реконструкция на горното строене по главни коловози 2,3 и 4 с нови релси тип 60Е1 и нови стоманобетонови траверси с еластично безподложно скрепление
-реконструкция на горното строене на 17бр. стрелки по главни коловози 2,3, и 4 с нови-тип 60Е1 на стоманобетонови траверси с еластично безподложно скрепление
-подновяване на горното строене на 1,5,6 и 7 рампен коловози с нови релси тип S49 на нови стоманобетонови траверси с еластично безподложно скрепление
-подновяване на горното строене на 12бр. стрелки,тип 49Е1 (S49)-рециклирани на нови дървени траверси
-изграждане на 3бр. предпазни коловози и в двете гърловини
-рехабилитация на водоотводни съоръжения,изграждане на нови дренажи и отводнителни с-ми
-ремонт покривна конструкция на приемно здание
-реконструкция на първи перон
-разрушаване на съществуващите втори,трети и четвърти перони
-изграждане на нови втори и трети перони
-основен ремонт на пешеходен подлез в източната гърловина на гарата
-изграждане на нов пешеходен подлез за достъп до втори и трети перони и перонни покрития
-изграждане на шумозащитна и предпазни огради в района на гарата
Дейности по модернизация на системите за сигнализация в г. Зимница:
-подмяна на съществуващата МРЦ с МКЦ,с нови основно и резервно захранване
-направа на тръбоканална мрежа
-изграждане на система броячи на оси
-обвръзка на МКЦ
-подмяна на апаратурата и обвръзка на АПС на км 319+305 с нечетните изходни светофори към г. Желю Войвода
-доставка и монтаж на 33бр. електрически стрелкови обръщателни апарати
-доставка и монтаж на нови влакови и маневрени светофори
-подмяна на стрелковото отопление за 29бр. стрелки
-изграждане на ново пилонно и перонно осветление
-инсталиране на видеонаблюдение на новия подлез
-ремонт на помещенията за сигнализация
Дейности по рехабилитация на контактната мрежа в г. Зимница и модернизация на Секционен пост Зимница:
-запазване на съществуващи стоманени стълбове в добро техн. състояние
-направа на фундаменти и монтаж на нови стоманени стълбове за контактна мрежа
-изграждане на нова контактна мрежа
-интегриране на табло за управление на секционни разединители към система SCADA
-подмяна на съществуващите и изграждане на нови захранващи фидери
-модернизация на секционен пост Зимница и включване на управлението му от таблото в гарата и от с-мата SCADA
-секциониране на контактната мрежа
Дейности по рехабилитацията на контактната мрежа в г. Стралджа:
-запазване на съществуващи стоманени стълбове в добро техн. състояние
-направа на фундаменти и монтаж на нови стоманени стълбове за контактна мрежа
-изграждане на нова контактна мрежа над първи и четвърти коловози
-интегриране на таблото за управление на секционните разединители в г. Стралджа към с-мата SCADA
-секциониране на контактната мрежа
ЕТАП III:Получаване на разрешение за ползване на обекта и подготовка на доказателства за получаване на сертификат за оперативна съвместимост
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка (ПТ2)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
27470887.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
средства от Кохезионния фонд на ЕС по Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Трансевропейска транспортна мрежа” на ОПТТИ 2014-2020 г.

КО=ПТ1+ПТ2;ПТ1=(Цmin/Цi)х60;ПT2=Т1+Т2+Т3
Т1-Предл. за проект.-макс.10т;Т2-Прод. на прекъс. на влак.движ. във Фаза2;Т3-Прод.на прекъс. на влак.движ. във Фаза3;Т2=(Ппр.,min/Ппр.,i)х15;Т3=(Ппр.,min/Ппр.,i)х15
В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6%НР от ст-стта на проект. и строит.,но не по-голяма от 951774,36лв.без ДДС и 0,1% за дейности по публ. от ст-стта за проект. и строит. в размер на 26492,62лв.без ДДС
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, където задължително са вписани за втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 6 - първа категория строежи от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от председателя на Камарата на строителите в България, а за чуждестранни лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва за всеки член на обединението, който ще изпълнява съответната дейност по строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документи за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителите в България (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 2, т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случаите на чл.67, ал.6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква.
Продължава от поле ІІІ.1.3. Изисквано минимално/ни ниво/а.
2.7.Ключов експерт Технология и организация на движението и влакови прозорци
Образование и професионална квалификация:образователно-квалификационна степен „бакалавър/„магистър“,професионална квалификация – инженер.
-да отговаря на изискванията за правоспособност за извършване на дейности,свързани с безопасността на превозите с железопътен транспорт, съгласно Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията (обн.ДВ, бр. 20 от 04.03.2003 г) за изискванията, условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност,или еквивалент.
За Ключов експерт Проектиране - ръководител на проектантски екип (т.2.2.) под „завършен проект“ да се разбира проект,който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния възложител, клиент, получател, или компетентен орган, или е посочен в публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
За Ръководител проект и останалите ключови експерти под „завършен обект“ да се разбира извършено строителство, за което към датата на подаване на офертата има удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или е посочено в публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълненото строителство.
Едно лице не може да съвместява повече от една позиция.
Не се допуска Ръководител проект и/или Ключов експерт да съвместява функциите на друг Ключов експерт.
Ръководител проект и Ключовите експерти трябва да бъдат на разположение за целия период на изпълнение на проекта.
За чуждестранни лица – ключови експерти възложителят приема еквивалентни образователно-квалификационна степен, квалификация и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ проектиране и строителство на обекти/елементи на транспортната инфраструктура. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл.64, ал.7 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем,идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните 5 г. от датата на подаване на офертата.
Под „предмет сходен с предмета на поръчката” се разбира ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на електрифицирана железопътна линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент за жп участък,включващ най-малко 1 гара с минимум 4 коловоза.
За „изпълнена дейност“ се приема тази, която към датата на подаване на офертата е одобрена и приета от съответния възложител, клиент, получател, или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за дейността.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
Ако участникът е обединение,което не е юридическо лице,съответствието с критерия за подбор по т.1. и 2. се доказва от обединението участник,а по т.3. от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители,подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица,те трябва да отговарят на съответните изискванията на критерия за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване.
4.При подаване на офертата,съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в Част IV:Критерии за подбор, раздел В:Технически и професионални способности и раздел Г:Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
5.Документи за доказване:
5.1.Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на обществената поръчката,за последните 5 г. считано от датата на подаване на офертата,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания,образец №11.
5.2.Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,в който е посочена професионалната компетентност на лицата,по образец №12.
5.3.Сертификати издадени от независими лица,които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,при условията на чл.64,ал.7 от ЗОП.
Документите се представят от участника,определен за изпълнител или при поискане в хода на процедурата,в случаите на чл.67,ал.5 и 6 от ЗОП.


1.Участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 1 дейност за строит.,идентична или сходна с тази на поръчката,за последните 5 г. от датата на подаване на офертата.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката,както следва:
2.1.Ръководител проект
Образ. и проф. квалификация:образ. квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“,проф. квалификация-строителен инженер или икономист.
Проф. опит:да е изпълнявал функциите на Ръководител проект/екип или Зам. ръководител проект/екип в минимум в 1 завършен обект за ново строит. и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация на електрифицирана жп линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
2.2.Ключов експерт Проектиране-ръководител на проектантски екип
Образ. и проф. квалификация:образ. квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“,проф. квалификация-строителен инженер,специалност „Транспортно строителство“ или еквивалент.
Проф. опит:да е изпълнявал функции на Ръководител или Зам.-ръководител на проектантски екип или Ключов експерт Проектиране в минимум 1 завършен проект за ново строит. и/или реконструкция и/или модернизация и/или рехабилитация на електрифицирана жп линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
2.3.Ключов експерт Железен път
Образ. и проф. квалификация:образ. квалификационна степен „бакалавър/„магистър“,проф. квалификация–строителен инженер,специалност „Транспортно строителство“ или еквивалент.
Проф. опит:да е изпълнявал функции на ключов експерт или експерт „Железен път“ в минимум 1 завършен обект за ново строит. и/или реконструкция и/или модернизация и/или рехабилитация на електрифицирана жп линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
2.4.Ключов експерт Сигнализация
Образ. и проф. квалификация:образ. квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“,проф. квалификация–инженер,специалност „Комуникационна и/или осигурителна техника“ и/или “Автоматика” и/или „Електроника“ или еквивалент.
Проф. опит:да е изпълнявал функции на ключов експерт или експерт „Сигнализация“ или „Сигнализация и телекомуникации“ в минимум 1 завършен обект за ново строит. и/или реконструкция и/или модернизация и/или рехабилитация на електрифицирана жп линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент,включващ системи за сигнализация за жп участък.
2.5.Ключов експерт Нетягово електрозахранване и контактна мрежа
Образ. и проф. квалификация:образ. квалификационна степен „бакалавър/„магистър“,проф. квалификация–електроинженер,специалност „Електроенергетика и електрообзавеждане“ или „Електрически транспорт“ или еквивалент.
Проф. опит:да е изпълнявал функции на ключов експерт или експерт „Нетягово електрозахранване“ и/или „Контактна мрежа“ в минимум 1 завършен обект за ново строит. и/или реконструкция и/или модернизация на електрифицирана жп линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
2.6.Ключов експерт Съоръжения и сгради
Образ. и проф. квалификация:образ. квалификационна степен „бакалавър/„магистър“,проф. квалификация–строителен инженер,специалност „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалент.
Проф. опит:да е изпълнявал функции на ключов експерт или експерт „Съоръжения“ и/или „Сгради“ в минимум 1 завършен обект за ново строит. и/или реконструкция и/или модернизация и/или рехабилитация на електрифицирана жп линия по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
Продължава в поле ІІІ.1.2) Изисквано минимално/ни ниво/а.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Начин на плащане:
Аванс. плащане-до 10% от договорната цена без ДДС,срещу искане за аванс. плащане и гаранция обезпечаваща аванс. предоставените средства в пълен размер в 1 от формите в чл.111,ал.5 от ЗОП.Аванса се приспада пропорционално по 20% от всяко междинно плащане до оконч. му възст.Междинни плащания (МП)-след извършени и одобрени раб. по ДКС в ПЦР и ЦР.МП без първото трябва да е на стойност по-голяма или равна на 1 млн.лв.От МП се приспадат суми за възст. на аванс. плащане (20%) и за формиране на оконч. плащане (10%).Оконч. плащане–10% от договорната цена без ДДС,в т.ч.:І-ва половина–след издаване на образец (акт) №15 без забележки и Акт за І-ва половина от окончателното плащане;ІІ-ра половина–след издаване на разрешение от ДНСК за ползване на обекта и сертификат за съотв. по ТСОС и Акт за ІІ-ро окончателното плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 041-088838
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
832019

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване,оригинал,или заверено копие(върху копието се записва"вярно с оригинала" има подпис и печат)се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП.Възложителят отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП,обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,както и наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и:1.правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението;3.дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери,определянето на партньора,който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството,че лицата в обединението поемат солидарна отговорност,заедно и поотделно,за участието си и изпълнението на поръчката.Подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ, при подаване на офретата за участие,се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението.Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица.Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в еЕЕДОП,се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.Органите в Република България,от които участниците могат да получат информация за:задълженията,свързани с данъци и осигуровки-Национална агенция за приходите,електронен адрес:www.nap.bg,опазване на околната среда-Министерство на околната среда и водите,електронен адрес:www.moew.government.bg;закрила на заетостта-Агенция по заетостта,електронен адрес:https://www.az.government.bg;условията на труд в страната-Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда,електронен адрес:www.gli.government.bg.
Дължими гаранции:І.Гаранция за изпълнение-5% от договорната цена без ДДС;ІІ.Гаранция обезпечаваща авансово предоставените средства в пълен размер.Гаранциите се представят в една от формите в чл.111,ал.5 от ЗОП.
Други гаранции:1.Гаранция обезпечаваща І-во и ІІ-ро оконч. плащане–в размер на 100% от дължимата сума,банкова гаранция.
2.Гаранция за обезпечаване задълженията на Изпълнителя през гаранционния период в размер на 3,5% от стойността на договора под формата на:Безусловна,неотменяема банкова гаранция,в оригинал или застраховка,оригинал.Гаранцията се представя в срок до 10 раб. дни след издаване на Разрешението за ползване на обекта от ДНСК.
3.Изпълнителят е длъжен да представи застраховка по чл.173,ал.2 от ЗУТ в размер на 100% от договорната цена,покриваща материални вреди върху строежа,материалите,строителната механизация и оборудването на строителната площадка,настъпили през срока на строителството.Условията на Възложителя за застраховката по чл.173,ал.2 от ЗУТ са посочени в проекта на договор.
Възложителят организира оглед при условията посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструкутра, отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София 1233 България
d.kirilova@rail-infra.bg +359 29323212
www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва