III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП). Поставеното минимално изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, удостоверения, посочване на публични регистри, в които е публикувана информацията за услугата и др.) по преценка на участника. 2.Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката. (чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП) В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: 2.1.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, намиращи се в сервизните бази, с които ще разполага при изпълнението на договора, на територията на гр. София (с посочване на точният им адрес) и даващи му възможност да бъдат извършвани следните видове дейности: смяна на масла и течности, диагностика на бензинови и дизелови двигатели, авто-монтьорски, електро - технически, обслужване на климатични системи, демонтаж – монтаж на гуми, регулиране на ходовата част, бояджийско-тенекеджийски дейности. 2.2.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на подемници (канали) и прилежащото към тях ремонтно - диагностично оборудване, софтуер, стендове, специализирани инструменти и приспособления, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката и осигуряващи качество, сигурност и едновременно приемане на няколко МПС на възложителя, с различни проблеми. 2.3.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на помещения за съхраняване на гуми, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, и които предпазват гумите от външни атмосферни влияния. 2.4.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на репатраци/платформи за репатриране на аварирали автомобили, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 2.5.Декларация, подписана от лицето (лицата), което (които) представлява/т участника за наличието на камера/и за боядисване и сушене на автомобили, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
1.Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) услуги през последните три години, чийто предмет и обем е идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата. * За услуга, „идентична или сходна“ с предмета и обема на обществената поръчката, се приема изпълнената през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, услуга включваща дейности по извършване на сервизно извънгаранционно обслужване на МПС, чрез осъществяване на технически прегледи, извършване на тенекеджийски и бояджийски дейности, смяна на гуми (сваляне, качване, демонтаж, монтаж и баланс, изправяне на джанти и смяна на вентили) и техническо обслужване и/или периодично техническо обслужване и/или текущ ремонт на МПС на минимум 60 бр. автомобили. *Под „изпълнена услуга“ се разбира такава, която независимо от датата на възлагането й, е приключила в посочения по-горе период. 2.1.При изпълнение на договора, участникът трябва да разполага с минимум 1 (една) сервизна база на територията на гр. София, снабдена с необходимите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, даващи възможност да бъдат извършвани следните видове дейности: смяна на масла и течности, диагностика на бензинови и дизелови двигатели, авто-монтьорски, електро - технически, обслужване на климатични системи, демонтаж – монтаж на гуми, регулиране на ходовата част, бояджийско-тенекеджийски дейности. 2.2.При изпълнение на договора, участникът трябва да разполага с поне 4 (четири) подемника (канала) и прилежащото към тях ремонтно - диагностично оборудване, софтуер, стендове, специализирани инструменти и приспособления, осигуряващи качество, сигурност и едновременно приемане на няколко МПС на възложителя, с различни проблеми. 2.3.При изпълнение на договора, участникът трябва да има на разположение помещение за съхраняване на гуми, което да ги предпазва от външни атмосферни влияния. 2.4.При изпълнение на договора, участникът трябва да разполага с репатрак/платформа за репатриране на аварирали автомобили, които не могат да стигнат до сервизната база на собствен ход. 2.5. При изпълнение на договора, участникът трябва да разполага с камера за боядисване и сушене на автомобили. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
|