Деловодна информация
00874Община Ветрино
4500-234 17/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00874-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ветрино 000093458
ул. Георги Сава Раковски №24
с.Ветрино BG331 9220 България
Мария Пенчева - гл.специалист в отдел МИРЕП +359 0882646422
oppo_vetrino@abv.bg +359 051612139

Интернет адрес/и

www.vetrino.bg

http://www.vetrino.bg/orders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vetrino.bg/proc_vetrino.php?id=111&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на улични водопроводни клонове на територията на село Невша, община Ветрино“
45332200      
Строителство

„Реконструкция на улични водопроводни клонове на територията на село Невша, община Ветрино“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
907244.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с.Невша, община Ветрино, област Варна

Предмет на поръчката е „Реконструкция на улични водопроводни клонове на територията на село Невша, община Ветрино“
Обектът на поръчката е уличните водопроводни клонове на територията на с. Невша
Целта на настоящата обществена поръчка е реконструкция, подмяна и модернизация на водопроводната мрежа на с.Невша.
Обхвата на поръчката е изграждането на следните водопроводни участъци и клонове:
•Уличен водопровод от връзка със същ.водопровод ?150 ЕТ до о.т.53 – L=903 m‘
•Уличен водопровод от о.т.121 до о.т.123 – L=138 m‘
•Уличен водопровод от о.т.127 до о.т.125 – L=225 m‘
•Уличен водопровод от о.т.53 до о.т.9 – L=539 m‘
•Уличен водопровод от о.т.43 до о.т.36 – L=697 m‘
•Уличен водопровод от о.т.36 до о.т.4 – L=417 m‘
Обща дължина на уличните водопроводни клонове в с.Невша, общ.Ветрино подлежащи на подмяна и реконструкция в работния проект е 2919 m’
Изпълнението на водопровода ще става в следната последователност:
• изпълнява се временна организация на движението;
• чрез шурфове ще се констатира точното местоположение на други елементи от техническата инфраструктура след обозначаване от експлоатационните дружества;
• трасиране на работния участък - водопроводен клон, водопроводни отклонения, места на арматури
• извършване на подготвителни работи за изпълнение на изкопите: изрязване на асфалтова настилка, осигуряване на обезопасена строителна площадка и др.
• изкопни работи - като линейно изпълнение с направа на обезопасителни огради, монтаж на пасарелки и др.
• подготовка на основата на изкопа и полагане иа пясъчна подложка
• изпълнение на водопровода - монтаж на арматури и връзки
• изпитване на водоплътност, дезинфекция и промиване на готовия участък
• засипване на траншеята по предписаната технология, паралелно с полагане на детекторна и сигнална лента
• възстановяване на пътната настилка.
Описаните операции се изпълняват при спазване всички указания, дадени в текстовата и графична част на проекта!
След направата на изкопа излишните земни маси, ще се извозят до депо за строителни отпадъци, указано от Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на изпълнение на поръчката"    30 точки
Цена
70 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
907244.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Специални условия за изпълнение на поръчката:
Възложителят изисква от участниците да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околна среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, а именно IV-та група, минимум ІІІ- та /трета/ категория.
Забележка: Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
1. Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1), Раздел А:„Годност“;
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
- за повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. При сключване на договор представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, съгласно чл.25а от ЗКС.
Забележка :
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в областта на строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория по чл. 137, ал. 1, т. 3, ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
1. Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличиеСъгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионална компетентност. на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка :
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионална компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като, преди сключване на договора представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, следва да има опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството и система за опазване на околната среда.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентична или сходна с предмета на поръчката с обем - минимална дължина в линейни метри на водопроводна мрежа не по-малко от 2 000 /две хиляди/ л.м.
Забележка 1: Под „дейности, сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водопроводна мрежа с включено изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности, чрез посочване от страна на участниците в процедурата на линейността на всяка от дейностите, на които участникът се позовава за покриване на този критерий за подбор в ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съобразно представеното в ЕЕДОП.
2. Участникът трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1). Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше строително образование, специалност „В и К” или еквивалентна, който да е участвал като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, който да е участвал като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
3). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Деклариране: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в изпълнение на обекти сходни с предмета на поръчката)
Информацията се попълва в Част IV, раздел В, т. 6, буква “б“) от ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно представеното в ЕЕДОП.
продължава в т.VІ.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИИ:
1. При подписване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
2. Изпълнителят внася гаранция за авансово предоставените средства съгласно договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията обезпечава авансово предоставените средства в размера на тези средства ;
Изпълнителят сам избира да представи Гаранциите в една от следните форми:
• банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
• парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Ветрино:
Банка: "Централна кооперативна банка” АД - клон Варна
BIC: CECBBGSF
IBAN: BG56 СЕСВ 9790 3377 8358 01
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, която да е платена еднократно при сключване на застраховката.
Заплащането ще се извършва по следния начин:
авансово - 30 %
окончателно заплащане -70 %
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

21/07/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

с.Ветрино, ул. Г.С.Раковски № 24, сградата на общинската администрация, заседателна зала - ІІ етаж

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки и по чл.107 от ЗОП, също при обст. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и по чл.69 от ЗПКОНПИ, както и свързани лица по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП.
Обществената поръчка се обявява на основание чл. 114 от ЗОП, под условие – клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, при положение, че не е осигурено финансиране.
продължение от т.ІІІ.1.3) Технически и професионални .....
3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
1. EN ISO 9001:20015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалент с обхват, включващ изпълнение на строително монтажни работи по изграждане на водопроводи;
2. EN ISO 14001:2015 - Система за опазване на околната среда или еквивалент с обхват, включващ изпълнение на строително монтажни работи по изграждане на водопроводи;
При участие на обединения, които не са юридически лица, съотв. с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгл. изискванията на норм. или адм. акт и съобр.разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Деклариране: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съотв. с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификатите, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Забележка :
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобр. провеждане на процедурата.
При участие на подизпълнители, същите следва да отг.т на горепосочените изисквания за техн. и професионални способности съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Съгл. чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение критериите за иконом. и финансово съст., техн.способности и проф. компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като, преди сключване на договора представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отг. на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстр. от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава по чл. 197, ал.1, т.4. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва