Деловодна информация
03618
ФСД 17/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
03618-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛЕН ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕЙ 000673210
СОФИЯ, 1618, УЛ. ВИТОШКО ЛАЛЕ № 16
СОФИЯ BG411 1618 България
НАДЯ НИКОЛОВА +359 29554290
nim1973@abv.bg +359 29557602

Интернет адрес/и

http://www.historymuseum.org/

http://www.historymuseum.org/bg/profile/procedures/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.historymuseum.org/bg/profile/procedures/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“РЕМОНТ НА ПОКРИВ И ИЗГРАЖДАНЕ НА МЪЛНИЕЗАЩИТНА ИНСТАЛАЦИЯ“
45261400      
Строителство

Целта на настоящата обществена поръчка е да се извършат строително – монтажни работи за ремонт на хидроизолацията на отводняването на покрив и проектиране и изграждане на мълниезащитна инсталация на сградата на Националния исторически музей, находяща се в гр. София, ул. „Витошко лале” № 16.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Витошко лале” № 16

Изпълнител следва да извърши:
1 Демонтаж на съществуващата ламаринена обшивка, шапки по бордове, същвствуващи воронки, общивки по съществуващи барбакани. Да се предвиди частичен демонтаж и ревизия на съществуваща дъсчена обшивка и да се подготви за полагане на нова хидроизолация.
2 Доставка и монтаж на два пласта нова хидроизолация с „SBS“ битумна мембрана, за полагане на цялата покривна повърхност с минимални технически характеристики, посочени в приложението към настоящото техническо задание;
3 Доставка и монтаж на увредени и компроментирани шапки по бордове от поцинкована ламарина с полиестерно покритие;
4 Ревизия на съществуващите водосточни тръби за вътрешно отводняване, намиращи се в съответните вертикални щрангове. При необходимост да се предвиди подмяна с нови водосточни тръби и частичен вътрешен за помещенията ремонт, чрез разкъртване за подмяна и направа на нова обшивка от гипсокартон, нанасяне на фина шпакловка и латекс;
5 Доставка и монтаж на нови отопляеми воронки за вътрешно отводняване на покрив;
6 Изпълнение на детайл по съществуващите барбакани с водосборно казанче и водосточна тръба, отвеждаща дъждовната вода до нивото на по-ниската покривна повърхност;
7. проектиране и изграждането на изцяло нова система за мълниезащита, съгласно изискванията на актуалните нормативни документи. Мълниезащитата да е с активен мълниеприемник E.S.E. S-A 60µs на пръти с дължина 4м. и мрежа и отводи от Al, Mg, Si въже Ф 8мм. със съответен брой заземители. Мрежата се полага на крепителни елементи, повдигната от покривното покритие. Отводите се полагат на скоби открито по фасадите. Мълниезащитната инсталация на сградата да се присъединява към "земя", като минимално необходимото импулсно съпротивление на заземлението да е < 10 ома.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    40%
Срок за извършване на СМР за ремонт на хидроизолацията на отводняването на покрив    10%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строителство за строежи - IV група, строежи по чл.137, ал.1, категория 2, или по-висока категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да докажат, че през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Относно сферата, попадаща в обхвата на поръчката да се разбира: строително-монтажни работи по покривни конструкции.

500 000 (петстотин хиляди) лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейност идентична или сходна с предмета на поръчката да се разбира: строително-монтажни работи по покриви.
Участникът следва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2015 или еквивалентен на участника, издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен, издаден от независими лица, акредитирани от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът трябва да разполага с персонал и/или трети лица с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката


Участникът трябва да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001: 2015 или еквивалент.
Валиден сертификат ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен.
- минимум 1 (един) технически ръководител;
- минимум 1 (един) проектант, притежаващ пълна проектантска правоспособност по част „Електро“
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Както е указано в документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

1618, гр. София, ул. Витошко лале №16, дирекция, трети етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Договор за изпълнение се сключва при условията на чл. 114 от ЗОП – с отложено изпълнение след осигуряването на финансиране от Възложителя. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му. След осигуряването на финансиране, Възложителят ще изпрати възлагателните писма за започване на дейностите по договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок, съгласно чл. 197 отЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва