Деловодна информация
00030
К - 3642 14/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/12/2018 (дд/мм/гггг)
00030-2018-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Женя Димитрова - експерт Обществени поръчки +359 86-816260
op_silistra@silistra.bg +359 86823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=470


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=470
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Деловодство +359 86-816206
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=470

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на инженеринг – инвестиционно проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР по Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-С02, по обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е Изпълнение на инженеринг – инвестиционно проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР. В обхвата на всяка обособена позиция се включват:
А. Проектиране
• Изготвяне на работен инвестиционен проект съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
Б. Изпълнение на СМР
• Изпълнение на предвидените СМР в съответствие с предвижданията на одобрения инвестиционен проект.
В. Упражняване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, технологичен контрол и подготвяне на екзекутивна документация и/или промяна по време на строителство при необходимост и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в Техническа спецификация за съответната обособена позиция,неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
667440.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Основен ремонт, промяна на предназначението, преустройство и осигуряване на достъпна среда на бивша детска градина Ян Бибиян – 2 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45111200      
45200000      
45261100      
45261400      
45310000      
45320000      
45410000      
45420000      
45430000      
45440000      
45443000      
45454000      
71200000      
71220000      
71240000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр.Силистра, ул. Пирин №11 - бивша детска градина Ян Бибиян – 2

За нуждите на новите социални услуги, които ще бъдат разкрити в Община Силистра – Два дневни центъра за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и деца с увреждания и техните семейства с общ капацитет 60 места за дневна грижа и 120 места за консултантски услуги на 1 – ви и 2 – ри етажи на бивша ЦДГ Ян Бибиян – 2 е необходимо да се ремонтира, преустрои и промени предназначението на съществуваща инфраструктура в рамките на проект Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа, на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра , финансиран по ПО 5 на ОПРР 2014 – 2020 г. С изпълнение инвестиционно проектиране, авторски надзор и изпълнение на строително монтажни работи, ще се изгради инфраструктура, удовлетворяващи основните композиционни и функционални изисквания за предоставяне на услугите, утвърдени от Министерство на труда и социалната политика на Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-5.001 Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“. В обхвата на поръчката се включват: Проектиране - Изготвяне на работен инвестиционен проект съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; Изпълнение на СМР в съответствие с предвижданията на одобрения инвестиционен проект; Упражняване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, технологичен контрол и подготвяне на екзекутивна документация и/или промяна по време на строителство при необходимост и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. Пълна информация относно обема, обхвата и изискванията към изпълнението са подробно описани и регламентирани в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изготвяне на работен инвестиционен проект    35%
срок за изпълнение на СМР по проекта    35 %
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
465400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
350

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца - Силистра, Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-C02, по ОП Региони в растеж 2014-2020

Настоящата позиция вкл: Подобект № 1:Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства на първи етаж;
Подобект № 2: Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства на втори етаж,
с общ капацитет за двата ДЦ – 60 места за дневна грижа и 120 места за консултантски услуги.

II.2) Описание 1

Център за обществена подкрепа / Общностен център за деца и семейства и места за спешно настаняване в бивш ДДЛРГ в гр. Силистра 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45111000      
45200000      
45261000      
45261400      
45310000      
45320000      
45410000      
45420000      
45430000      
45440000      
45443000      
45454000      
71200000      
71220000      
71240000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

град Силистра, ул. Албена №4

За нуждите на новите социални услуги, които ще бъдат разкрити в Община Силистра – Център за обществена подкрепа / Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване в бивш Дом за деца лишени от родителска грижа /ДДЛРГ/ в гр. Силистра е необходимо да се ремонтира, преустрои и промени предназначението на съществуваща инфраструктура в рамките на проект Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа, на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра, финансиран по ПО 5 на ОПРР 2014 – 2020 г. С изпълнение инвестиционно проектиране, авторски надзор и изпълнение на строително монтажни работи, ще се изгради инфраструктура, удовлетворяващи основните композиционни и функционални изисквания за предоставяне на услугите. В обхвата на поръчката се включват: Проектиране - Изготвяне на работен инвестиционен проект съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; Изпълнение на СМР в съответствие с предвижданията на одобрения инвестиционен проект; Упражняване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, технологичен контрол и подготвяне на екзекутивна документация и/или промяна по време на строителство при необходимост и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. Пълна информация относно обема, обхвата и изискванията към изпълнението са подробно описани и регламентирани в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнени на работен инвестиционен проект    35 %
срок за изпълнение СМР по проект    35 %
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
197040.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
350

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца - Силистра, Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-C02, по ОП Региони в растеж 2014-2020

II.2) Описание 1

Площадков газопровод към ЦОП, гр. Силистра 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71000000      
71321000      
71326000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Силистра, ул. Албена №4

За нуждите на новите социални услуги, които ще бъдат разкрити в Община Силистра – Център за обществена подкрепа / Общностен център за деца и семейства с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване в бивш Дом за деца лишени от родителска грижа /ДДЛРГ/ в гр. Силистра е необходимо да се ремонтира, преустрои и промени предназначението на съществуваща инфраструктура в рамките на проект Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа, на процеса на деинституционализация на грижите за деца – Силистра, финансиран по ПО 5 на ОПРР 2014 – 2020 г. С изпълнение инвестиционно проектиране, авторски надзор и изпълнение на строително монтажни работи, ще се изгради инфраструктура, удовлетворяващи основните композиционни и функционални изисквания за предоставяне на услугите. В обхвата на поръчката се включват: Проектиране - Изготвяне на работен инвестиционен проект съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; Изпълнение на СМР в съответствие с предвижданията на одобрения инвестиционен проект; Упражняване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, технологичен контрол и подготвяне на екзекутивна документация и/или промяна по време на строителство при необходимост и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. Пълна информация относно обема, обхвата и изискванията към изпълнението са подробно описани и регламентирани в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изготвяне на работен инвестиционен проект    35 %
срок за изпълнение на СМР по проекта    35 %
Цена
30 %
II.2.6) Прогнозна стойност
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
340

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект Осигуряване на ефективна инфраструктура за подкрепа на процеса на деинституционализация на грижите за деца - Силистра, Договор № BG16RFOP001-5.001-0039-C02, по ОП Региони в растеж 2014-202

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участниците следва да са регистрирани в ЦПРС към КС в България, като следва:
За Обособена позиция №1 - за I група; V категория строежи или по – висока (съгласно чл. 137 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 1 от 30 юли 2003г. за номенклатурата на видовете строежи) или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за посочения обхват на дейности. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено;
За Обособена позиция №2 - за I група; ІV категория строежи или по – висока (съгласно чл.137 от ЗУТ и Наредба № 1 от 30 юли 2003г. за номенклатурата на видовете строежи) или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за посочения обхват на дейности. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено;
За Обособена позиция №3 - за I група; ІV категория строежи или по – висока (съгласно чл.137 от ЗУТ и Наредба № 1 от 30 юли 2003г. за номенклатурата на видовете строежи) или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за посочения обхват на дейности. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Документите за доказване на изискването: Удостоверение за регистрация в ЦПРС и талон за валидност към него за посочения обхват на дейности или еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата-членка, в която е установен участникът, съгласно националния му закон.
2. Участниците, следва да са вписване в Търговски регистър, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Изискуемата информация относно изискването за годност се попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност на ЕЕДОП, съгласно описаното.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания, се представят от участника, определен за изпълнител (чл. 67, ал. 6 от ЗОП) или при поискване в хода на процедурата (чл. 67, ал. 5 от ЗОП)!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застраховка Професионална отговорност в проектирането за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен участникът.
2. Участниците следва да имат застраховка Професионална отговорност в строителството, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТили еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен участникът.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние се попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние на ЕЕДОП, съгласно описаното.
Документите за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Валидна застраховка Професионална отговорност в строителството и Професионална отговорност в проектирането, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания, се представят от участника, определен за изпълнител (чл. 67, ал. 6 от ЗОП) или при поискване в хода на процедурата (чл. 67, ал. 5 от ЗОП)!


1. Участниците следва да имат валидна застраховка Професионална отговорност в проектирането за лицата, които ще осъществяват проектирането, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ с минимално застрахователно покритие:
1.1 в размер на 50 000 лева, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за обособена позиция № 2 и №3;
1.2 размер на 35 000 лева, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 1, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за обособени позиции № 1.
2. Участниците следва да имат застраховка Професионална отговорност в строителството, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ с минимално застрахователно покритие:
2.1 в размер на 100 000 лева, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за обособени позиции № 2 и №3;
2.2 в размер на 70 000 лева, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за обособени позиции № 1;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка. Под дейности с идентичен или сходен предмет, следва да се разбират дейности, както следва: За ОП № 1 и №2: «Инженеринг или проектиране и строителство по изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт, промяна на предназначението, преустройство и осигуряване на достъпна среда на сгради».За ОП № 3: „Инженеринг или проектиране и строителство по изграждане площадков газопровод и/ или газоразпределение в населените места и /или газопроводно отклонение”. Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочения пет годишен период, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности се попълва в Част IV, раздел В на ЕЕДОП, съгласно описаното. Документите за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 2. Участникът следва да разполага с екип от проектанти за изпълнение на проектирането, с професионална квалификация по отделните части на проекта, съгласно техническата спецификация и изискванията на Наредба №4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Посочените от участника проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания и притежават съответните удостоверения, изискващи се за съответната част от инвестиционния проект или еквивалент. При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага без натрупване–т.е., за да докаже съответствие с посочения критерий за подбор, участникът не е нужно да декларира екип за изпълнение на проектирането, различен за всяка обособена позиция (може да се посочват едни и същи физически лица в екипите за изпълнение на проектирането за всяка от обособените позиции, за които се участва).Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица следва да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на ЗППК. Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно ЗППК. 3. Участниците следва да разполагат с Ръководен състав от технически правоспособни лица с определена компетентност, отговорни за техническото ръководство на строителството. Изискването е еднакво за всички обособени позиции. Посочените от участниците лица в ръководния състав, могат да съчетават повече от една експертна позиция при условие, че отговарят на поставените минимални изисквания към всяка от тях! При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага с натрупване – т.е., за да докаже съответствие с посочения критерий за подбор, участникът трябва да декларира екип за изпълнение на строителството, различен за всяка обособена позиция (не следва да се посочват едни и същи физически лица в екипите за изпълнение на строителството за всяка от обособените позиции, за които се участва).Съвместимост на лицата от двата екипа – „екип за изпълнение на проектирането и авторския надзор” и „екип за изпълнение на техническото ръководство на строителството”, не се допуска! Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически възможности и професионални способности се попълва в Част IV, раздел В на ЕЕДОП, съгласно описаното. Документите за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП. Документите за доказване съответствието с поставените изисквания, се представят от участника, определен за изпълнител (чл. 67, ал. 6 от ЗОП) или при поискване в хода на процедурата (чл. 67, ал. 5 от ЗОП)!

1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили мин. една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
2. Участникът следва да разполага с екип от минимум по един проектант за изпълнение на проектирането, с професионална квалификация по отделните части на проекта, съгласно техническата спецификация и изискванията на Наредба № 4 / 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както следва: За ОП №1, части: „Архитектурна“, „ИО“, „Конструктивна“ / „Конструктивно становище“, „ВиК”, „Електрическа и КИП и А“ ,„ТОВК”, „Технологична”, „ЕЕ”, „Геодезическа”, „ПБ”, „Паркоустройство и благоустройство”, „ОБД”, „ПБЗ” и „ПУСО”. Всички проектанти следва да са с пълна или ограничена проектантска правоспособност от КИИП и/или КАБ или аналогичен регистър, респективно - призната професионална квалификация съгласно ЗППК. За ОП № 2, части: „Архитектурна“, „ИО“, „Конструктивна“ / „Конструктивно становище“, „ВиК”, „Електрическа и КИП и А“ ,„ТОВК”, „ЕЕ”, „Геодезическа”, „ПБ”, „Паркоустройство и благоустройство”, „ПБЗ” и „ПУСО”. Всички проектанти следва да са с пълна проектантска правоспособност от КИИП и/или КАБ или аналогичен регистър, респективно - призната професионална квалификация съгласно ЗППК. За ОП № 3, части: „Конструктивна”/„Конструктивно становище“ „Геодезическа „Газоснабдяване Част „ПБ“ Част „ПБЗ“ Част „ПУСО“ Всички проектанти следва да са с пълна проектантска правоспособност от КИИП и/или КАБ или аналогичен регистър, респективно - призната професионална квалификация съгласно ЗППК.
3. Участниците следва да разполагат със следния Ръководен състав от технически правоспособни лица с определена компетентност, отговорни за техническото ръководство на строителството: 3.1.Технически ръководител – съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, следва да е лице с висше образование, квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентна квалификация, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области, 3.2.Длъжностно лице по безопасност и здраве - завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа или еквивалентен курс на обучение за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на Възложителя.От участие се отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.т.1-7, чл.55, ал.1, т.1, т. 4 и т.5 и чл.101, ал.11 ЗОП, чл.3, т.8 и чл.4 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 ЗПКОНПИ. Изискванията се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.Документите се представят в условията на чл.67,ал.5 и ал.6 ЗОП.Когато за участника са налице някое от основанията по чл.54, ал.1 ЗОП или чл.55, ал.1 ЗОП и преди подаване на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл.56 ЗОП, тези мерки се описват в ЕЕДОП и се представят доказателства.Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгл. приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Силистра, ул. Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала) на общинска администрация- Силистра

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора е определена в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС и се представя в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП.
Съгласно разпоредбите на чл.47, ал. 4 ЗОП, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр. София, 1303, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.
Адрес: 1000 София, бул. „Мария Луиза ” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: Интернет http://www.mlsp.government.bgСофия 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва